Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Angelaa2

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:16

Ik snap hem niet helemaal :Y)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:17

Flying_Angel schreef:
Ik heb ook een keer gehad, toen stond ik 1e raam ( bij de McDonald's ) Dat is dus waar de bestelling wordt opgenomen via de praatpal, en de auto's mogen er afrekenen. Ik stond samen met een jongen daar. Ik zei ik weet iets leuks, ik ga de bestelling opnemen en als het klaar is zeg jij hoe duur het is en dat ze mogen doorrijden. Dus die gast zat al huh zonet een meisje nu een jongen. Maar toen die auto dus voor het raam stond, was die jongen gebukt en verstopt.
Ineens komt die jongen omhoog als die gast het ziet. :wow: Die jongen zei zo: 'Op deze manier wil ik ook wel bij de mac werken' :))

Hahaha, super actie :P

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:20

@Angela, bij de Drive is het zo dat je eerst naar de praatpaal rijdt, om je bestelling te zeggen. Dan praat je dus met mij via de headset. Maar die andere jongen had de headset ook op en die kan dan ook mee praten.
Als je de bestelling hebt gezegd, mag je doorrijden naar het eerste raam waar je dus moet afrekenen. Daar stonden wij dus met zijn 2en. En dan pas zie je de mensen ook echt.
En eerst kwam er dus mijn stem door de luidspreker, en later die van die jongen.

Begrijp je het nu wat?

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:21

Tsjee die vd mc donalds is niet goed hoor.. Wat een mafkees..!!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:23

En dat laatste.... Als je een beetje fantasie gebruikt kan je daar iets anders van maken dat een jongen zit gebukt onder een raam... :P Denk dat de gast dat bedoelde :P Met ''op deze manier wil ik hier ook wel werken...'' ;)

Hilarisch hoor! :D

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:23

Flying_Angel schreef:
@Angela, bij de Drive is het zo dat je eerst naar de praatpaal rijdt, om je bestelling te zeggen. Dan praat je dus met mij via de headset. Maar die andere jongen had de headset ook op en die kan dan ook mee praten.
Als je de bestelling hebt gezegd, mag je doorrijden naar het eerste raam waar je dus moet afrekenen. Daar stonden wij dus met zijn 2en. En dan pas zie je de mensen ook echt.
En eerst kwam er dus mijn stem door de luidspreker, en later die van die jongen.

Begrijp je het nu wat?

dat snapte ik :Y) Maar dat die omhoog kwam? Oh ik snap het al ;p

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:24

Een beetje fantasie doet wonderen :P

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:41

Klant: Het is voor mij als verhuurder ONMOGELIJK om nog een keer met de huurder samen te zitten. Het is duidelijk dat U, mevrouw, zelf geen eigenaar bent van een eigendom en bijgevolg dus ook nog nooit heeft verhuurd. TYPISCH DE STAAT !! (gooit de hoorn in)

^)

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:44

Edit: het 'probleem' was dus dat ik 3 originele exemplaren nodig had van een huurcontract, en dat we dat dus niet via de mail mogen aanvaarden ... zucht

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 18:51

Haha, die mac is grappig :P

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:02

Zins 2 weken sta ik op de broodafdeling in de AH en daar ben ik dus nog meer in contact met klanten .
En dus ook meer rare acties :D
(al kan ik er nu even niet zo snel op komen :') )

Owwjha weet er al 1 :P

Was me afdeling aan het opruimen om 10 voor 10 komt er een klant naar me toe : ja ik wil graag een pain de madeline .
Ik: als het er niet meer bij ligt heb ik het helaas niet meer mevrouw.
klant: Nou je kan toch nog bakken , de oven staan nog aan .
Ik: sorry maar ik mag echt niet meer bakken en hij is bezig met een schoonmaak programma.
Klant: ik vind het een schande als ik om 10 uur boodschappen kom doen wil ik ook gewoon brood hebben .
Ik:Dan zou u een klacht moeten inlichten bij mijn manager maar ik heb veel brood maar alleen al het vers is bijna op .
Klant *liep rood aan* nou dat zal ik zeker doen .
Ik : pretige avond :D

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:47

nestle schreef:
Zins 2 weken sta ik op de broodafdeling in de AH en daar ben ik dus nog meer in contact met klanten .
En dus ook meer rare acties :D
(al kan ik er nu even niet zo snel op komen :') )

