Jolandaa_ schreef:ze hoeft niet mee.. ze kan de 800 ook gewoon terug betalen..
Als ze dat doet dan verklaar ik haar voor gestoord
Sorry hoor, maar zou jij dat wel doen dan?
even 800 euro in de prullenbak gooien. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

sabina1998 schreef:Jolandaa_ schreef:ze hoeft niet mee.. ze kan de 800 ook gewoon terug betalen..
Als ze dat doet dan verklaar ik haar voor gestoord![]()
Sorry hoor, maar zou jij dat wel doen dan?
even 800 euro in de prullenbak gooien.
zap schreef:Nee hoor Yasmine!
Zeker niet als het om de vakantie ging, mijn zus en ik wilde overal wel mee naar toe. Het is zelfs zo erg dat we vorig jaar niet eens meer mee mochten, ze wilde nu weleens met zijn tweetjes op vakantie

_Yasmine_ schreef:zap schreef:Nee hoor Yasmine!
Zeker niet als het om de vakantie ging, mijn zus en ik wilde overal wel mee naar toe. Het is zelfs zo erg dat we vorig jaar niet eens meer mee mochten, ze wilde nu weleens met zijn tweetjes op vakantie
phoe wat een geruststelling, valt echt een last van mijn schouders![]()
haha ik geef je ouders groot gelijk.. even tijd voor zijn tweeen
@ dramaqueen, ik ben verreweg van perfect..
maar als het om vakanties gaat ben ik zeker niet moeiljik.. zeker niet als het om griekenland zou gaan..
) niks meer leuk vinden wat de ouders wel leuk vinden.... 

xDramaQueen schreef:okee, ik had het over het algemeen! wist niet dat je het specifiek alleen over vakanties had

Robynn schreef:pmarena schreef:Kijk , dat bedoel ik , dat is een veel betere les hoor dan als een kleuter dwingen om mee te gaan
En wat voor les leert een kind daaruit?Dat het niet uit maakt om je ouders te kwetsen? en dat alles met geld goed te maken is?
_Yasmine_ schreef:xDramaQueen schreef:okee, ik had het over het algemeen! wist niet dat je het specifiek alleen over vakanties had
vooral vakanties![]()
zeker omdat mijn ouders betalen hebben zij het recht om te beslissen..
en ik ben pas 16 dus al zou ik het niet leuk vinden, jammer dan... dan moet ik nog mee, dat weet ik dus waarom zou je protesteren?
over andere dingen ben ik ook best makkelijk, ik weet toch dat ik er niets mee op schiet
Helemaal niks mis mee!
Ik heb mijn ouders altijd gerespecteerd en ik durf met trots te zeggen dat ik een hele brave en vooral liefhebbende puber was tegenover mijn ouders
Robynn schreef:pmarena schreef:Kijk , dat bedoel ik , dat is een veel betere les hoor dan als een kleuter dwingen om mee te gaan
En wat voor les leert een kind daaruit?Dat het niet uit maakt om je ouders te kwetsen? en dat alles met geld goed te maken is?
xDramaQueen schreef:ik quote uit een ander topic wat ik zou doen:
thuis laten, kind wil dat, leren koken, strijken, wassen, overleven en haar laten werken voor de centjes en misschien kan ze in het najaar met een vriendin naar malta
ik zou haar vakantie annuleren en dan krijg ik het geld terug, dat zet ik weg, ik laat haar veel eigen geld verdienen, en als het erop aan komt en ze het huis goed verzorgd heeft, betaal ik 200 euro mee aan haar maltareisje met een vriendin oid omdat ze hard heeft gewerkt, goed op het huis heeft gepast, en verantwoordelijk is geweest.
jullie zullen me vast voor gek verklaren maar énig idee hoezwaar het is om als een 16 jarige te overleven zonder je ouders wanneer ze er niet zijn en er niets voor je gedaan word?
zwaar! lesje genoeg! dat hoeft niet gelijk te betekenen dat zij haar zin krijgt of dat moeders zwak is, nee dat is een teken dat moeders haar gaat leren dat je niet alles kan hebben in het leven wat jij wilt.

Anya schreef:wat hebben jullie een hoop vertrouwen in een 16 jarige die één of twee weken alleen thuis is. De meeste 16 jarigen die ik heb meegemaakt feesten gewoon die dagen door, het huis wordt een ongelofelijke zwijnenstal, het geld om te eten is de eerste twee dagen al op en als de ouders eraan denken te bellen dat ze over een paar uur thuis zijn, dan heb je kans dat het huis nog opgeruimd wordt. Maar kom niet een dagje eerder terug![]()
![]()
xDramaQueen schreef:Blue_Eyes schreef:
En dat geloof je toch zeker zelf niet he?
als het slimme mensen zijn hebben ze een annuleringsverzekering afgesloten, zo niet en ik krijg niets terug, dan zou ik haar laten werken om 400 euro terug te betalen
pmarena schreef:Het is gewoon respectloos om iemand dingen te laten doen die die niet wil.
Robynn schreef:xDramaQueen schreef:ik quote uit een ander topic wat ik zou doen:
thuis laten, kind wil dat, leren koken, strijken, wassen, overleven en haar laten werken voor de centjes en misschien kan ze in het najaar met een vriendin naar malta
ik zou haar vakantie annuleren en dan krijg ik het geld terug, dat zet ik weg, ik laat haar veel eigen geld verdienen, en als het erop aan komt en ze het huis goed verzorgd heeft, betaal ik 200 euro mee aan haar maltareisje met een vriendin oid omdat ze hard heeft gewerkt, goed op het huis heeft gepast, en verantwoordelijk is geweest.
jullie zullen me vast voor gek verklaren maar énig idee hoezwaar het is om als een 16 jarige te overleven zonder je ouders wanneer ze er niet zijn en er niets voor je gedaan word?
zwaar! lesje genoeg! dat hoeft niet gelijk te betekenen dat zij haar zin krijgt of dat moeders zwak is, nee dat is een teken dat moeders haar gaat leren dat je niet alles kan hebben in het leven wat jij wilt.
En als je mazzel hebt krijg je daarna de kinderbescherming op je dak omdat je jouw 16 jarige KIND langer als een 2 dagen alleen thuis hebt gelaten
kinderbescherming heeft wel wat beters te doen dan een 16 jarige te checken die haar eigen onderbroeken moet wassen, nooit alleen thuis geweest zeker?