Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus schreef:Voor mij heeft het zeker ook niks met preutsheid te maken. Ik vind het gewoon niet netjes. Wat is er mis met een mooie bikini? Een mooie "Marlies Dekkers" is veel mooier om naar te kijken dan andermans naaktloperij!
Rianne_ schreef:Nou nee, ik vind het niet bepaald leuk om het te zien ofzo. Dus vandaar mijn 'vind het geen gezicht'. Goed, iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Ik weet even niet hoe ik mijn 'standpunt' hier precies moet verwoorden..
sifra01 schreef:Nou, mijn bikini is vooral functioneel. Zonder bovenstukje zwaaien ze alle kanten op en dat vind ik nou niet echt lekker 'zitten'. Of lopen eigenlijk vooral. Dus vandaar een bovenstukje met goede ondersteuning (beugel).
Maar ik heb er geen enkel probleem mee als anderen topless gaan, ik zou het zelf ook doen als ze wat kleiner waren. Alle vrouwen hebben toch borsten, ik snap niet zo goed waarom je dat perse zou moeten bedekken. Je buik bijvoorbeeld mag toch ook gezien worden. Ik snap echt wel dat dat als anders gezien wordt, op straat loop je ook niet in je blote borsten, maar eigenlijk is het raar toch? Dat een borst als iets anders wordt gezien als bijvoorbeeld een arm of een buik, terwijl iedereen het heeft? Zelfs sommige mannen! En die hoeven geen topje aan!
Yamcha schreef:sifra01 schreef:Nou, mijn bikini is vooral functioneel. Zonder bovenstukje zwaaien ze alle kanten op en dat vind ik nou niet echt lekker 'zitten'. Of lopen eigenlijk vooral. Dus vandaar een bovenstukje met goede ondersteuning (beugel).
Maar ik heb er geen enkel probleem mee als anderen topless gaan, ik zou het zelf ook doen als ze wat kleiner waren. Alle vrouwen hebben toch borsten, ik snap niet zo goed waarom je dat perse zou moeten bedekken. Je buik bijvoorbeeld mag toch ook gezien worden. Ik snap echt wel dat dat als anders gezien wordt, op straat loop je ook niet in je blote borsten, maar eigenlijk is het raar toch? Dat een borst als iets anders wordt gezien als bijvoorbeeld een arm of een buik, terwijl iedereen het heeft? Zelfs sommige mannen! En die hoeven geen topje aan!
Ik zie een bil of een poes ook anders als een arm of een buik......
Het ís imo ook totaal iets anders. Borsten zijn niet alleen voor baby's namelijk
sifra01 schreef:Nou ja, iedereen zijn mening. Ik heb iig niet zoveel moeite met een beetje naakt. Vind dat er vaak wel heel moeilijk over gedaan wordt. Iedereen heeft een lijf hoor, zo bijzonder is het niet.
Yamcha schreef:sifra01 schreef:Nou ja, iedereen zijn mening. Ik heb iig niet zoveel moeite met een beetje naakt. Vind dat er vaak wel heel moeilijk over gedaan wordt. Iedereen heeft een lijf hoor, zo bijzonder is het niet.
Daarin verschillen we dan totaal van mening, ik vind mijn lijf wel heel bijzonder, en uniek en speciaal.
Zo speciaal dat ik bepaalde delen ervan exclusief voor mijzelf en mijn partner houd, daar heeft verder niemand iets mee te maken.
@Pebblesther: anders ging ik idd naakt op het strand liggen
Suus schreef:Voor mij heeft het zeker ook niks met preutsheid te maken. Ik vind het gewoon niet netjes. Wat is er mis met een mooie bikini? Een mooie "Marlies Dekkers" is veel mooier om naar te kijken dan andermans naaktloperij!
Yamcha schreef:Om op je vraag terug te komen: ik vind het echt erg moeilijk om dat in één woord te vatten, op dit moment zou ik het niet weten. Misschien kom ik er later op terug.
Pebblesther schreef:Rianne_ schreef:Nou nee, ik vind het niet bepaald leuk om het te zien ofzo. Dus vandaar mijn 'vind het geen gezicht'. Goed, iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Ik weet even niet hoe ik mijn 'standpunt' hier precies moet verwoorden..
Ben het met jou eens Rianne!
Ik weet ook niet precies hoe ik het moet omschrijven maar ik vind het ook geen gezicht om allemaal vrouwen met alleen maar een zwembroekje aan te zien liggen zonnen. Waarom moeten die borsten perse bruin zijn?? Je ziet er toch niks van als je gewoon zomerkleding aan hebt dat toevallig je borsten nog wit zijn.
Chiqa schreef:Yamcha schreef:Om op je vraag terug te komen: ik vind het echt erg moeilijk om dat in één woord te vatten, op dit moment zou ik het niet weten. Misschien kom ik er later op terug.
Maar Yamcha waarom vinden bv vrouwen als jou dit 'moeilijk' of 'hebben dr moeite mee' (Ben benieuwd hoe jij dit wil gaan noemen) en is er werkelijk geen man die hier dezelfde gedachte op nahoudt?
Hoe kan dat toch dat de meesten vrowuen er zo ingewikkeld over doen??
Yamcha schreef:dat is alleen maar een aanname van jou.
Yamcha schreef:Ken genoeg mannen die er wel degelijk moeite mee hebben.