Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_ schreef:Hier nog eentje bij wie het soms echt mislukt!
Vorige week met maik samen boodschappen gedaan, zat echt niet extreem veel bij voor ons 2en want hij bleef maar 1,5 dag en we waren 55 euro kwijt!!
Oke zat een 6pack Bullit bij, 4 grote blikjes Bullit(die al een euro per stuk zijn) wasmiddel, make-upreinigingsdoekjes, wat onnodig snoepgoed/koekjes/sinterklaaszooi en best wat kaas en dat is ook vrij duur(want ik wil dan weer gesneden plakjes maar niet die voorverpakte uit de fabriek maar die door t personeel van de kaasafdeling wordt gesneden&verpakt, maarja ik ben een muts met eten en moet toch íets eten!!)
Vandaag heel netjes voor 15,- boodschappen gedaan en kan daar tot dinsdag/woensdag mee vooruit
devine schreef:Snap soms echt niet wat de mensen eten...we zijn een gezin met man,kind van 11jr en ik.
Gisteren naar de supermarkt geweest om eten te halen voor het weekend:
*Kipfilet € 7,09 (kilo)...
Mayo schreef:devine schreef:Snap soms echt niet wat de mensen eten...we zijn een gezin met man,kind van 11jr en ik.
Gisteren naar de supermarkt geweest om eten te halen voor het weekend:
*Kipfilet € 7,09 (kilo)...
Dat haal ik in de aanbieding, was ik laatst 3,99 per kilo voor kwijt. Dan haal ik meerdere pakjes en gooi het per 2 in de vriezer. Zulk vlees vertik ik om te kopen als het dit soort prijzen betreft.
Marilla schreef:Devine, dat hebben wij hier ook hoor met de wekelijkse boodschappen. En dan door de week ook nog telkens aardig wat kwijt. Maarja, 3 volwassen (en dan 3 keer in de week 4 volwassenen) en een broertje van 18..
Wij hebben wel eens dat we het vlees invriezen en dat het daarna zo ontzettend stinkt. Vooral bij gehakt is dat zo. Dus meestal gooien we het dan weg, want dan is het echt niet meer te eten. Hebben jullie daar ook last van?
devine schreef:Even over de kip het is echt waar als ik de bon kom scannen had ik het gedaan..
Normaal let ik ook wel op vondt het ook duur maar we wilden graag wraps eten dus ja..kwamen net van stal af mijn zoon en ik dus snel even naar binnen bij de COOP nou dat is op zich toch geen dure supermarkt?
Maar het ging mij er ook om ik had gewoon wat dagelijkse dingen gehaald en dan ben ik zo dat bedrag kwijt en dan heb ik echt allen voor het weekend eten.
Beetje boodschappen doen dan ben ik zeker €120,00 a €130,00 kwijt.(voornamelijk bij de Hoogvliet of XXL)
Ragnaaa schreef:Ik ben straks even naar de AH geweest, en heb voor..
Perzikstukjes op sap van 'HAK'
4 Wolkentoetjes
Bakje garnalen'
'Milk & Fruit Sinaasappel' van Friesche Vlag
Dubbeldrank
Duyvis Cashewnootjes
Veldsla
12 euro betaald.
Vinden jullie dat veel geld?
Ragnaaa schreef:Ik ben straks even naar de AH geweest, en heb voor..
Perzikstukjes op sap van 'HAK'
4 Wolkentoetjes
Bakje garnalen'
'Milk & Fruit Sinaasappel' van Friesche Vlag
Dubbeldrank
Duyvis Cashewnootjes
Veldsla
12 euro betaald.
Vinden jullie dat veel geld?