Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 20:56

Blondie_ Uur geleden puntje gehad en voel je hem nog steeds? Of denk ik een grapje ofniet? :?
Haha KiWiKo: relax van die wietplanten! En zo werkt het als moederzijnde denk ik het beste. Als het verbied word door de ouders gaan ze het in de puberteit toch proberen.. Dat mag niet van me ouders, dus het is stoer als ik doe, denken dan de meeste. Toen ik voor het eerst een xtc pil ophad had ik het ook eerlijk aan me moeder vertelt. Ze werd niet boos o.i.d. maar zei natuurlijk wel dat het heel slecht is.

Ja volgensmij zit je bij paddo's echt in je eigen wereld waardoor je alle werkelijkheid om je heen vergeet...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:57

je mag ze groeien, maar niet oogsten :D :D

lachen he die regels :) :)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:57

Blondie_ schreef:
Paddo's 1x en nooit meer. was voor mij echt een hel! als er een auto voorbij was gereden was ik eronder gesprongen. je voelt je werkelijk alsof je in een droom(nachtmerrie) zit, zo onwerkelijk. en veel suiker hielp niet!!
En goede cocaine kan wel langer dan een half uurtje werken hoor. uur geleden puntje gehad en voel m nog steeds.. ;)

Denk dat dat toch per persoon verschilt, ik had zeker goede coke maar moest wel elk half uur 'bijsnuiven' en dan had ik niet 1 puntje.
Maar 2 lijnen.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:58

KiWiKo schreef:
je mag ze groeien, maar niet oogsten :D :D

lachen he die regels :) :)

Tja net of hun zien of je er af en toe een knop afrukt..
Belachelijk zeg!

Moelie

Re: Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:02

Ligt natuurlijk ook aan je gewicht, de mensen die wat meer wegen kunnen wel wat meer hebben of zit het zo niet in elkaar?
Ook verschilt het inderdaad erg per persoon, de drang bij de ander is sneller en groter dan iemand anders.
Die ene keer dat ik het probeerde (en dat was de eerste x) wou ik toch denk ik wel elk uur nieuwe. Maar ik deed het toen wel in mijn drinken, dus miss lag het daaraan?? Ik was snel bang dat het uitgewerkt raakte en wou dat niet, ik wou het gevoel blijven houden.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:05

Pascal schreef:
Blondie_ schreef:
Paddo's 1x en nooit meer. was voor mij echt een hel! als er een auto voorbij was gereden was ik eronder gesprongen. je voelt je werkelijk alsof je in een droom(nachtmerrie) zit, zo onwerkelijk. en veel suiker hielp niet!!
En goede cocaine kan wel langer dan een half uurtje werken hoor. uur geleden puntje gehad en voel m nog steeds.. ;)

Denk dat dat toch per persoon verschilt, ik had zeker goede coke maar moest wel elk half uur 'bijsnuiven' en dan had ik niet 1 puntje.
Maar 2 lijnen.

Verschilt zeker per persoon maar ook wat voor spul je hebt.
Sta er zelf ook van te kijken hoor hoe weinig ik gebruikt heb en hoe lang ik m voel. want soms is zo'n grammetje zo weg. en heb je nog amper wat gevoeld.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:07

Nou mijn spul van vroeger was echt wel te vertrouwen en niet 30x versneden zooi.
In mijn jaren was de drugs sowieso nog sterker en puurder dan dat het anno 09 is.
En tja de ene is na 2 wijntjes ook dronken terwijl de ander er 20 nodig heeft.
Ik ben ook niet snel dronken en kan aan drugs ook een hoop hebben. Ligt denk ik echt aan een persoon zelf.

Yeyo

Re: Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:10

Waar ik coke haalde was ook echt goed spul, alleen versneden met laxeermiddel, dat was wel minder, na elke snuif meteen even een pak wegbrengen :S
Máár ik was retehigh :+

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:14

Zeker ook aan de persoon ja en gewicht. ik weeg niet zoveel ;)
maar zoals ik al zei heb ik ook soms spul waarvan ik wel meer moet hebben.
Op een groot feest snuifde ik er 2 gram speed (en echt geen slechte) doorheen + wat pilletjes. Maar dan stond ik ook echt strak. nu zit ik thuis bij mn muttie dus wil het ook niet hard voelen want mag niet merkbaar zijn.
net als dat je een biertje drinkt met uitgaan of overdag tijdens je werk (bijvoorbeeld he) dan voel je die op je werk vast wel en met uitgaan niet. bij mij in ieder geval wel.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:16

