En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:27

Winddancer schreef:
katiavl schreef:
Ik vraag me echt af wat voor mannen hollandse mannen zijn. Het moet toch een soort homo marginalis met een piemel als primair hersenorgaan. Dat ze slaaf zijn aan hun seksuele noden.

Ben blij dat ik belg ben.

Belgen zijn helaas geen haar beter hoor :D

So!! Nee idd, de grootste fout waar ik ooit aan begonnen was, was ook belg, en ging er na 2,5 jaar van door met mijn beste vriendin..
Nou die kunnen nog steeds dood vallen van mij part hoor!! :Y)

}:0

Amy77

Nou Katia, stuur ff wat lekkere, leuke Belgen deze kant op voor de TS (oh en mij, hihi)..
De Belgen zullen zich net zo hard misdragen gok ik zo..;)

lesilla

double schreef:
katiavl schreef:
Als er liefde aan de basis ligt dan los je jou problemen gewoon op :)

Maar waar is de liefde als je iemand 4 jaar belazerd? Dat is toch geen liefde?

Nee zo bedoel ik het niet, ergens word gesteld dat iemand niet zomaar vreemd gaat. Als er echte liefde is los je die vreemdgaande problemen op.

Relaties zijn economie geven en nemen zo simpel is het

En nee belgische mannen gaan ook vreemd, maar soms zie ik op bokt echt stellingen dat een man niet kan denken, hij niet verantwoordelijk is want zijn worst wilt wat en hij is maar een aanhangsel dat moet volgen. Dan vraag ik me inderdaad af, zijn hollandse mannen zo anders. Of is dat denkbeeld verkeerd en kunnen mannen wel degelijk denken dat doen ze in belgie toch wel. En kiezen ze gewoon om vreemd te gaan ;)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 26-08-09 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:28

Goh, de andere kant van het verhaal. Onlangs is er nog een topic gesloten en verwijderd waarin een meisje vertelde dat ze het "deed" met iemand die een vriendin had. De meesten vonden het not done. Van kerels die bezet zijn blijf je met je tengels af. En kerels die graag naast de pot willen piesen doen er goed aan eerst hun relatie te verbreken alvorens iemand zo heftig te kwetsen. Nu horen we eens een verhaal van de gedupeerde in kwestie. Ik kan me voorstellen dat je gekwetst bent tot op het bot! Wat een mega :( :( :( :( :( :x

Ik zou zeggen stuur hem de laan uit. Het vertrouwen is weg en wat er ook gebeurt dit zal altijd weer ter sprake komen. Je zal altijd jezelf afvragen wat hij uitvreet als hij eens later thuis komt dan afgesproken. Moet je jezelf niet aandoen.
Laatst bijgewerkt door Yinnar op 26-08-09 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Belgen denken dat ook, maar zeggen het niet :D

git

Volgens mij heeft de "vriend"van TS zijn piemel nog niet eens in de eerste de beste doos gestoken, maar in die van een doos waar hij al eens wat mee gehad had of zo.

TS...je bent toch zeker wel meer waard als bedonderd te worden ?
Als hij een keer de mis in gegaan zou zijn zou ik het nog begrijpen dat je hem wilt vergeven, maar 4 jaar ??
Hoe kan jij deze man nog ooit vertrouwen ? Ik denk dat dat niet mogelijk is, en een relatie zonder vertrouwen is gedoemd om te mislukken.

Het doet nu waanzinnig zeer, maar scheur je los van deze loser, en gun jezelf een waardige relatie.

Heel veel sterkte en succes

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:29

Vreemdgaan is één ding, een compleet dubbelleven leiden en iemand doelbewust VIER jaar voorliegen dag in dag uit mag niet onder de noemer vreemdgaan vallen vind ik...

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:31

Ik ken geen Belgische mannen verder, dus zou t niet weten..weet wel dat de Nlmannen vaak ermee weg komen, waardoor het massaler zal lijken dat dit vreemdgaan gebeurd?