Owwjha weet er al 1 :P

Was me afdeling aan het opruimen om 10 voor 10 komt er een klant naar me toe : ja ik wil graag een pain de madeline .
Ik: als het er niet meer bij ligt heb ik het helaas niet meer mevrouw.
klant: Nou je kan toch nog bakken , de oven staan nog aan .
Ik: sorry maar ik mag echt niet meer bakken en hij is bezig met een schoonmaak programma.
Klant: ik vind het een schande als ik om 10 uur boodschappen kom doen wil ik ook gewoon brood hebben .
Ik:Dan zou u een klacht moeten inlichten bij mijn manager maar ik heb veel brood maar alleen al het vers is bijna op .
Klant *liep rood aan* nou dat zal ik zeker doen .
Ik : pretige avond :D

als je om 10 uur's ochtends komt is het toch hartstikke normaal dat er nog vers brood is??

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:06

Aan de andere kant vind ik het ook wel weer logisch dat als je tot 10 uur open bent dat je dan tot 10 uur kunt krijgen wat je hebben wilt. Dan moet je bij de openingstijden zetten dat er vanaf bijvoorbeeld 8 uur geen brood meer wordt afgebakken. Bijvoorbeeld

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:31

@Rintah
Het was savonds (staat er idd een beetje onduidelijk)

@Vjestagirl
Ik vind ook wel logisch hoor maar ik heb strikte regels dat ik vanaf 9 uur niks meer mag bij bakken

betssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 23:01

geen opmerking maar daden:

Kindje (jaar of 3) van een klant pakte een slipper (birkenstocks) uit de winkel ging erop zitten en plaste er gewoon op!! Ik wist niet wat ik zag! Gelukkig was de moeder erg beschaamd en heeft de slipper afgerekend en ze bleef maar zeggen: och jee, ik dacht echt dat ze zindelijk was!

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 23:09

Ik werk niet in een winkel ofiets, maar mijn oma, die kon er vroeger wat van xD .

Er was een manager en een assistent-manager(of in elk geval degene die op de 2e plaats komt), en daar deed mijn oma, zo brutaal als ze is, dan ook brutaal tegen ;).
De manager heette de Vette(en hij was zegmaar niet de slankste) en die andere man droeg een bril.
Er was dan een aanbieding van taartjes, en mijn oma wilde dus die taartjes, maar die kon ze niet vinden. Ik noem de assistent-manager even gewoon man.
Man is een 'belangrijk' gesprek met iemand aan het voeren
Oma: Hé schele waar is die Vette?
Man: Die zit in zijn kantoor! (hij zal wel denken daar heb je dat brutale kleine vrouwtje weer..)
Kantoor
Oma: Hé Vette waar zijn die taartjes?
Manager: Die aanbieding is al voorbij!

Na een lange discussie ging ze toch nog met gratis taartjes naar huis :) . Het is leuker als mijn moeder het verteld.. ;P

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 07:08

DoryXxX schreef:
Ik werk niet in een winkel ofiets, maar mijn oma, die kon er vroeger wat van xD .

Er was een manager en een assistent-manager(of in elk geval degene die op de 2e plaats komt), en daar deed mijn oma, zo brutaal als ze is, dan ook brutaal tegen ;).
De manager heette de Vette(en hij was zegmaar niet de slankste) en die andere man droeg een bril.
Er was dan een aanbieding van taartjes, en mijn oma wilde dus die taartjes, maar die kon ze niet vinden. Ik noem de assistent-manager even gewoon man.
Man: Die zit in zijn kantoor! (hij zal wel denken daar heb je dat brutale kleine vrouwtje weer..)
Kantoor

Na een lange discussie ging ze toch nog met gratis taartjes naar huis :) . Het is leuker als mijn moeder het verteld.. ;P

wel, uw oma zou in onze winkel een enkeltje richting deur krijgen hoor!
Mensen zomaar aanspreken met schele trekt imo op niks, en is onrespectvol!

0oSannuho0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:55

Duhelo schreef:
DoryXxX schreef:

Kantoor

wel, uw oma zou in onze winkel een enkeltje richting deur krijgen hoor!
Mensen zomaar aanspreken met schele trekt imo op niks, en is onrespectvol!

