in het begin had ik een hekel aan drukte, maar nu rij ik net zo makkelijk in ontzettende drukte als wanneer het rustig is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
in het begin had ik een hekel aan drukte, maar nu rij ik net zo makkelijk in ontzettende drukte als wanneer het rustig is

(20 lessen gehad)
Zwartwitje schreef:Nou, bij mij ging het gister echt heel slecht
Het was mijn tweede les en ik leek alles weer vergeten te zijn van de eerste les. En ik heb bij deze een hekel aan rotondes, want dat ging dus de hele tijd mis. Ik heb de motor zelfs laten afslaan op een rotonde, vreselijk
Ik reed ook tussen 4 en 6, in het donker en in de drukte, misschien was dat het.

Gedaan, Ging wel fijn eigenlijk 
Heb m 1x stil laten vallen beetje rare bocht en mensen (voetgangers) denken dat het daar voetgangerszone/zebra is, dus toen was ik met remmen te laat met koppeling erbij pakken. Verder paar keer iets te snel koppeling op laten komen. Ik heb een beetje de neiging om te dicht voor de auto (te weinig verder vooruit) te kijken, dus zat in het begin wat te dicht tegen de stoeprandjes aan, later ging dat wel beter
Ik vond het op zich wel goed gaan
. Over 10 dagen mijn theorie, ben benieuwd.

Het ging opzich wel redelijk, maar dat remmen doe ik steeds verkeerd, ik ben dan steeds in de war met de koppeling, die moet je rustig omhoog laten komen en de rem juist niet.