Jhaa kom we gaan de radio stalken x) dat ze het moeten uitzenden, neen beter, we maken borden en gaan daar naar binnen en dan gaan we staken bij hun in dat hokkie, dat ze het moeten uitzenden :'D.
pff ik ben er nu ook in staat voor hoor.. ik wil het nu ook horen ook xD
Nuage
Geplaatst: 24-02-10 01:21
Hey wat leuk! Ik had mijn vriend ook opgegeven. Helaas belden ze hem precies op zijn werk en dan kan hij niet opnemen. Maar hij vertelde wel braaf dat hij 8 gemiste oproepen had Daarna helaas niks meer van gekomen.
Ben benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen. Wel vreemd dat hij er niets over gezegd heeft idd!
Beste 538 Waar blijft die relatietest nouw! Een heel paardenforum wacht erop, bokt.nl Dat meisje van Balkenende op haar bil komt ook van bokt! Vraag maar aan haar! Groetjes! Hahahahaha
Meisje06
Geplaatst: 24-02-10 01:28
rot 538!! ik luister nou alle andere relatie testen af, hahaha!! wat te doen tot 1 uur? heb net mijn dwerghammie eruit gehaald maar die was vervelend, heeft zijn hele voerbakkie weer geleegd in mijn trui, hihi!!
er komt denk ik geen verhaal meer.. haha! als 538 alle smsjes heeft ontvangen en gelezen van bokt, dan is het inmiddels 3 uur..
doei
Geplaatst: 24-02-10 01:32
Heeft iemand hier het mobiel nummer van Shanny? Sms haar please!!!! En zeg dat ze tegen de 538 presentators moet zeggen dat als ze de tattoo niet krijgt in ruil daarvoor de relatietest van deze bokker wil horen (zie link). 538 zend het ineens niet uit, door tijdgebrek! Als je niets te doen hebt sms 5380 en vraag of ze de relatietest uit willen zenden, met groeten bokt