Machteloos, verdrietig, boos, wanhopig en hoopvol

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Kirsten__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:07

Heel veel sterkte meid :(:)
Houd moet, ik zal voor jullie heel hard duimen.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:46

Rana schreef:
nee het was volgende week vrijdag en nu is het de dag ervoor, dagje minder wachten, blij toe want ik ben er klaar mee. Gisteren ook nog eens te horen gekregen dat een vriendin huidkanker heeft. Houd het nooit op?

Pff..ze zeggen weleens dat alles wat fout kan gaan, ook tegelijkertijd fout gaat.

Fijn dat je iig de uitslag al eerder krijgt!

Vergeet niet, achter de wolken schijnt de zon! :(:)

Sizzy

Re: Machteloos, verdrietig, boos, wanhopig en hoopvol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:52

Ik lees dit nu pas, wat een vreselijk nieuws zeg :\ heel veel sterkte voor jullie gewenst en ik ga hard voor jullie duimen as. donderdag.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 12:49

Goof schreef:
Oh ik dacht onthouden te hebben dat je begin komende week zou gaan. dat het iets eerder is is in dat geval mooi meegenomen, scheelt weer een slapeloze nacht misschien.

Sterkte!

hihi die hebben we er genoeg zeg maar ;)

mvkj schreef:
Ik lees dit topic nu pas!

Maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Wat een vreselijk zenuwslopende tijd! Wat moeten jullie lang wachten op de uitslag!

Nou de langste tijd zit er nu op hoop ik, ik hoop echt dat ze nu met concrete dingen gaan komen....

laurel schreef:
Rana,

Ik heb net dit topic ontdekt en heb het helemaal gelezen.
Meid toch, wat zijn jullie in een vreselijke, zenuwslopende situatie beland. Zoveel angst en onzekerheid, het duurt echt veel te lang.
Ik zal een kaarsje voor jullie branden.
Houd hoop!

Hopen is het enige wat we kunnen dus dat doen we ook van ganzeharte!! Bedankt voor je kaarsje, heel lief!

Whizzard schreef:
Heb je hele topic gelezen en wat vreselijk zeg :'(. Ik wens jullie samen erg veel sterkte en hoop dat er
een lichtpuntje verschijnt Donderdag! :) Maar wat fijn dat jullie relatie zo goed is en jullie er zoveel over
praten +:)+ . Ik denk aan jullie! :(:)

Dank je wel! Hij lijkt met de dag beter te worden ja! Genieten van kleine dingen (zondag avond wegmisbruikers is traditie haha) kaarsjes aan lekker gezellig thuis zijn samen... heerlijk!

__Kirsten__ schreef:
Heel veel sterkte meid :(:)
Houd moet, ik zal voor jullie heel hard duimen.

Dank je wel

Jibbel schreef:
Rana schreef:
nee het was volgende week vrijdag en nu is het de dag ervoor, dagje minder wachten, blij toe want ik ben er klaar mee. Gisteren ook nog eens te horen gekregen dat een vriendin huidkanker heeft. Houd het nooit op?

Pff..ze zeggen weleens dat alles wat fout kan gaan, ook tegelijkertijd fout gaat.

Fijn dat je iig de uitslag al eerder krijgt!

Vergeet niet, achter de wolken schijnt de zon! :(:)

Nou het houd inderdaad maar niet op... Maar een collega zei ook al tegen me het zijn nooit meer dan 3 nare dingen achter elkaar. Dus daar ga ik maar van uit! Hoop dat het waar is want dan krijgen we nu eerst weer 3 leuke dingen!

Sizzy schreef:
Ik lees dit nu pas, wat een vreselijk nieuws zeg :\ heel veel sterkte voor jullie gewenst en ik ga hard voor jullie duimen as. donderdag.

Dank je wel
Hoop dat het duimen en alle kaarsjes gaan helpen!

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:52

niet 3 leuke dingen.... 3 decennia leuke dingen ;) (daarna heb je kinderen die op zichzelf gaan wonen en relatieproblemen hebben en heb jij leeg nest syndroom :+ )

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:09

Wel goed dat het een dag naar voren is geschoven. Dat scheelt weer inderdaad weer een slapeloze en rusteloze nacht. Je mag wel trots op jezelf zijn dat je je vriend een schop onder zijn achterste hebt gegeven ipv mee gaan in de struisvogelpolitiek. Ik zal aan jullie denken en blijven duimen. Ook voor de andere slecht nieuws mensen in dit topic dat het met hen ook beter gaat (als je begrijpt wat ik bedoel).

JustWendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:20

@ Rana: Kwam puur toeval in je topic. Heb het hele verhaal gelezen en wil jullie bij deze heel veel sterkte wensen in de komende moeilijke tijd. Ik duim voor jullie!!!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 14:52

Whitepanther schreef:
niet 3 leuke dingen.... 3 decennia leuke dingen ;) (daarna heb je kinderen die op zichzelf gaan wonen en relatieproblemen hebben en heb jij leeg nest syndroom :+ )

Hihi daar hoop ik maar op ja, jij in het speciaal bedankt lientje, steunpunt 1e klas!

rainbow8 schreef:
Wel goed dat het een dag naar voren is geschoven. Dat scheelt weer inderdaad weer een slapeloze en rusteloze nacht. Je mag wel trots op jezelf zijn dat je je vriend een schop onder zijn achterste hebt gegeven ipv mee gaan in de struisvogelpolitiek. Ik zal aan jullie denken en blijven duimen. Ook voor de andere slecht nieuws mensen in dit topic dat het met hen ook beter gaat (als je begrijpt wat ik bedoel).

Nou trots was ik er niet op, vond het zo ontzettend klote om hem er poedersuiker over te laten voelen. Je wil alleen maar bezig zijn met oppeppen maar het was nu wel echt nodig zeg maar... Bah wat heb ik me schuldig gevoeld.... Had echt het gevoel dat ik heb weer regelrecht de put terug in trapte....

JustWendy schreef:
@ Rana: Kwam puur toeval in je topic. Heb het hele verhaal gelezen en wil jullie bij deze heel veel sterkte wensen in de komende moeilijke tijd. Ik duim voor jullie!!!

Dank je wel!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:29

Ik lees je topic al erg lang mee
maar nooit gereageerd maar ik kan het nu niet laten

Ik wil jullie heel , heel veel succes en sterkte wensen en wat de uitkomst ook mag zijn , met de houding die jullie hebben als ik het zo lees , komen jullie er wel uit ook als het negatief nieuws is
Vergeet je allen jezelf af en toe niet !!
Ik ga voor jullie duimendraaien

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 16:10

Dank je wel, heel lief van je, ja ach, het draait nu niet om mij...

ik houd gewoon even rekening met hem....

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:34

Ik lees nog altijd mee en hou daarnaast ook in het UMCU in de gaten of ik iets over een dergelijke casus hoor.

Ik wens jullie donderdag heel veel kracht toe, hopelijk kom je ons na jullie afspraak goed nieuws vertellen!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 17:46

patos schreef:
Ik lees nog altijd mee en hou daarnaast ook in het UMCU in de gaten of ik iets over een dergelijke casus hoor.

Ik wens jullie donderdag heel veel kracht toe, hopelijk kom je ons na jullie afspraak goed nieuws vertellen!

Je eerste zin klinkt mij iets te dokter in de oren snap hem niet helemaal? :o :D

en voor de tweede zin, dank je wel ! Dat lijkt me heerlijk en dan gaan we dit hele weekend dronken doorbrengen haha

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:50

Rana schreef:
patos schreef:

Je eerste zin klinkt mij iets te dokter in de oren snap hem niet helemaal? :o :D

en voor de tweede zin, dank je wel ! Dat lijkt me heerlijk en dan gaan we dit hele weekend dronken doorbrengen haha

Ik ben als co-assistent geregeld in het UMC Utrecht (daar is je vriend nu toch onderbehandeling?) en ben ook regelmatig bij besprekingen van 'moeilijke gevallen'. Vandaar dat ik nu extra oplet of ik tijdens besprekingen een verhaal hoor dat op dat van je vriend lijkt.

Ik hoop echt dat jullie donderdag goed nieuw krijgen, maar ik weet ook zeker dat als het niet goed is, jullie er samen doorheen gaan komen. Jullie relatie lijkt zo enorm sterk te zijn! Probeer toch ook nog een beetje te genieten van jullie laatste dagen in onwetendheid, nu kun je nog even lekker je kop in het zand steken.

