Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XFiemoX schreef:*knip lang verhaal*
Heel veel bij ons in de buurt zeggen dus en ook wij dat onze buren voorrang zouden hebben omdat zij oorspronkelijk van rechts kwamen en zij dus had moeten stoppen ... Maaaaaar geld dit ook in een woonwijk ?? Het is wel een gelijkmatige ondergrond.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen pff anders hoor ik het nog wel
XFiemoX schreef:Okee ik heb even allemaal jullie hulp nodig (degenen die me goed en duidelijk antwoord zouden kunnen geven)?
(...)
Maar goed nu dus de grote vraag:
Heel veel bij ons in de buurt zeggen dus en ook wij dat onze buren voorrang zouden hebben omdat zij oorspronkelijk van rechts kwamen en zij dus had moeten stoppen ... Maaaaaar geld dit ook in een woonwijk ?? Het is wel een gelijkmatige ondergrond.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen pff anders hoor ik het nog wel
XFiemoX schreef:Okee ik heb even allemaal jullie hulp nodig (degenen die me goed en duidelijk antwoord zouden kunnen geven)?
Ik ben namelijk net gevraagd door buren om hun getuige te willen zijn.
Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen de situatie:
Waar wij wonen is echter maar 1 ingang om onze woonwijk in te kunnen rijden en aan het aller begin staat een bord van 30km/u zone. Om het goed uit te kunnen leggen leg ik vervolgens eerst even uit de exacte route vanaf het begin je onze woonwijk in rijd tot aan ons doodlopende straatje.
Men rijd onze woonwijk in en dan over enkele km krijg je een zijstraat naar rechts deze neem je en dan vervolgens komt er over enkele km nog een zijstraat van rechts, deze gaat men in en je zit dan in ons doodlopende straatje.
Okee ... en dan nu het punt van de aanrijding vorige week! Onze buren reden weg vanuit hun huis en dus rijden ons doodlopende straatje uit ze reden echter nog geen 30 en aan het einde stopten ze zoals altijd op het drempeltje omdat het een lastige onoverzichtelijk is als de pest en op dat moment terwijl onze buren nog gewoon stil staat om goed uit te kijken komt er een kleine auto voor hun van links met een aardige snelheid aangereden ipv op de weg rechts aan te nemen reed zij (en er zaten 4 polen bij haar in de auto) links van de weg en opeens ging ze zonder enige aanleiding naar rechts wat als gevolg vol tegen onze buren aan (op dat moment stonden de buren nog stil op dat drempeltje), en nog iets onze buren stonden/kwamen voor haar van rechts.
Ik heb het gedeeltelijk kunnen zien en ook gezien dat die 4 polen na de aanrijding met een rot vaart de benen namen en weg renden (waarom geen flauw idee). Maar ik weet 100% zeker dat zij absoluut harder dan 30 gereden heeft, en dat terwijl dat wijf stennis liep te schoppen op straat tegen onze buren dat zij veelste hard gereden hadden (onze buren stonden verdomme stil).
En daarbij liep dat wijf ook stennis te schoppen over dat haar auto totall los is wat absoluut niet het geval is !! Zij heeft enkel een andere voorbumper nodig en een nieuwe lamp, onze buren hebben de hele voorkant aan gort.
Maar goed nu dus de grote vraag:
_Lindsey schreef:iemand die bij dezelfde rijschool rijd als wat ik doe heeft nu over de 100 uur gereden..
50 uur bij de ene rijschool en daar was hij 4x gezakt, toen heeft de rijschool gezegd we kunnen niks met jou
hij zit nu bij de mijne en heeft er daar ook al 50 opzitten en het is nog steeds een gevaar op de weg..
Moreill schreef:_Lindsey schreef:iemand die bij dezelfde rijschool rijd als wat ik doe heeft nu over de 100 uur gereden..
50 uur bij de ene rijschool en daar was hij 4x gezakt, toen heeft de rijschool gezegd we kunnen niks met jou
hij zit nu bij de mijne en heeft er daar ook al 50 opzitten en het is nog steeds een gevaar op de weg..
Als je 4x in 5 jaar gezakt bent moet je toch examen doen bij (hoe heet het ook al weer?)
_Patriciaa schreef:Citaat:
* Aranel - [naam] - 23 juli - afrijdatum waarschijnlijk eind april
* __inge__ - inge - 14 augustus - nnb
* Guernica - Jamie - 25 maart - nnb
* Jetske - Jetske - 6 juni- nnb
* Marrke - Marleen - 8 Augustus - nnb
* [gast1122] - Michèle - 25 Augustus - nnb
* Pluutje - Laura - 3 augustus - nnb
* Annn - Annemiek(An) 6 juli - nnb
* Babe - Anne-Baukje -28 juli -nnb
* Evelijn_ - Evelijn - 5 september - nnb
* _Patriciaa - Patricia - 16 September - 17 maart