Vesceron schreef:@ Nicci, I like older mandus zou hem juist niet inruilen
En leuk een kudde!! Spring je mee
ik spring aan 1 stuk door!!!

jeeej we hebben een kudde van al twee stuks!!!

hihi i like older man to, and i have one!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myukii schreef:Ja, fijn hè, Vesceron, dat er best een normale, respectvolle discussie wordt gevoerd tussen 'voor'- en 'tegenstanders'!Vind het erg leuk om te lezen hoe iedereen er over denkt!
Le_onie schreef:Citaat:En wat seks betreft; natuurlijk is dat mooier met iemand van wie je houdt, maar ook dat kan gaan vervelen toch?
Precieeeeeeeees ! En om het een beetje spannend te houden, rij je gewoon even over iemand anders heen.![]()
Misschien leer je er ook nog wat van!
Karin schreef:Ik vraag me af waarom het zo'n probleem is om iets wat je in je relatie mist 'daarbuiten' te halen.
Ik kan me niet voorstellen dat je in een relatie beide partners 100% overeenkomen in hun behoeften, wensen en interesses. Of dat nou seks betreft of andere zaken. Of is het toch anders als het gaat om 'oppervlakkige' dingen zoals sport en vakanties? Hoewel ik toch best wat mensen ken die van mening zijn dat op vakantie gaan iets is wat je uitsluitend met je partner doet en niet met een ander.
Blackje schreef:Zo hoop bijgekomen, heb het meeste gelezen.
Ik moet zeggen dat ik het ook heel sterk vind overkomen van de meeste, die wel een open relatie kunnen hebben.
Snap daarin Vesceron ook heel goed, dat het ook niet te dichtbij moet komen. Maar persoonlijk zou ik het dus echt niet kunnen en helemaal gek worden.. Soms kijk ik al een beetje argwanend als mijn vriend met een mooie meid staat te praten (en ik dus achteraf hoor dat hij zo leuk vertelde dat hij net met mij samen een huis had gekocht, damn wat schaam ik me dan!!) maar ja littekens verwijder je niet zomaar he
Overigens kan ik me ook wel aansluiten bij de kangaroo club, wat dat betreft ben ik net een man
Vesceron schreef:Haha ik ook Blackje, zou een goede man zijn wat dat betreft in ieder geval![]()
Maaruh...littekens Blackje...flink gekwetst dus??
DeadxStar schreef:Waarom kan je je dat niet voorstellen dan?
Ik & vriendlief zitten aardig op 1 lijn, qua sex, maar ook andere dingen. Ik zou ook echt niet met een andere man op vakantie willen o.i.d.
nicci88 schreef:hahahah sallandval, doe je goed!
pfff als jullie zo doorgaan word ik nog jaloers en wil ik ook een open relatie!!!
whahaha nee hoor was een geintje.
tot nu toe ben ik nog hartstikke gelukkig met mijn vriend.
Maar hij is wel bijna 12 jaar ouder dan mij....
dus als hij te oud word...........................................
sallandval schreef:Het topic begon met het voorbeeld van dat boek van Kluun toch? Als ik ziek zou zijn zou ik mijn man nooit sex ontzeggen. Eerlijk gezegd vind ik een relatie ook best veel energie kosten dus dat zou ik niet kunnen opbrengen voor meer dan 1 man.
Blackje schreef:sallandval schreef:Het topic begon met het voorbeeld van dat boek van Kluun toch? Als ik ziek zou zijn zou ik mijn man nooit sex ontzeggen. Eerlijk gezegd vind ik een relatie ook best veel energie kosten dus dat zou ik niet kunnen opbrengen voor meer dan 1 man.
en toch vind ik dan ook juist, dat als je partner zo ziek is, dat je uit respect dat niet doet. Of je moet al een open relatie oid hebben of het er samen duidelijk over gehad hebben.
En dat laatste, ik snap dat dus helemaaaal niet! Ik heb al te weinig tijd met 1 man, mn werk, mn huis en mn paard. Laat staan dat je (in het geheim) er nog een relatie naast hebt %)
Karin schreef:Ti_Amo schreef:die van mij zijn ex die staat als model in de wehkamp, en dan komtie met mij aan die daar verreweg never nooit in zal komen te staan.
Nou dan voel je je wel minder (ik dan)
en ik ben heel erg jaloers, als hij de hond uit gaat laten en ze pet zit anders als hij terug komt dan word ik al gek.
Dat klinkt als een extreem gebrek aan zelfvertrouwen.
Is het dan wel eerlijk tegenover je vriend om een relatie te willen hebben? Ben je dan niet in je eentje beter af? Of vindt hij het prima zoals het gaat?
Ti_Amo schreef:Hij vind het niet erg hij is hetzelfde als ik ongeveer alleen ik heb het geluk dat hij me dus nooit alleen laat en ik dus altijd mee ga als hij weg gaat dus ik zie hem eigenlijk Tsja.. de hele dag door.
En nee we hebben geen ruzie we doen allebei ons eigen ding ook met elkaar in de buurt
Ti_Amo schreef:Hij vind het niet erg hij is hetzelfde als ik ongeveer alleen ik heb het geluk dat hij me dus nooit alleen laat en ik dus altijd mee ga als hij weg gaat dus ik zie hem eigenlijk Tsja.. de hele dag door.
En nee we hebben geen ruzie we doen allebei ons eigen ding ook met elkaar in de buurt