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:12

Ook ik lees dit topic vanaf dag één mee.
Ik wil jullie veel sterkte wensen voor donderdag, want ook al is de uitslag goed, het zal stressie zijn totdat de uitslag er is.
Indien men nu niet met concrete dingen afkomt en echt een diagnose stelt of niet voorstelt om bijv. een soort kijkoperatie of zo te doen, zou ik me niet laten afschepen en echt met de vuist op tafel kloppen. Er moet maar eens een einde komen aan deze zenuwslopende periode, laat dat zeker duidelijk aan de dokters horen. En vraag ook, mocht de uitslag niet zo goed zijn, om enkele dagen later terug te mogen komen, zodat alles kan bezinken en je de vragen kan stellen die je op het eerste ogenblik even niet te binnen schieten.
Maar bovenal wens ik jullie donderdag een hele goede uitslag toe!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:25

patos schreef:

Persoonlijk zou ik oppassen met dit soort uitspraken. Wat zou je doen als je er iets over hoort? Eenvoudige pathologie, waar TS en haar vriend op hopen, zal het overleg niet halen. Dus als je er wat van hoort is het geen goed nieuws en wat heb je dan te bieden tot het uiteindelijke consult? Alleen maar angst en onzekerheid, want je zal de opkomende vragen niet allemaal kunnen beantwoorden. Laat dit maar aan de behandelend arts over zou ik zeggen.

@ TS Gelukkig schiet het voor jullie op TS. Nog even en dan hoor je waar je aan toe bent. Ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie en 2010 jullie jaar wordt. Overigens is de tip van Chivance mbt een 2e consult na een minder goede uitslag een goede tip. Dat zou ik zeker doen, mocht het nodig zijn. Vooralsnog hoop ik nog op het beste voor jullie beiden.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 09:46

@ patos

Oke ik snap wat je bedoeld. Maar dan had je toch zowiezo niks mogen zeggen?

Ik kan op dit moment niet echt genieten van de ontwetendheid. Blijft allemaal toch in je kop hangen.

Chivance schreef:
Ook ik lees dit topic vanaf dag één mee.
Ik wil jullie veel sterkte wensen voor donderdag, want ook al is de uitslag goed, het zal stressie zijn totdat de uitslag er is.
Indien men nu niet met concrete dingen afkomt en echt een diagnose stelt of niet voorstelt om bijv. een soort kijkoperatie of zo te doen, zou ik me niet laten afschepen en echt met de vuist op tafel kloppen. Er moet maar eens een einde komen aan deze zenuwslopende periode, laat dat zeker duidelijk aan de dokters horen. En vraag ook, mocht de uitslag niet zo goed zijn, om enkele dagen later terug te mogen komen, zodat alles kan bezinken en je de vragen kan stellen die je op het eerste ogenblik even niet te binnen schieten.
Maar bovenal wens ik jullie donderdag een hele goede uitslag toe!

We hebbenm inderdaad zijn vader (mijn schoonvader) mee gevraagd, die man is de rust zelve en als het nogig is kan hij met hele goede opmerkingen komen, een rots in de branding om het maar zo te noemen, ook een beetje met het idee erachter dat 6 oren meer horen dan 4 zeg maar.

Je tip zal ik meenemen dank je wel!

Nikka schreef:
patos schreef:

Persoonlijk zou ik oppassen met dit soort uitspraken. Wat zou je doen als je er iets over hoort? Eenvoudige pathologie, waar TS en haar vriend op hopen, zal het overleg niet halen. Dus als je er wat van hoort is het geen goed nieuws en wat heb je dan te bieden tot het uiteindelijke consult? Alleen maar angst en onzekerheid, want je zal de opkomende vragen niet allemaal kunnen beantwoorden. Laat dit maar aan de behandelend arts over zou ik zeggen.

@ TS Gelukkig schiet het voor jullie op TS. Nog even en dan hoor je waar je aan toe bent. Ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie en 2010 jullie jaar wordt. Overigens is de tip van Chivance mbt een 2e consult na een minder goede uitslag een goede tip. Dat zou ik zeker doen, mocht het nodig zijn. Vooralsnog hoop ik nog op het beste voor jullie beiden.

2010, ik durf er nog niet echt aan te denken de kerst staat me al wat tegen... Maar we gaan er vanuit dat het allemaal goed is! hoop ik...

