Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moontje1991 schreef:Zal ik je dan even heel erg laten schrikken ella.
Als ik zwanger wordt laat ik abortus plegen want ik wil geen kind (en een kind wil mij al helemaal niet als moeder) en weet je toch ga ik lekker door met sex heben.
Erg he?
En dat eerste punt met ruzie kom op zeg 2 ouders die het op geen enkel punt met elkaar eens zijn en elkaar het licht niet in de ogen gunnen hoe wil je die laten stoppen met ruzieen?
en punt 2 dus ts moet zijn leven maar laten vergallen en waarschijnlijk uiteindelijk zelfmoord plegen alleen maar om verantwoordelijkheid voor een kind te dragen dat daar doodongellukig wordt en uiteindelijk waarschijnlijk zelf ook zelfmoord pleegt?
Moontje1991 schreef:ella ik vindt dit echt ver gaan.
Moeders wil vader niet bij het kind.
Vaders is niet instaat voor het kind te zorgen.
Vaders en moeders heben altijd ruzie.
Vaders en moeders familie heben altijd ruzie.
Vaders voelt geen liefde voor het kind.
Als je dat rijtje leest denk jij dan nog steeds dat het kind gellukig wordt met zijn vader in de buurt?
Joosiien schreef:Moontje1991 schreef:ella ik vindt dit echt ver gaan.
Moeders wil vader niet bij het kind.
Vaders is niet instaat voor het kind te zorgen.
Vaders en moeders heben altijd ruzie.
Vaders en moeders familie heben altijd ruzie.
Vaders voelt geen liefde voor het kind.
Als je dat rijtje leest denk jij dan nog steeds dat het kind gellukig wordt met zijn vader in de buurt?
Vader en Moeder moeten niet zo egoistisch zijn![]()
Maar hun verantwoordelijkheid nemen voor het kind.
Als je het doet, doe het dan veilig
Moontje1991 schreef:Dus als ze het van te vooren hadden besproken en zijn ex toen in had gestemd met abortus maar nu van mening is verandert dan was het ook TS zijn probleem?
En als ze toen al had gezegd ik wil het dan houden en hij niet dan hadden ze maar geen sex moeten heben?
Dan heeft ie er echt om gevraagd, maar ik ga ervanuit dat ze wel anticonceptie hebben gebruikt en dat er iets mis is gegaan
Citaat:Vader en Moeder moeten niet zo egoistisch zijn
noudy schreef:Biancaa schreef:helaas is dat er niet, geld komt gewoon bij de rekening van de moeder... Wat zij er mee doet is aan haar, je kan zelfs geen afrekening vragen. wij hadeden ook gevraagd of we het geld op een aparte rekening mochten storten voor de kleine van mijn man, maar rechtbank doet daar geen moer mee.
@noudy, dat doet die ex van mijn man dus ookMoeders staan meer in hun macht dan iedereen denkt... Dus kan me voorstellen dat je als man denkt, stik maar lekker. Het kind gaat (meestal) als hij/zij ouder is toch wel op zoek naar de vader. Dat is dus niet omdat je niet van het kind houdt, maar juist om spanningen tegen te gaan. Het is dus makkelijk om vader uit te maken voor zwakkeling, maar soms ben je juist sterker door los te laten...
Dat ze allebei fout zijn, geef ik ook toe hoor. Normaal praten is er tegenwoordig niet meer bij. Dat zie ik ook bij mijn man en zijn ex. Hij vraagt netjes of zijn dochter alsjeblieft op 2e kerstdag kan komen, want dat is het 1e weekend dat ze officieel van de rechtbank mag komen slapen, zijn ex pakt het kind op, draait zich om en gaat zo weg zonder wat te zeggen... Nou dat wordt dus niks...
*edit* na mijn quote zag ik veeeeel typfouten
Nou dan geef ik je man 100% gelijk dat hij niet betaald,vind het verschrikkelijk dat je als man moet bidden en smeken of je je kind een x mag zien.
Mischien had ik er ook wel anders over gedacht maar nu ik weet hoe het er al acht
jaar bij onze vriend aan toe gaat, vind ik dat mannen ook wat meer recht mogen krijgen en niet alleen maar laten betalen.
Uppojono schreef:Citaat:Vader en Moeder moeten niet zo egoistisch zijn
Hier ben ik het echt helemaal mee eens.. Ook kan ik niet bevatten dat je je paard boven je kind stelt.. Mijn paarden zijn superbelangrijk voor me, maar zouden nooit boven mijn kind staan.. Wel zeer dicht volgend op het kind.. Als je niet voor het kind kunt zorgen, oké, maar hoe kun je je kind niet balngrijk vinden?
Joosiien schreef:@ Bonita: Uhu, daar heb je wel een goed punt, maar ik denk dat het een hoop gescheeld had als hij berichten had geplaatst als: Ik weet niet hoe ik nu verder moet of dat je merkt dat hij ermee zit.. in plaats van berichten dat het eenmaal zo is en dat hij zich er maar bij neer moet leggen en ach hij hield toch meer van zn paard dan van z'n kind en zijn paard heeft hij tenminste nog. (Zo komt het op mij over iedergeval)
Heino schreef:Ik denk TS zijn kind wél belangrijk vind, maar dat contact met zijn kind een beetje gedwarsboomt wordt door moeders...
Anyway, TS, misschien kan je contact opnemen met http://www.opvoedadvies.nl/index.htm
geerke schreef:stel nu dat TS het kind niet wilde maar de moeder wel....dus mams wilde geen abortus..
Maar TS wilde geen kind...
Wie staat er dan in zijn recht?
Moeilijk hoor...Je heb namelijk twee mensen nodig voor bevruchting.
Ik zou zeggen....als de moeder persee het kindje wil houden prima...maar verwacht dan niets van de vader,geen financiele steun...niets.
De kans is groot dat pa het wel leuk gaat vinden z'on wurm,de kans is ook groot dat hij zijn paard leuker vindt.....
dobbel schreef:als je als man zijnde absoluut nog geen kind wil, dan zal je ten alle tijden beschermt sex moeten hebben, doe je dan niet dan weet je wat voor risico`s er aan vast zitten. simpel.
staat even los van dit geval maar is een opmerking in het algemeen.
want zoiets hou je echt niet heel lang vol.
celticpony schreef:centraal hoort hier het kind te staan..ts ziek zwak of misselijk of moeder, gemeen of whatever...NIET INTERESSANT, wat is voor het kind het beste??? twee ouders die ook al zijn ze geen partners meer, samen voor hun kind de verantwoordelijkheid nemen...en samen gaan nadenken wat voor het kind belangrijk is, nu en in de toekomst.
Biancaa schreef:Kan Pinda_dip wel zeggen van wel want ze spreekt zoveel advocaten, nou je krijgt gewoon niks voor elkaar hoor. We zitten er zelf middenin! Over die aparte rekening, hoe wil jij aantonen dat moeders het voor haarzelf gebruikt dan? Dat lukt je niet, dus inzage in de financiën krijg je niet vanwege privacy redenen van haar kant. Tevens een aparte rekening niet aangezien de rechtbank beslist dat het voor levensonderhoud is op dit moment. We hebben het zelf aangevraagd (bij een kort geding en bij de normale zitting) en beide rechters zeggen dat dit niet de normale gang van zaken is en wijzen dit dus linearecta af. Theorie en praktijk is helaas iets heeeeeeeeeeeel anders