Houd moet, ik zal voor jullie heel hard duimen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rana schreef:nee het was volgende week vrijdag en nu is het de dag ervoor, dagje minder wachten, blij toe want ik ben er klaar mee. Gisteren ook nog eens te horen gekregen dat een vriendin huidkanker heeft. Houd het nooit op?
heel veel sterkte voor jullie gewenst en ik ga hard voor jullie duimen as. donderdag. 
Goof schreef:Oh ik dacht onthouden te hebben dat je begin komende week zou gaan. dat het iets eerder is is in dat geval mooi meegenomen, scheelt weer een slapeloze nacht misschien.
Sterkte!
mvkj schreef:Ik lees dit topic nu pas!
Maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Wat een vreselijk zenuwslopende tijd! Wat moeten jullie lang wachten op de uitslag!
laurel schreef:Rana,
Ik heb net dit topic ontdekt en heb het helemaal gelezen.
Meid toch, wat zijn jullie in een vreselijke, zenuwslopende situatie beland. Zoveel angst en onzekerheid, het duurt echt veel te lang.
Ik zal een kaarsje voor jullie branden.
Houd hoop!
Whizzard schreef:Heb je hele topic gelezen en wat vreselijk zeg :'(. Ik wens jullie samen erg veel sterkte en hoop dat er
een lichtpuntje verschijnt Donderdag!Maar wat fijn dat jullie relatie zo goed is en jullie er zoveel over
praten. Ik denk aan jullie!
__Kirsten__ schreef:Heel veel sterkte meid![]()
Houd moet, ik zal voor jullie heel hard duimen.
Jibbel schreef:Rana schreef:nee het was volgende week vrijdag en nu is het de dag ervoor, dagje minder wachten, blij toe want ik ben er klaar mee. Gisteren ook nog eens te horen gekregen dat een vriendin huidkanker heeft. Houd het nooit op?
Pff..ze zeggen weleens dat alles wat fout kan gaan, ook tegelijkertijd fout gaat.
Fijn dat je iig de uitslag al eerder krijgt!
Vergeet niet, achter de wolken schijnt de zon!
Sizzy schreef:Ik lees dit nu pas, wat een vreselijk nieuws zegheel veel sterkte voor jullie gewenst en ik ga hard voor jullie duimen as. donderdag.

Whitepanther schreef:niet 3 leuke dingen.... 3 decennia leuke dingen(daarna heb je kinderen die op zichzelf gaan wonen en relatieproblemen hebben en heb jij leeg nest syndroom
)
rainbow8 schreef:Wel goed dat het een dag naar voren is geschoven. Dat scheelt weer inderdaad weer een slapeloze en rusteloze nacht. Je mag wel trots op jezelf zijn dat je je vriend een schop onder zijn achterste hebt gegeven ipv mee gaan in de struisvogelpolitiek. Ik zal aan jullie denken en blijven duimen. Ook voor de andere slecht nieuws mensen in dit topic dat het met hen ook beter gaat (als je begrijpt wat ik bedoel).
JustWendy schreef:@ Rana: Kwam puur toeval in je topic. Heb het hele verhaal gelezen en wil jullie bij deze heel veel sterkte wensen in de komende moeilijke tijd. Ik duim voor jullie!!!

patos schreef:Ik lees nog altijd mee en hou daarnaast ook in het UMCU in de gaten of ik iets over een dergelijke casus hoor.
Ik wens jullie donderdag heel veel kracht toe, hopelijk kom je ons na jullie afspraak goed nieuws vertellen!
Rana schreef:patos schreef:Ik lees nog altijd mee en hou daarnaast ook in het UMCU in de gaten of ik iets over een dergelijke casus hoor.
Ik wens jullie donderdag heel veel kracht toe, hopelijk kom je ons na jullie afspraak goed nieuws vertellen!
Je eerste zin klinkt mij iets te dokter in de oren snap hem niet helemaal?![]()
![]()
en voor de tweede zin, dank je wel ! Dat lijkt me heerlijk en dan gaan we dit hele weekend dronken doorbrengen haha
patos schreef:Ik lees nog altijd mee en hou daarnaast ook in het UMCU in de gaten of ik iets over een dergelijke casus hoor.

Chivance schreef:Ook ik lees dit topic vanaf dag één mee.
Ik wil jullie veel sterkte wensen voor donderdag, want ook al is de uitslag goed, het zal stressie zijn totdat de uitslag er is.
Indien men nu niet met concrete dingen afkomt en echt een diagnose stelt of niet voorstelt om bijv. een soort kijkoperatie of zo te doen, zou ik me niet laten afschepen en echt met de vuist op tafel kloppen. Er moet maar eens een einde komen aan deze zenuwslopende periode, laat dat zeker duidelijk aan de dokters horen. En vraag ook, mocht de uitslag niet zo goed zijn, om enkele dagen later terug te mogen komen, zodat alles kan bezinken en je de vragen kan stellen die je op het eerste ogenblik even niet te binnen schieten.
Maar bovenal wens ik jullie donderdag een hele goede uitslag toe!
Nikka schreef:patos schreef:Ik lees nog altijd mee en hou daarnaast ook in het UMCU in de gaten of ik iets over een dergelijke casus hoor.
Persoonlijk zou ik oppassen met dit soort uitspraken. Wat zou je doen als je er iets over hoort? Eenvoudige pathologie, waar TS en haar vriend op hopen, zal het overleg niet halen. Dus als je er wat van hoort is het geen goed nieuws en wat heb je dan te bieden tot het uiteindelijke consult? Alleen maar angst en onzekerheid, want je zal de opkomende vragen niet allemaal kunnen beantwoorden. Laat dit maar aan de behandelend arts over zou ik zeggen.
@ TS Gelukkig schiet het voor jullie op TS. Nog even en dan hoor je waar je aan toe bent. Ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie en 2010 jullie jaar wordt. Overigens is de tip van Chivance mbt een 2e consult na een minder goede uitslag een goede tip. Dat zou ik zeker doen, mocht het nodig zijn. Vooralsnog hoop ik nog op het beste voor jullie beiden.

Nikka schreef:patos schreef:Ik lees nog altijd mee en hou daarnaast ook in het UMCU in de gaten of ik iets over een dergelijke casus hoor.
Persoonlijk zou ik oppassen met dit soort uitspraken. Wat zou je doen als je er iets over hoort? Eenvoudige pathologie, waar TS en haar vriend op hopen, zal het overleg niet halen. Dus als je er wat van hoort is het geen goed nieuws en wat heb je dan te bieden tot het uiteindelijke consult? Alleen maar angst en onzekerheid, want je zal de opkomende vragen niet allemaal kunnen beantwoorden. Laat dit maar aan de behandelend arts over zou ik zeggen.
@ TS Gelukkig schiet het voor jullie op TS. Nog even en dan hoor je waar je aan toe bent. Ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie en 2010 jullie jaar wordt. Overigens is de tip van Chivance mbt een 2e consult na een minder goede uitslag een goede tip. Dat zou ik zeker doen, mocht het nodig zijn. Vooralsnog hoop ik nog op het beste voor jullie beiden.