! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!

danielle_x schreef:Ik ben 15 en maakte me in de 1e en 2e echt niet druk wat ik droeg ik zag er op foto's vind ik nu niet uit
Hakken heb ik wel maar draag ze eigenlijk nooit krijg er last van mijn voeten en mijn rug van
Ik kreeg pas borsten eind 2e begin 3e ben wel is aangesproken hoe oud ben jij? 13 kreeg ik het antwoord: en nog geen borsten?? Als of ik van een andere wereld kwam ofzo.

net als ik nu mezelf van een paar jaar terug uitlach omdat ik mezelf toen ook al heel wat vond haha, laat staan deze dametjes!
Je hoort ze nu al van een jaar of 13 die seks hebben gehad, brrr.
' Rebeccaa schreef:Ik vind trouwens wel dat bokt echt perfecte eerste/2e klassers heeft, want niemand is zo als het type waar hier over geschreven wordt.. Heel typisch.
) is niet sneller volwassen, dat denken ze alleen, en dat is juist het probleem!
. Toen ik zag dat bijna niemand het deed, dacht ik oh nou ik ook, dus ben ik ongeveer t/m eind 2de altijd make-up loos haar in een staart of knot brilletje op naar school gegaan.
Tot ik lenzen nam en mijn haar leuk liet knippen, kwam de aandacht van jongens en wou ik me graag op maken.
Soms liep ik er wel heavy bij als ik fotos terug kijk enz, alleen maar plamuur koppen..
En af en toe begon ik wat te drinken rond mijn 13/14 (een glaasje voor oud&nieuw of als we op een feestje waren ofzo 1/2 glaasjes dat was ook amar 3x per jaar ofzo). En sins mijn 14de ga ik ook uit( zeg maar eens in de eeu 5 maand ofzo?, niemand problemen mee gehad, aangezien ik vaak toch ouderlijk dan dat ik ben.. En sins mijn 14de loop ik ook op hakjes.
Nu draag ik hakken die verschillen van 3cm t/m 10 cm.. Heb verder geen problemen gehad in mn jeugd, ik leef het alleen!
Nu ik 15 ben ga ik af en toe uit, draag voor school vaak alleen mascara aangezien ik dan nog lekker in mn bed kan blijven liggen
& stijl mijn haartjes vanwegen pluis..
mriaam schreef:het ergste vind ik nog wel op zaterdag avond wanneer de 'jeugd' losgaat, een paar van die 12 jarige zwaar opgemaakt te lopen stressen of ze wel doorgelaten worden en zodra ze binnen zijn heel irritant gaan lopen dansen![]()
ik vraag me soms ook wel eens af of die ouders niks meer te zeggen hebben, voor mijn 16e mocht ik echt niet uit

) heb ik ook mascara, oogpotlood, nagellak, een vijltje, labello, haarborstel, deo etc zitten. En dan 1 pennetje
.