Vannacht heb ik de ergste nachtmerrie tot nu toe gehad. Ik droomde dat we op de afspraak waren en dat de uitslaf negatief was, plots verzamelen er allemaal artsen om ons heen, hij kreeg een infuus in, werd op een ziekenhuis bed gedumpt en de kamer uit gereden en ik mocht niet weten waar hij heen ging... Drie dagen lang heb ik daar op hem gewacht en toen hij terug kwam was hij een heel ander persoon en was alles wat we ooit samen hadden weg. Oh wat heb ik gehuild vannacht, het leek zo echt!!
Ik heb hem maar even wakker gemaakt; gewoon om te vragen op hij lekker sliep, hij keek mij een beetje raar aan en zei; ja hoor schatje ga maar lekker slapen. haha niet best

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 14:49

Hee Rana!
ik lees je topic net, wat een verschrikking moet dit voor jullie zijn!! Ik wens jullie heel veel sterkte toe. En alle goeds! Dit is echt verschrikkelijk.
Ik vind dat jullie je er dapper doorheen slaan!
En dat je hem vannacht hebt wakker gemaakt is helemaal niet erg, zeker na zo'n gruwelijke nachtmerrie. Nou maar hopen dat het bij een nachtmerrie blijft en dat donderdag een goede uitslag komt!

Ik zal aan jullie denken en kaarsjes laten branden.

Nogmaals, heel veel sterkte voor jullie beiden.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 15:54

Hee, dankje wel.

Als ik er nu naar terug denk voel ik me echt een suffert hihi

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:08

Die dromen heb je gewoon in deze tijden. Ik kan me er ook nog wel een paar herinneren die me behoorlijke buikpijn gegeven hebben. Je bent geen sufferd, je maakt je gewoon zorgen. Ik vind persoonlijk dat je je al erg kranig houdt

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 17:15

ja maar je bent volwassen en weet dat het dromen zijn dus waarom dan in realiteit nog eens wakker maken, zo denk je er een paar uur later over na, maar het leek wel heel echt....

ach het zal er allemaal nog wel eens uitkomen, net belde hij dat hij een brief van het CBR had gehad en nog steeds niet mocht autorijden, ze gaan het onderzoek nu verder via het ziekenhuis laten lopen, daar was hij toch wel weer sip over al ik dat zo hoorde over de telefoon.... Vanavond samen maar even op de bank met een wijntje en peptakjes doen......

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:29

Tje..Rana....wat een vreselijk verhaal...
Heel, heel veel sterkte donderdag.... ik hoop zo dat het allemaal meevalt..

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 17:57

ik ook!

dan ben ik de rest van de week bezopen denk ik.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 18:01

Nou Rana, ik heb mijn vriend om veel minder enge dromen wakker gemaakt, om toch even te horen dat t echt nep was.
Heb wel eens een droom in een droom gehad, dus droomde dat ik wakker was en hem wakker maakte..uiteindelijk heeft hij mij maar wakker gemaakt omdat ik op hem in aan het slaan was om wakker te krijgen, in mijn droom dus..eigenlijk :')
Maar ik duim gruwelijk hard voor jullie mee!
En vanavond weer even lekker samen op de bank kruipen, even van elkaar genieten!
Nogmaals, veel sterkte.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 19:35

Nikka schreef:
patos schreef:

Heb je helemaal gelijk in, ik zou ook absoluut niets gezegd hebben totdat Rana zelf de uitslag had (zwijgplicht). Maar als er na de uitslag nog dingen onduidelijk waren of twijfels, dan zou ik wel het achtergrondverhaal weten. Misschien dat ik Rana aan de hand daarvan nog behulpzaam kon zijn. Ik weet dat dat de taak is van de behandelend arts, maar soms is het handig om het verhaal later nog eens in lekentaal terug te horen. Overigens heb ik niets gehoord (ben deze week nog niet bij besprekingen aanwezig geweest) en ben ik de komende 2 dagen niet meer in het UMC, dus zal het soiezo niet meer het geval zijn.

Rana, ik begrijp dat je de onzekerheid zat bent! Ik weet alleen uit ervaring dat wanneer je een slechte uitslag krijgt, je nog wel eens terug wil denken aan de tijd waarin je nog hoop had en optimistische gedachten. Maar goed, dat is nu nog helemaal niet belangrijk. We gaan eerst heel hard met je meeduimen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 08:29

Nog 1 dag, dan krijgen jullie de uitslag...al die onzekerheid...zwaar hoor! Petje af hoe jullie je er sámen doorheen slaan. Ik duim ook hard mee voor een positief bericht.