Dubbelveilig... en nu word ik tienermoeder.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Dubbelveilig... en nu word ik tienermoeder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:56

Ik ben eigenlijk wel weer benieuwd hoe het met jullie gaat?! :)

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:05

Ik ben van mening dat als je echt niet zwanger wil worden je dat ook niet zomaar wordt. Maar in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:06

Lynske78 schreef:
Ik ben van mening dat als je echt niet zwanger wil worden je dat ook niet zomaar wordt.

Wat is dat nou voor domme opmerking ?????????

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:08

jeetje
succes !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:12

ikkeweer schreef:
Lynske78 schreef:
Ik ben van mening dat als je echt niet zwanger wil worden je dat ook niet zomaar wordt.

inderdaad.. er zijn wel meerdere gevallen bekend dat er vrouwen zwanger worden terwijl ze wel dubbele bescherming hebben! En daar kun je niets aan doen!~
Ik vind het echt super van de TS dat ze de zwangerschap doorzet, dat ze het accepteerd en het beste voor de baby over heeft :D! echt super!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:17

Ik denk heel vaak: 'Soms gebeuren dingen niet zomaar..'

Wonderen bestaan en dit is er weer 1!

Misschien is dit gebeurd, voor je eigen gezondheid, omdat dit de enige manier is om echt van je eetstoornis af te komen, omdat er dan écht een knop om zou gaan!

Geniet van je zwangerschap!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:20

Lynske78 schreef:
Ik ben van mening dat als je echt niet zwanger wil worden je dat ook niet zomaar wordt. Maar in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar van.

Vreemde opmerking!

Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met jou/jullie gaat.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:21

ikkeweer schreef:
Lynske78 schreef:

Volgens mij wordt het niet raar bedoeld hoor.
Gewoon op dezelfde manier als de reactie hier boven. (Van Jibbel)

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:24

Ook ik heb hier maar één woord voor... :) RESPECT :)

Ik wens je ook veel succes, sterkte, geluk,... en al wat je maar wenst! :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:42

Net zoals Miracle, ben ik wel benieuwd hoe het gaat :)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 23:51

Lynske78 schreef:

Dat mag je best van mening zijn hoor :D , snap ik ook heel goed.
Wat ik wel jammer vind is dat je iets dat voor een ander best kwetsend over kan komen, zo in een oneliner neerzet. Zonder volgens mij (sorry als ik het fout heb) echt gelezen te hebben waar het over gaat, of enige andere beargumentatie.

Wij vinden het echt al een wonder dat ik ondanks mijn 'probleempje' alsnog zwanger ben geworden. Nu het hele idee van ouder worden ingeburgerd is bij ons, zijn ook al die spanningen, angsten en 'oh jee wat nu?' gevoelens een stuk minder.
Verder hebben we morgen de eerste afspraak met een maatschappelijk werker. We snappen beiden niet zo heel veel van de 'nieuwe' financieen, en dat word hopelijk morgen een stukje duidelijker.
En vrijdag weer naar de gynecoloog, baby's vooruitgang bekijken (hopelijk alles goed natuurlijk).

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 00:02

Baby. :+:
Ik vind het zo knap van je/jullie!

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 00:08

Ik ben een stille meelezer en had al een berichtje geplaatst.
Ben het helemaal met saskiaatje eens.

Ik vind dat je/jullie dit zo goed aanpakken. Sommige tieners die weten niet wat ze overkomt en laat het over hun heen komen en stoppen er verder geen tijd of energie in.
Jullie maken zulke goede afspraken, halen er deskundigen bij etc. Van mij krijgen jullie 2 dikke duimen!!

Ik blijf jullie volgen. Ben heel benieuwd naar jullie vorderingen.

pink_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 00:22

Jeetje wat een verhaal...

Maar sommige wonderen gebeuren niet voor niets.

Ik hoop voor je dat je een vrij onbezorgde zwangerschap hebt en houdt en dat je de postnatale depressie niet krijgt!

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 00:30

Super dat je je hebt bekend gemaakt :)
Hoe is het nu met je?
Ik weet zo niet of ik hier al gepost heb,
maar super gefeliciteerd :D

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 00:39

wow meid, wat een ontzettend mooi kadootje!!!

hier ook zwanger geworden, dwars door de pil heen,
ik zeg altijd dat ik een super sterk kind heb :D
maar ik herken je zorgen wel, ook wij hadden in t begin zoiets van HUH>??.. en nu??
ik wou nooit kinderen, riep zelfs nog tijdens het les geven dat ik nooit kinderen wou! wat ik niet wist was dat ik toen al 7 weken zwanger was. hihi
nou na de echo waren we verkocht. wel met de nodige vraagtekens maar dol verliefd op t moois wat er groeide.
tegen de tijd dat onze kleine man er was waren wij voorbereid tot in de puntjes. :D tja, die negen maanden zijn er toch niet voor niets, tijd genoeg om aan t idee te wennen en geloof me, t word alleen maar leuker en leuker!!
nu anderhalf jaar later zijn we gelukkig getrouwd, mama en papa van een zoontje van 1.5 jaar en van een zoontje van nu 3 maanden :D:D ja ik ben als een blad als een boom omgedraaid en alles aan de wilgen gehangen voor mijn kindjes, er is niks mooiers.