Onze supermarktmanager zou dat ook zeker niet tegen zich laten zeggen en de persoon die dat zegt vriendelijk verzoeken het pand te verlaten.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 12:18

Poeh gelukkig dacht dat ik de enige was, die dit echt aso vind :=

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 15:38

En altijd maar zeggen '' de jeugd van tegenwoordig''

Wat ik zou doen is een gevatte opmerking terug maken.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:52

niet echt een rare opmerking, maar eerder een rare actie van een klant

toen ik nog bij de jumbo werkte was er een keer zo'n vrouw en die vroeg hoe duur is deze appel? dus ik wegen, 0,15 cent mevrouw. gaat ze weg, komt ze even later weer met dezelfde appel zegt ze, hoe duur is het? dus ik weeg hem weer om even aan de klant te laten zien dat het 0,15 cent is. komt ze even later weer met dezelfde vraag, dus ik zeg 0,15 cent. vrouw zegt, nee je moet hem wegen!! dus ik wegen, ja 0,15 cent.
vervolgens kocht ze hem niet eens :P

en ze sprak duits tegen mij maar ik mocht geen duits terug praten alleen engels, ze werd vet boos toen ik duits sprak tegen haar

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:57

Wij hadden afgelopen week verkoop van avondvierdaagse snoep. We maken dan
zelf zakjes en de klanten kunnen er lintjes bij krijgen die ze er zelf even aan moeten
maken (sommige mensen kopen 20 zakjes kost gewoon teveel tijd) Dus er komt een
vrouw bij de kassa...

Kan ik er lintjes bij krijgen? dus ik zeg ja hoor dat kan. Zegt ze, moet ik die er zelf
aan maken? Ik zeg ja die moet u er wel zelf aan maken. Mevrouw heel hard; Jeeetje
zeg het lijkt hier wel zo'n doe-het-zelf club...

Vervolgens kocht ze wel de zakjes maar lintjes wou ze er niet bij
:roll:

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:29

Hahaha ja sommigen kunnen echt om ALLES zeuren :P

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 22:10

Ik had vandaag weer het toppunt bereikt (naast van die o zo vlotte collega's (niet dus...zucht)) ook nog eens van die klanten...pff

Klant: Ik kom toch even hier, want het klopt niet hoor
Ik: Ojee, nou laten we eens kijken. Wat is er aan de hand?
Klant: er zijn wel 5x aardappels gerekend, maar ik heb er toch echt maar 1
Ik: Mevrouw, het klopt wel hoor en ik leg uit hoe het werkt (2x teveel gescand en ook 2x eraf gehaald, dus in totaal 3x gescand en 2x eraf gehaald waardoor er 1 overblijft).
Klant: dus dan krijg ik nog geld terug
Ik: Nee, mevrouw alles is al verwerkt in de bon, dus het totaal bedrag klopt.
Klant: nee dat kan niet.
Ik: ??
Klant: Het kan nooit zoveel zijn.
Ik: Het is toch echt waar. Wacht even mevrouw, dan pak ik het rekenmachientje erbij en dan rekenen we het nog even na.
Klant: ja doe dat maar, want het klopt niet
Ik: alles nagerekend (hardop) en natuurlijk klopt het gewoon.
Klant: nee er klopt nog niks van en die ging er andere klanten bijhalen.
Ik: Werd al een beetje moedeloos en reken nog een keer hardop alles voor en na.
Klant: Wat een gedoe zeg. Ik dacht dat ze hier wel betere cassieres bij de super hadden (wtf....het klopte gewoon :P).
Afijn, klant geloofd het nog steeds niet.

Ik: Mevrouw, u mag het ook nog wel even zelf narekenen met mijn rekenmachientje als u dat gerust stelt.
Klant: wijst heel boos naar oog (mevrouw had maar 1 oog, had ik wel gezien...maar je moet toch wat :P), dat kan ik toch niet dametje.
Ik: Ik weet niet hoe ik u verder kan helpen, want zelf kunt u het niet uitrekenen en als ik het nareken en uitleg geloofd u het niet.
Klant: nee inderdaad..en klant liep weg.

Pfff.... ik heb heeel veel geduld, maar hiervan zakt toch de moed in je schoenen.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 22:12

Zo'n klant had ik al lang naar mn baas gestuurd :')