Yinnar, hoe weet jij dat dit topic hét meisje van de TS haar (ex)vriend is? Ik heb het topic toen ook gelezen, maar ik maakte eruit op dat het een heel andere situatie is..dat er nu EEN andere kant te lezen is, is ook wel eens handig ja.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:33

4 jaar is wel erg lang, als ik jou was had ik niet weer voor hem gekozen, hoe kan hij dat nou goed maken. Dat is echt een lange tijd! en 1 keer vreemd gaan oké dan begrijp ik dat je hem vergeeft, maar 4 jaar is echt ontzettend lang denk niet dat je die zomaar weer gaat vertrouwen.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:33

Sees schreef:
Vreemdgaan is één ding, een compleet dubbelleven leiden en iemand doelbewust VIER jaar voorliegen dag in dag uit mag niet onder de noemer vreemdgaan vallen vind ik...

Inderdaad helemaal mee eens!
4 jaar een dubbel leven..
Nee ik zou hem nooit meer vertrouwen!

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:35

een vriendin heeft precies hetzelfde meegemaakt: opeens een onbekende vrouw aan de deur die "even iets kwam vertellen".
Het kwam geheel onverwacht want ze had helemaal niets in de gaten...
het is niet meer goed gekomen, dit was het einde van een 8-jarige relatie

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:35

Haflingertje, mooie laatste zin in jouw profiel die hier ook wel van toepassing zou zijn ;)

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:36

Amy77 schreef:
Yinnar, hoe weet jij dat dit topic hét meisje van de TS haar (ex)vriend is? Ik heb het topic toen ook gelezen, maar ik maakte eruit op dat het een heel andere situatie is..dat er nu EEN andere kant te lezen is, is ook wel eens handig ja.

Beste Amy...wel lezen hoor! Ik verwees naar een ander topic waar het ging om de vreemgangers en dat er na al dat gehakketak en begrip voor de betreffende vreemgangers nu de degene die het meest gekwetst wordt eens aan het woord is. Want dat is degene die thuis zit en niet weet dat ze wordt bedonderd. Dat werd in dat andere topic namelijk afgedaan alsof het niets was.
Nu je merkt het, het is niet niets...en dat bedoelde ik. De rest wat je aanhaald snap ik niet waar je dat in mijn bericht vandaan haalt.

Amy77

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:38

door deze zin begreep ik het anders dan dat je nu verteld ;)
Citaat:
Nu horen we eens een verhaal van DE gedupeerde IN KWESTIE

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:40

Yinnar, dat is niet waar. Ik ben actief geweest in het andere topic en de meningen waren alleen verdeeld over wie er schuldig was. Niemad high fivede de vreemdgangers hoor.

Anyway, daar gaat het nu absoluut niet om!

Ik ben benieuwd hoe het nu met je is TS :(:).

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:44

Ik heb het idee dat het niets te maken heeft met instincten en genen waarom mannen (en vrouwen) vreemd gaan, meer door de sexualisatie van de hele samenleving.. Je wordt overal, elke dag met sex geconfronteerd en mijn idee is dat een hoop mensen daar door gewoon doordraven wat sex betreft.. Met de bijbehordende lusten en driften die het opwerkt..

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:44

Amy77 schreef:
door deze zin begreep ik het anders dan dat je nu verteld ;)
Citaat:

Ja de gedupeerde...degene die gekwetst is dus????? Niet de vriendin van de betreffende laaielichter. Ik schreef de niet met een hoofdletter dat maak jij er van... Niet op alle slakken zout leggen hoor!

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 16:48

Ik ga vanavond maar weer goed met hem praten, en ik wil duidelijk zien dat hij spijt heeft en dat hij zich schuldig en heel banketstaaf voelt.

Waarom hij dan nu dat ik het weet ineens wel besluit om hiermee te stoppen. En ik wil duidelijk weten wat hem bezielt heeft om er uberhaubt mee te beginnen en zolang mee door te gaan.