Haha beter dan met die meuk uit een batterij.
Dat zou met mijn overlopen darmen best wel eens een uitkomst zijn _O-

Blondie ik ben ook echt geen zwaar gewicht hoor ;)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:21

Blondie_ schreef:
Op een groot feest snuifde ik er 2 gram speed (en echt geen slechte) doorheen + wat pilletjes. Maar dan stond ik ook echt strak. nu zit ik thuis bij mn muttie dus wil het ook niet hard voelen want mag niet merkbaar zijn.
net als dat je een biertje drinkt met uitgaan of overdag tijdens je werk (bijvoorbeeld he) dan voel je die op je werk vast wel en met uitgaan niet. bij mij in ieder geval wel.

Heb je nu echt coke op terwijl je gewoon thuisbent!? Woow dat zou ik echt nooit in mijn leven durven!!
Maar doe je het elke dag dan als ik vragen mag, aangezien het nu een normale doordeweekse Dinsdag is... ;)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:23

Pascal schreef:
Nou mijn spul van vroeger was echt wel te vertrouwen en niet 30x versneden zooi.
In mijn jaren was de drugs sowieso nog sterker en puurder dan dat het anno 09 is.
En tja de ene is na 2 wijntjes ook dronken terwijl de ander er 20 nodig heeft.
Ik ben ook niet snel dronken en kan aan drugs ook een hoop hebben. Ligt denk ik echt aan een persoon zelf.

Vroeger was het inderdaad wat puurder, toen was het toch ook niet zo duur als tegenwoordig?
Moet je in Mexico eens coke kopen, hadden vrienden van mij gedaan. Die was daar zo puur en kei goedkoop. Maarja ook logische, hier moet ie over de grens komen met alle risico's om te worden gepakt.
Heb idd al eerder gehoort dat dat versneden kan worden met laxeermiddel. Waar is het nog meer mee versneden?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:24

Blondie_ schreef:

Als ik dat had gedaan, 2 gram speed en wat pilletjes was ik gegarandeert doodgegaan denk ik. Heb het nog nooit gedaan maar die ene keer dat ik speed probeerde was ik al kei ziek geworden. En hoeveel dat was weet ik niet maar zeker geen 2 gram!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:27

Coke was in mijn tijd nog netzo duur als nu.
Maar wel veel en veel beter.
Netzo als de pilletjes, ik stond toen echt te klappertanden van 1 duifje.. nou tegenwoordig kan je er beter meteen 3 nemen.
De hoeveelheid MDMA is bijna niet meer terug te vinden in een pil..

Moelie ik vind speed sowieso een bende.
Speed word je zo zenuwachtig van en het idee dat je ogen er bijna uit ploppen en dan ook nog is een paar pilletjes, nou met de kwaliteit van tegenwoordig oke, maar vroeger?!?! dan was je zeker dood gegaan aan een hartstilstand!!!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:28

Babsie_Flash schreef:
een bommetje is een vloeitje waar je speed in doet en dan doorslikt en dan maar hopen dat het vloeitje niet kapot gaat voordat het in de maag aankomt :+

een bommetje is home-made zeg maar (eigen fabricage)

ja en dan heb je ook nog de verassingscapsules. Ook home-made. Dat is echt voor 'stoere' jongetjes. "Als jij dit inneemt ben je stoer" en als zo'n iemand dan al ver heen is, neemt hij zo'n capsule. En wat doen capsules? Juist, oplossen. En wat kun je in een capsule stoppen? Poeders, en andere oliebol.
Van gestampte xtc, tot speed, tot stukjes paddo's, toch stukjes lsd zegels wat er maar over is.
En reken er maar op dat die personen dan hard gaan op voor hun onbekende drugs.

Ga maar eens een hele week bij een drogist staan, hoeveel van dat soort jongens die in mijn omschrijving passen, de goedkoopste capsules bij de drogist halen die er zijn (appelazijn oid). En dan echt niet om de werking van de werkzame stoffen die al in zo'n capsule zitten hoor.