ik wens je heel heel heel erg veel liefde en geluk met je eigen nieuwe gezinnetje!!!

liefs

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 04:05

Meid, ik vind het super hoe je het oppakt! En ben wel blij te horen dat jullie goede begeleiding krijgen. Dat is zo belangrijk als je het al moeilijk hebt. Maar je wilt dit nu volgens mij heel graag en dat is het allerbelangrijkste! Je zal het niet makkelijk krijgen, maar zolang je er volledig achter staat is het dat allemaal waard, echt. Ik zie bij al mijn vriendinnen die kinderen hebben hoe blij zij ermee zijn.

Je zal een hoop lastige praktische zaken tegenkomen, veel stress en spanning over of alles wel goed gaat komen. Maar er is altijd een weg uit en oplossingen liggen soms op hele rare plaatsen. Komen vanuit onverwachte hoeken.

Jullie komen er wel!

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 20:40

wow dat is best heftig he! dat zoveel erachter speelt terwijl ik juist vond dat je er zo goed uit zag:)
als je hulpt nodig krijgt met christa of waarmee dan ook, ik ben hier te vinden!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:16

Knapt dat jullie er voor gaan en ga gewoon lekker je eigen gevoel achterna gaan. Een buitenstaander denkt het altijd beter te weten of heeft van die geweldige opmerkingen waar je niks mee kan.

Zoals je in mijn onderschrift kunt lezen heb ik een dochtertje van een half jaar oud en ik was 22 jaar toen ik ben bevallen van haar. Sommige mensen wisten zich geen houding te geven en durfde zelfs te vragen of het wel gepland was en of het wel gewenst was. Ja dat hadden wij in de planning en het was zeer gewenst. Ik vind het gewoon zwaar onbeschoft dat mensen dat durven te vragen.

Ga er lekker van genieten en alsnog van harte gefeliciteerd.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:52

samantha5 schreef:
Sommige mensen wisten zich geen houding te geven en durfde zelfs te vragen of het wel gepland was en of het wel gewenst was. Ja dat hadden wij in de planning en het was zeer gewenst. Ik vind het gewoon zwaar onbeschoft dat mensen dat durven te vragen.

Ga er lekker van genieten en alsnog van harte gefeliciteerd.

Die vraag heb ik ook regelmatig gehoord en ik ben het met je eens dat het totaal ongepast is.
TS jij zult deze vraag ook krijgen, probeer je er aub niks van aan te trekken,
wat dat betreft zijn mensen erg bot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:57

Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat wij die vraag hebben gehad. Behalve van mijn moeder dan, en daar hebben we toen tegen gezegd dat het niet gepland was omdat die compleet uit d'r plaat ging :=

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:07

Rock schreef:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat wij die vraag hebben gehad. Behalve van mijn moeder dan, en daar hebben we toen tegen gezegd dat het niet gepland was omdat die compleet uit d'r plaat ging :=

Meen je dat nou?
Omdat je zo jong was ofzo? Stiekem wel gepland zeker?
Haha, mn moeder zou nu ook uit haar plaat gaan, ondanks het feit dat ik al bijna 25 ben, maar ik ben nog bezig met mn studie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:13

Ja ik was toen 18 en mijn toen-vriend-nu-man was 23. We woonden net een half jaar samen en we wilden erg graag een kindje. Ik was dus met de pil gestopt, maar op een bepaald moment kwamen we een beetje tot bezinning dat het misschien nog niet heel verstandig was, dus dat ik maar beter weer aan de pil kon gaan...

En toen was ik zwanger :')

Mijn moeder trok wit weg toen we het vertelde en vloog tussen 'jeetje ik word oma' en 'je MOET abortus laten plegen' heen en weer. Op dat moment stond ik nog niet zo heel sterk tegenover haar in mijn schoenen, dus niet gezegd dat het eigenlijk de bedoeling was := wel dat we er héél blij mee waren en er niet over piekerden om het weg te laten halen.

Nu zijn we 6 jaar verder (mijn dochter is in december 5 geworden) en ik denk dat ze de waarheid ondertussen vermoedt, maar ik heb haar nooit wijzer gemaakt. :n

Maakt in mijn ogen ook niet uit wat zij denkt, we zijn heel gelukkig met onze kinderen ook al bezorgen ze ons zo af en toe wat hoofdpijn ;)

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:08

Allereerst gefeliciteerd! Ik ben ook een tienermoeder.. ik woon nog bij mijn ouders in. Ook ik zit nog op school en dan past mijn moeder op.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:29

Hoe gaat het nu met jullie TS?