Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Ik begrijp niet waarom jij dit zegt, ik discussieer respectvol, noem een koter alleen een ding, ik snap niet wat daar zo'n probleem aan is.
Chiqa schreef:Dan mijn vraag aan jullie, waarom maken jullie je zo druk om mijn uitspraak dat een koter een 'ding' is?
Je bent er toch verschrikkelijk gelukkig mee?
Emio schreef:Je noemt kinderen 'dingen' en aangezien ik in blijde verwachting ben van een kind noem je mijn kind dus ook een ding.
Karin schreef:Ga dan ook niet lopen roepen 'je bent er toch verschrikkelijk gelukkig mee'. Waarmee? Ik heb geen kind en ik wil ze niet.
Karin schreef:Soda schreef:En nogmaals: hoe kom je er nou toch steeds bij dat ik kinderen heb, danwel wil?!
Datzelfde geldt voor mij: ik heb geen kinderen en ik wil ze niet.
Ga dan ook niet lopen roepen 'je bent er toch verschrikkelijk gelukkig mee'. Waarmee? Ik heb geen kind en ik wil ze niet.
Chiqa schreef:Ik begrijp niet waarom jij dit zegt, ik discussieer respectvol, noem een koter alleen een ding, ik snap niet wat daar zo'n probleem aan is. In feite ís het ook een ding, hoe je het ook wendt of keert![]()
Ik ben ook niet echt van plan mijn persoonlijkheid aan te passen, ik bindt hier nog aardig wat watten om hoor, IRL heb ik dr shockerendere benamingen voor die ik jullie zal besparen.
Chiqa schreef:Emio schreef:Je noemt kinderen 'dingen' en aangezien ik in blijde verwachting ben van een kind noem je mijn kind dus ook een ding.
Dus dat maak je dr toch echt zelf vanHeb dat dus niet in mijn mond gehad, zou niet durven.
Chiqa schreef:Ik begrijp niet waarom jij dit zegt, ik discussieer respectvol,
Soda schreef:Je hoeft niet per se neerbuigend te gaan doen over dat zogenaamde belevingswereldje van me hoor. Maar ik vermaak me er uitstekend in, dankjewel, en zo te lezen nog wel meer mensen met me.