Het rommelt hier inmiddels ook een beetje. Volgens mij gaat het heel erg mee vallen, het regent wel wat harder. Alleen maar goed voor het gras
freespirit
Geplaatst: 05-07-09 22:08
hier achter de Hondsrug (Buinerveen, tussen Assen en Emmen) word het al aardig donker !!! Meestal splitsen dikke buien zich net voor de Hondsrug en blijven wij gevrijwaard van heftige buien. Komen ze er echter overheen....dan berg je maar !!!
Marnixx
Geplaatst: 05-07-09 22:09
Hier begint het wat te regenen en volgens de radar krijgen we ook nog wat onweer zo..
FriesWytske
Geplaatst: 05-07-09 22:10
@ Aisie Ik zit in zuid-west friesland. Tussen de gaasterlandse bossen en het slotermeer.
wij hebben rond uurtje of 6 een flinke plesbui gehad met onweer,.heerlijk! we hadden gisteren een tuinfeest en hadden nog een partytent laten staan van 6 meter lang,.dus heerlijk tijdens het noodweer eronder gezeten.
onze meid van elf heeft zich toen even lekker laten gaan in de regen..lees: kleren uit en in haar ondergoed huppelen in de regen haha,.. o en natuurlijk ook de grootste plas uitzoeken in de tuin en daar lekker in gaan liggen rollen,..jak ,.ze was helemaal zwart haha
zal kijken of ik morgen een fotootje van haar erop kan zetten
knooopje
Geplaatst: 06-07-09 00:02
hier vanavond ook een dikke regen bui! ik was in een fees tent en toen begon de hoosbui haha het grappige was,dat de meeste dronken droppie's(ikke bijna haha) de tent uit kwamen en dan onderuit gleden!!!! geweldig om te zien!het gras was super glad!! haha!
ga ik ss ff kijken op br. ik merk er nog niets van. misschien vannacht dan?? hoop het wel voor alle boeren en tuinders hier in de buurt. die zitten ook giga met water te kort in de basins
Neptunus
Geplaatst: 06-07-09 07:08
hier nu weer het zonnetje, wel een stukje koeler maar het is dan ook nog vroeg op de ochtend. hoop toch dat het niet al te warm gaat worden vandaag.
Elsskippy
Geplaatst: 06-07-09 07:12
Neptunus schreef:
hier nu weer het zonnetje, wel een stukje koeler maar het is dan ook nog vroeg op de ochtend. hoop toch dat het niet al te warm gaat worden vandaag.
Gister heeft het rond half 5/5 uur even flink geregend, uurtje later weer, en daarna weer gewoon blauwe lucht. Was wel even nodig, het gras werd al behoorlijk bruin. Nu heerlijk zonnetje met wat wolken
gistere hebben wij ook harde regen gehad ( mn tuin heeft ff blank gestaan, was later wel weer weg ) Ben nu nog niet buiten geweestmaar zie af en toe de zon wel door mn raam schijnen maar ook bewolking