Maar toch, ik heb laatst een heel interessant interview gezien met benny rodriquez. Hij heeft echt nog nooit in zijn leven drugs gebruikt (maar dat zeggen alle dj's) maar vind het wel de beste uitvinding voor de music scene ever. "Zonder drugs voelen mensen de muziek niet echt, zonder drugs is er geen sfeer op feesten. Drugs maakt de muziek echt, je voelt hem doordringen in je lichaam. Je kan niets anders meer dan gewoon losgaan" Ook vertelde hij dat hij zo duidelijk verschil zag tussen feesten waar zero tolerance was, en feesten waar gebruikt werd waar je bij stond. Hij vond dat iedereen bij binnenkomst 1 pil moest krijgen. En zelf moest beslissen of hij deze gaat gebruiken.
Opzich ben ik dat opzicht het wel met hem eens.
Wat jullie?

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:28

Moelie schreef:
Blondie_ schreef:

Heb je nu echt coke op terwijl je gewoon thuisbent!? Woow dat zou ik echt nooit in mijn leven durven!!
Maar doe je het elke dag dan als ik vragen mag, aangezien het nu een normale doordeweekse Dinsdag is... ;)

Dat vraag ik me ook af hahaha.Moet eerlijk zijn dat ik iedereen met een korreltje zout neem,hoor zovaak verhalen waar ik mijn twijfels bij heb.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:32

Pascal schreef:

Oh zie nu in je profiel dat je vrouw bent, dacht een man.. Pascal.. ;)

Ja de kwaliteit van speed verschilt ook enorm..soms merk ik er dagen erna niets van behalve dat ik dan hartstikke depri ben, maar laatste keer was ik lichamelijk echt poedersuiker eraan, terwijl ik toen niet eens zoveel had gehad. dag later ik kon niet rechtop staan zonder zwart voor mn ogen, dus bloeddrukmeter gepakt (heb al best lage bloeddruk) en bloeddruk was zo laag dat het niet gemeten kon worden, voelde me echt alsof mn hart ieder moment kon stoppen, was best eng.
Maar voor mij geen speed meer :n laatst nog eens puntje gepakt, was heerlijk. werd mn kamer ook nog eens opgeruimd :+ maar raak zo depri ervan paar dagen erna.. pff dat is me dat lekkere gevoel echt niet waard hoor.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:33

Ja dat is wel een goeie. Ik ga altijd naar hardcorefeesten en merk ook echt wel dat 9 vd 10 man drugs gebruikt. Maar de sfeer vind ik altijd relax! :D Heb ook welles feesten waar ik geen pil opheb en dat is dan meteen een hele andere ervaring. Ook wel leuk, maar met een pil is het toch extra leuk!

Pascal: Pillen van tegenwoordig, en vooral de laatste tijd zijn echt slecht geworden. Normaalgesproken heb ik genoeg aan een halve op 1 feest, maar als ik nu een halve opheb merk ik der bijna niks van. Maar dat verschilt natuurlijk ook per x... de ene keer voel je dezelfde hoeveelheid en dezelfde pil meer dan de andere keer.
Laatst op Harmony of Hardcore had ik steeds het gevoel dat ik moest kotsen, maar dat hoefde ik maar niet. Ik bleef steeds met dat gevoel zitten :? Zo werd mijn feest wel een beetje bedorven dus denk dat ik a.s. Zaterdag met Dominator maar niks doe. Wel leuk altijd om als bijna enige nuchtere al die mensen zo strak zien te staan! :)
Wat ik wel erg fijn vind is dat je het altijd volhoud met een pil, als ik nuchter ben krijg ik zo snel last van mijn rug en als ik aan het stampen ben krijg ik meteen steken in mijn zij.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:35

nah ik zit ook strak achter de comp hoor :+
not dus!

door de weeks even een snuifje nemen terwijl je zit te bokken gaat er bij mij ook niet in, en anders dan zou ik toch eens een keertje langs de Breider gaan.
loop je 34 krantenwijken ofzo om die hobby te bekostigen?!?!?

coke kan je met van alles versnijden, waspoeder, laxeermiddel, aspirine, volgend mij alles wel wat in poeiervorm te krijgen is!

@_Noraly, ik verklaar nog liever ten overstaan van het ganserland dat ik een hele grote miet ben, dan dat ik zo'n capsule zou nemen. Bizárrrrr.......

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:36

sabje1985 schreef:
Moelie schreef:

Dat vraag ik me ook af hahaha.Moet eerlijk zijn dat ik iedereen met een korreltje zout neem,hoor zovaak verhalen waar ik mijn twijfels bij heb.

Waarom niet? aan coke zie of merk je niks aan iemand hoor, tenzij je veel pakt of erg goed weet hoe iemand met drugs uit zn doppen kijkt ;) andere drugs doe ik ook absoluut niet als ik thuis ben ik durf zelfs amper thuis te komen als ik wat anders op heb. Maarja pupillen bijna zo groot als je iris dat veraad je natuurlijk wel.