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:49

Sees schreef:
Yinnar, dat is niet waar. Ik ben actief geweest in het andere topic en de meningen waren alleen verdeeld over wie er schuldig was. Niemad high fivede de vreemdgangers hoor.

Dan heb je het topic niet goed gelezen. De betreffende TS werd door sommige personen enorm verdedigd dat het niet haar schuld was ondanks dat ze wist van de andere vrouw. En opmerkingen dat het voor de betreffende vriendin heel kwetsend moet zijn werden weggewoven. Dus dat klopt niet wat je zegt. Maar zoals je zei daar gaat het niet om. Ik heb ook actief gepost in dat topic en bleef herhalen dat het schandalig was dat die vriendin zo werd belazerd. En nu lezen we hier een andere kant van het verhaal. En nee Amy niet dat verhaal, maar wat degene die bedonderd wordt ondergaat. Er is niets ergers dan ongelooflijk beduveld te worden door je vriend/echtgenoot.

Achterom

Yinnar schreef:
[/quote]

Ja de gedupeerde...degene die gekwetst is dus????? Niet de vriendin van de betreffende laaielichter. Ik schreef de niet met een hoofdletter dat maak jij er van... Niet op alle slakken zout leggen hoor![/quote]
Uhm, ik las het ook zo hoor. Als je ipv de gedupeerde nu een gedupeerde had geschreven was je tekst wel correct geweest ;)

double

Abercrombie schreef:
Ik heb het idee dat het niets te maken heeft met instincten en genen waarom mannen (en vrouwen) vreemd gaan, meer door de sexualisatie van de hele samenleving.. Je wordt overal, elke dag met sex geconfronteerd en mijn idee is dat een hoop mensen daar door gewoon doordraven wat sex betreft.. Met de bijbehordende lusten en driften die het opwerkt..

En alle vrijgezellen zijn daardoor wellustig en vol onbedwingbare driften?
Er hoeft toch geen algemene grond te zijn waarom mensen vreemd gaan? Het gebeurd.
Daar zitten vast geen genen of instincten of maatschappelijke issues aan vast. Vreemdgaan is gewoon een keuze.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:50

Maar betekent dat eigenlijk wel iets?

Als je vier jaar iets hebt volgehouden, ben je verdomd goede toneelspeler.

Is toch iets om over na te denken. Niet dat je er wat mee moet doen maar wel overwegen.

En hij is er toch niet mee gestopt, de andere stond voor je deur. Is het stoppen dan wel volkomen vrijwillig

Verder veel sterkte vanavond :(:)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 26-08-09 16:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Solis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:51

Succes, sterkte, en probeer ook vanavond ten alle tijde duidelijk voor ogen te houden dat jij meer waard bent en verdient dan hoe je bent behandeld!

Yinnar

cremellogek schreef:
Ik ga vanavond maar weer goed met hem praten, en ik wil duidelijk zien dat hij spijt heeft en dat hij zich schuldig en heel banketstaaf voelt.

Waarom hij dan nu dat ik het weet ineens wel besluit om hiermee te stoppen. En ik wil duidelijk weten wat hem bezielt heeft om er uberhaubt mee te beginnen en zolang mee door te gaan.

Als je het een kans wil geven ga ervoor dan. Ik blijf echter zeggen dat je vertrouwen zo'n deuk heeft gehad dat de kans van slagen niet groot is. Maar misschien moet jij ook wel door een fase heen. Het is nu nog allemaal pas gebeurd en je zit emotioneel behoorlijk in de knoop natuurlijk. Het is niet niks!

double

cremellogek schreef:

Wat wil je met dit gesprek bereiken? En hoe weet je dat hij je nu wél de waarheid gaat vertellen?
Hij zal vast heel goed kunnen spelen dat hij spijt heeft, zich schuldig voelt. Hij heeft je al 4 jaar kunnen voorliegen.