Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flying_Angel schreef:Ik heb ook een keer gehad, toen stond ik 1e raam ( bij de McDonald's ) Dat is dus waar de bestelling wordt opgenomen via de praatpal, en de auto's mogen er afrekenen. Ik stond samen met een jongen daar. Ik zei ik weet iets leuks, ik ga de bestelling opnemen en als het klaar is zeg jij hoe duur het is en dat ze mogen doorrijden. Dus die gast zat al huh zonet een meisje nu een jongen. Maar toen die auto dus voor het raam stond, was die jongen gebukt en verstopt.
Ineens komt die jongen omhoog als die gast het ziet.Die jongen zei zo: 'Op deze manier wil ik ook wel bij de mac werken'
Flying_Angel schreef:@Angela, bij de Drive is het zo dat je eerst naar de praatpaal rijdt, om je bestelling te zeggen. Dan praat je dus met mij via de headset. Maar die andere jongen had de headset ook op en die kan dan ook mee praten.
Als je de bestelling hebt gezegd, mag je doorrijden naar het eerste raam waar je dus moet afrekenen. Daar stonden wij dus met zijn 2en. En dan pas zie je de mensen ook echt.
En eerst kwam er dus mijn stem door de luidspreker, en later die van die jongen.
Begrijp je het nu wat?
nestle schreef:Zins 2 weken sta ik op de broodafdeling in de AH en daar ben ik dus nog meer in contact met klanten .
En dus ook meer rare acties
(al kan ik er nu even niet zo snel op komen)
Owwjha weet er al 1
Was me afdeling aan het opruimen om 10 voor 10 komt er een klant naar me toe : ja ik wil graag een pain de madeline .
Ik: als het er niet meer bij ligt heb ik het helaas niet meer mevrouw.
klant: Nou je kan toch nog bakken , de oven staan nog aan .
Ik: sorry maar ik mag echt niet meer bakken en hij is bezig met een schoonmaak programma.
Klant: ik vind het een schande als ik om 10 uur boodschappen kom doen wil ik ook gewoon brood hebben .
Ik:Dan zou u een klacht moeten inlichten bij mijn manager maar ik heb veel brood maar alleen al het vers is bijna op .
Klant *liep rood aan* nou dat zal ik zeker doen .
Ik : pretige avond
DoryXxX schreef:Ik werk niet in een winkel ofiets, maar mijn oma, die kon er vroeger wat van xD .
Er was een manager en een assistent-manager(of in elk geval degene die op de 2e plaats komt), en daar deed mijn oma, zo brutaal als ze is, dan ook brutaal tegen.
De manager heette de Vette(en hij was zegmaar niet de slankste) en die andere man droeg een bril.
Er was dan een aanbieding van taartjes, en mijn oma wilde dus die taartjes, maar die kon ze niet vinden. Ik noem de assistent-manager even gewoon man.
Man is een 'belangrijk' gesprek met iemand aan het voeren
Oma: Hé schele waar is die Vette?
Man: Die zit in zijn kantoor! (hij zal wel denken daar heb je dat brutale kleine vrouwtje weer..)
Kantoor
Oma: Hé Vette waar zijn die taartjes?
Manager: Die aanbieding is al voorbij!
Na een lange discussie ging ze toch nog met gratis taartjes naar huis. Het is leuker als mijn moeder het verteld.. ;P
Duhelo schreef:DoryXxX schreef:Ik werk niet in een winkel ofiets, maar mijn oma, die kon er vroeger wat van xD .
Er was een manager en een assistent-manager(of in elk geval degene die op de 2e plaats komt), en daar deed mijn oma, zo brutaal als ze is, dan ook brutaal tegen.
De manager heette de Vette(en hij was zegmaar niet de slankste) en die andere man droeg een bril.
Er was dan een aanbieding van taartjes, en mijn oma wilde dus die taartjes, maar die kon ze niet vinden. Ik noem de assistent-manager even gewoon man.
Man is een 'belangrijk' gesprek met iemand aan het voeren
Oma: Hé schele waar is die Vette?
Man: Die zit in zijn kantoor! (hij zal wel denken daar heb je dat brutale kleine vrouwtje weer..)
Kantoor
Oma: Hé Vette waar zijn die taartjes?
Manager: Die aanbieding is al voorbij!
Na een lange discussie ging ze toch nog met gratis taartjes naar huis. Het is leuker als mijn moeder het verteld.. ;P
wel, uw oma zou in onze winkel een enkeltje richting deur krijgen hoor!
Mensen zomaar aanspreken met schele trekt imo op niks, en is onrespectvol!