En nee doe het niet elke dag. soms wel een periode maar ook soms een periode dat ik gewoon een hele tijd niks neem.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:37

Moelie je wilt niet weten waarmee coke allemaal versneden word, en wat er sowieso allemaal inzit!!
Coke wordt meestal versneden met suikers als manitol of met sucrose, stimulerende middelen als cafeïne en lokaal verdovende middelen als lidocaïne, benzocaïne of procaïne.

Nee blondie ik ben echt een vrouw!!! En wat voor een _O-

Moelie dat spugen komt door de vern*ukte smaenstelling van de pillen van tegenwoordig, zit een stofje in waarvan je dus heel erg misselijk word en moet braken ;)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:38

Blondie_ schreef:
Pascal schreef:

Oh zie nu in je profiel dat je vrouw bent, dacht een man.. Pascal.. ;)

Ja de kwaliteit van speed verschilt ook enorm..soms merk ik er dagen erna niets van behalve dat ik dan hartstikke depri ben, maar laatste keer was ik lichamelijk echt poedersuiker eraan, terwijl ik toen niet eens zoveel had gehad. dag later ik kon niet rechtop staan zonder zwart voor mn ogen, dus bloeddrukmeter gepakt (heb al best lage bloeddruk) en bloeddruk was zo laag dat het niet gemeten kon worden, voelde me echt alsof mn hart ieder moment kon stoppen, was best eng.
Maar voor mij geen speed meer :n laatst nog eens puntje gepakt, was heerlijk. werd mn kamer ook nog eens opgeruimd :+ maar raak zo depri ervan paar dagen erna.. pff dat is me dat lekkere gevoel echt niet waard hoor.

Die ene keer dat ik het had geprobeert was ook niet zo relax nee. Wel een superrelaxe, leuke avond gehad maar toen we opweg gingen naar huis (7u 's morgens) moest ik al overgeven in de auto.
Toen toch nog geprobeert om te slapen maar dat kon niet want ik voelde mijn hart steeds kei snel kloppen, werd er gek van.
Na 2 uurtjes op bed te hebben gelegen stond ik maar op maar elke keer als ik opstond werd ik duizelig, werd helemaal zwart voor me ogen. Dat duurde zo'n 3 dagen voordat het over was. Weet nog wel dat ik op een gegeven moment de was wou doen maar ik kreeg zo'n ontzettende druk op mijn borst, werd duizelig en mijn hart klopte net zo snel als toen ik speed ophad.
Wel merkte ik dat het iets beter met me ging als ik wat at. Maar zo goed kon ik die 3 dagen daarna niet eten.
Ik werd er niet depri van maar heb ik ook maar 1x geprobeerd. Omdat ik er zo beroerd van werd wil ik het niet nog eens proberen.
Maar heb dus 1x coke en 1x speed geprobeerd, merkte eigenlijk weinig verschil.. voelde me bij beide relax en kreeg bij beide een enorme praatkick. Enigste verschil was dan dat ik van die speed niet kon slapen en van coke eigenlijk vrij snel.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:39

Misschien een keer een spuit/snuif/rook meeting? :Y)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:41

Pascal schreef:
Moelie je wilt niet weten waarmee coke allemaal versneden word, en wat er sowieso allemaal inzit!!
Coke wordt meestal versneden met suikers als manitol of met sucrose, stimulerende middelen als cafeïne en lokaal verdovende middelen als lidocaïne, benzocaïne of procaïne.

Nee blondie ik ben echt een vrouw!!! En wat voor een _O-

Moelie dat spugen komt door de vern*ukte smaenstelling van de pillen van tegenwoordig, zit een stofje in waarvan je dus heel erg misselijk word en moet braken ;)

Ja dat was echt niet normaal, zowat mijn hele feest was verpest en ook was ik tussendoor hartstikke moe. Kon niet blijven staan terwijl ik normaal toch wel uit mijn dak ga. Maar had er de energie toen niet voor.
Ook merkte ik er totaal niks van, ja alleen dan dat misselijke gevoel en moeheid. Dat is het zaterdag niet waard dus zaterdag geen pil voor mij!

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:42

He ja gezellig! Ik neem mn waterpijp mee!

Pascal, mijn vent heet ook Pascal, ik René, onze zoon Demi, verwarring alom _O-
En dat in deze ontzettend geemancipeerde samenleving +:)+