Bij de AH, en dan zonder verse dingen en brood. Ook nog geen drinken, want dat kopen we op het laatste moment voordat we ons huis ingaan (over 2,5 week)
We waren €125 kwijt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robesh schreef:oeiiiiiiiiii wat geven wij dan veel geld uit aan eten en drinken . Bij ons is het meestal tussen de 600 en 700 euro per maand. We zijn met ze tweeen en een parkietje hahahhaha . Schrik wel een beetje van het weinige geld waar sommige mee rondkomen heb er erg veel respect voor dat dat lukt. Kan ik nog wat van leren geloof ik.
Angela_ schreef:Ma: Knodel-kipschnitzel-roerbakgroente
Di: Pizza (beide sporten)
Wo:Pasta bolognese
Do:Aardappelkroketjes-shoarma-sla
Vrij:Rodekool overschotel met gehakt en aardappelpuree
Za: Frietjesdag!
Zo: Mexicaanse wraps
efaa schreef:als je veel snoept veel alcohol of duur frisdrank drinkt en iedere dag goed veel en duur vlees eet kom je daar makkelijk aan denk ik
efaa schreef:haha rian dat probleem heb ik ook altijdals bjorn een zak chips open trek (wat ie minimaal 4 avonden in de week doet) kan ik me vaak niet inhouden en wil ik ook
vroeger at ik na het avond eten eigenlijk haast nooit iets, nu krijg ik gewoon standaard rond 10 u trek (we eten dan vaak ook wel rond half 6 ivm werk sport paarden enz)
robesh schreef:oeiiiiiiiiii wat geven wij dan veel geld uit aan eten en drinken . Bij ons is het meestal tussen de 600 en 700 euro per maand. We zijn met ze tweeen en een parkietje hahahhaha .
Nell_ schreef:Ik vind dat ook echt veel geld
Ik let altijd wel een beetje op merken. Van drinken en chips hebben wij graag echte merken (lays, coca cola, dubbelfris etc), maar van de rest pakken wij ook gewoon de goedkoopste dingen!Smaakt net zo goed, en scheelt in de portomonee
newmom schreef:Nell_ schreef:Ik vind dat ook echt veel geld
Ik let altijd wel een beetje op merken. Van drinken en chips hebben wij graag echte merken (lays, coca cola, dubbelfris etc), maar van de rest pakken wij ook gewoon de goedkoopste dingen!Smaakt net zo goed, en scheelt in de portomonee
bedoelde je mij daarmee?? of waren we even snel?
Zesiram schreef:@Newmom: Je maakt het jezelf wel duur ook zeg! Peuter groeimelk, echt nergens voor nodig. Babydoekjes voor 4 euro? Daar koop ik 3 pakjes voor!
Wij hebben 20 euro per maand aan luiers ( zit wel 4 dagen op de KDV incl. luiers ), nog eens een tientje aan extraatjes ( vandaag prinsessenyoghurt ) en doekjes zal ook niet meer dan 10 euro per maand zijn. Voor de rest eet/drinkt ze wat de pot schaft ( en dat is altijd vers gekookt ), die halve aardappel merk je amper in je budget.
De echte kosten gaan wel ergens anders zitten ( kleding, speelgoed etc. )
newmom schreef:zie dan ook niet in waarom ik t goedkoper zou moeten proberen als t niet hoeft?