Ik kan me voorstellen dat als je een opleiding gaat doen voor medewerker in een dierentuin, dat je dan idd reptielen/insecten/spinnen/etc moet kunnen hanteren.
Maar die kant wou ik toch al niet op.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ben ik blij dat ik daar niet bang voor ben! Yellomofoon schreef:tenzij het vogelspinnen waren vind ik je reactie lichtjes overdreven...
.
...joyce2 schreef:Mensen die zelf niet bang voor spinnen zijn, zullen het toch niet begrijpen...
Ik vind het serieus al heel knap dat mensen hier opzoek gaan naar de stofzuiger, als ik een spin heb gezien verstijf ik en blijf ik hem in de gaten houden, omdat ik bang ben dat zodra ik mn kont gekeerd heb, die spin wegkruipt en ik hem dan niet meer kan vinden. En dat vind ik helemaal vreselijk, weten dat er 1 zit, maar niet weten waar ie zit...
dan een stofzuiger en deze dan wel ergens in een andere ruimte zetten...
joyce2 schreef:Ik blijf dat knap vinden, dat je bang bent van spinnen en ze in een bekertje durft te vangen! Dat zou voor mij 100 stappen vooruit zijn op het nivo waar ik nu op zit. Mijn nivo nu: Wijzen en gillen naar mn vriend
Maakt niet uit wie hem weg haalt. Alstie maar weg is
MaaikeMo schreef:Kev schreef:De kleintjes dan he:P de grote gaan de stofzuiger in! Je moet toch wat als er niemand is?
Ben vroeger ook wel eens een kennis van om de hoek gaan halen hoor!
Ja en dan wandelen ze de stofzuiger weer uit.. Mwah is ook niet heel tof

Heb ik vast gehad, maar van zo'n spin zie ik goed waar die heen gaat en die bewoog niet zo snel als die kleintjes... MaaikeMo schreef:Kev schreef:
Ja en dan wandelen ze de stofzuiger weer uit.. Mwah is ook niet heel tof
Nee ze gaan gelijk dood als ze in dat draai ding komen.
Maar dan moeten ze daar wel inkomen, straks blijven ze in de slang hangen
Had er ooit eens een keer een in de douche, door het putje gespoeld, kwam er later weer uitgelopen
En dan nog te bedenken dat ik een keer een hele nacht met een spin van 5 cm doorsnee heb geslapen in zuid afrika
Die was echt heel vies groot
1 oplossing, soms ik mijn heldhaftige buurman thuis...