Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suusoi schreef:Ik mag vandaag ook weer! Heb nu voor 1x een andere instructeur dus ben benieuwd of ik vandaag wat 'nieuws' leer. Misschien dat deze instructeur iets op een andere manier uitlegt dat ik het wat beter begrijp... even afwachten dus! Ben benieuwd
Ik moet 24 juli afrijden dus ik moet zo langzamerhand wel alles onder de knie hebben! Ik moet alleen nog goed in de dode hoek kijken aldoor. Ik kijk wel, maar niet goed genoeg (volgens mijn instructeur). Kijken want de andere instructeur vandaag zegt!
Saskiaatje schreef:Suusoi schreef:Ik mag vandaag ook weer! Heb nu voor 1x een andere instructeur dus ben benieuwd of ik vandaag wat 'nieuws' leer. Misschien dat deze instructeur iets op een andere manier uitlegt dat ik het wat beter begrijp... even afwachten dus! Ben benieuwd
Ik moet 24 juli afrijden dus ik moet zo langzamerhand wel alles onder de knie hebben! Ik moet alleen nog goed in de dode hoek kijken aldoor. Ik kijk wel, maar niet goed genoeg (volgens mijn instructeur). Kijken want de andere instructeur vandaag zegt!
Je kijkt wel, maar je ziet niks.Dat klinkt heel bekend.
ziatje schreef:YESYESYES geslaagd voor mn theorie![]()
![]()
Paula schreef:M3lisss schreef:Melisje geslaagd
Gefeliciteerd!!Hoe ging het?