Meid open je ogen en laat die loser gaan... Hij wil niet zeggen waarom hij niet kwam? waarschijnlijk omdat ie met 1 of ander meisje bezig is geweest...
Ben wel benieuwd wat zijn reden deze keer is eigelijk..
Suus88
Geplaatst: 27-12-09 17:12
pff meid wees niet zo naief.. Iedereen kan zeggen dat ze van je houden, maar wie zegt dat hij het ook werkelijk waar meent! Hoe hij op me over komt, zo van het verhaal af te lezen, komt hij alleen wanneer het hem uit komt en wanneer hij dus ze aandacht nodig heeft. Als jij hem vraagt te komen zegt hij af. Wat is dat voor liefde dan, in een relatie hoor je te geven en te nemen en niet alleen te nemen, wat hij dus wel doet naar mijn idee. Wil je heel veel succes wensen, maar als je het mij vraagt is deze relatie geboren om weer stuk te gaan, sorry.
Ik vind dit topic wel een aardig voorbeeld van hoe meisjes die toch helemaal goed in hun bovenkamertje zijn zich zo in de ban van een kerel kunnen laten worden. Ik maak die gast echt niet uit voor loverboy, maar het principe is imo redelijk hetzelfde. Ok, hij prositueert haar niet, mishandelt haar niet, maar iedereen (incl TS op momenten) ziet dat hij echt compleet waardeloos is, maar toch blijft ze in zijn ban en kan echt de keuze niet voor zichzelf maken....
We zijn allemaal wel eens jong en naief geweest, laat haar ook ervaring opdoen zowel positief als negatief, we zien wel de splinter in iemands oog maar niet de balk voor ons eigen hoofd (ikzelf incluis)
Dat vind ik best wel een vervelende opmerking. ja ik was ook boos op ts. heb veel met haar gepraat en ja tis een keuze van haar ze weet nu wel dat ze blijkbaar fout is.
Ow god... ik heb me vanmorgen een door je topic heen gelezen... Ik kan eigenlijk al geen medelijden meer met je hebben. Laat die jongen je maar kapot maken dan zeg... Deze jongen mishandelt haar niet? Nee misschien niet fysiek, maar wel mentaal! Duidelijk een geval van tienermeisje wat haar hele leven in de handen van een ontzettende lozer heeft gelegd totdat ze van pure ellende uit elkaar barst. De jongen heeft nog niet het minste greintje respect voor je en gebruikt je zoals het hem uitkomt. Wat ben je ontzettend stom om maar een seconde te geloven dat die lapzwans van je houdt... Hoe kun je weten wat houden van is, je houdt niet eens van jezelf...
Echt ik bedoel het niet kwaad, maar dit is nu eenmaal de waarheid en dat weet je. Het doet me alleen maar verdriet te moeten lezen dat je er zo in meegezogen zit...