Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:31

_O- Bhwahah!!!
Wat is dat voor onzin :')
Londsdale en consoorten dan is dan weer een ander geval en hoort dan weer bij een bepaalde stijl.
Oke, de uitspraak 'kleding maakt de man' vind ik dan toch gedeeltelijk kloppen.
Bepaalde kleding geven een specifieke stijl maar over de uitspraak 'als je kinderen eenmaal Nike Air dragen gaat het bergaf' is toch onzin.
Ik vind het zelf geen mooie schoenen maar ik kan me best voorstellen dat sommige dit wel vinden en hier geen rare bedoelingen mee hebben.
Zoals vele zeggen; ze lopen lekker!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:35

Maar je kan ze ook kopen vanwege de air. Nu zijn ze toevallig onder de jonge jeugd nog hip ook, maar mijn zoon moet ze dragen vanwege zijn enkelblessure. Anders draagt hij sowieso neopreen hielkussens.........Ook voor ouderen kan het heel prettig zijn lijkt me als je nog veel wilt wandelen etc.......

Mijn zoon moest laatst netjes naar school en gastheer/kelner spelen. Nu was het heel warm, dus 3 delig kostuum ( jaja, heeft ie ook ) vond ik te warm. Toen heeft hij als grap een knalrode short aangedaan met grote bloemen, daarop een wit shirt met het gilet en het colbert en daaronder zijn fel gekleurde Nike air max ( met ook knaloranje veters ) Eenmaal op school is het colbert wel uit gegaan en heeft hij alles in wit shirt en gilet gedaan. De andere hadden een nette blouse aan en soms een das. iedereen vond het superleuk en het was ook echt grappig. Ik kwam erop, omdat ik zoveel studenten zo heb zien lopen en hij heeft gelukkig het lef om dat te doen. was erg geslaagd!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:42

Voor ouderen valt het tegen, je kan beter stevige wandelschoenen hebben dan met meer enkelsteun :P
Ik kan veel beter lopen op mijn wandelschoenen dan op de sportschoenen voor langere tijd ;) omdat de belasting bij sporten heel anders is dan bij wandelen.
(om diezelfde reden kan ik ook niet sporten op mijn wandelschoenen natuurlijk)

Maar leuk gecombineerd kan het best oke staan! :)

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:44

nou zo kan ik ook nog wel even doorgaan
nike air max - gabbers
pumps - sl*tjes
jongens op teenslippers - gay
meisjes op teenslippers - hmm dat valt best mee
sandalen - nerds
lage broek - stoerdoener
hoge broek - nerd

kijk zo kan je over elke schoen of kledingstuk wat zeggen ...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:50

Sandalen in combi met afritsbroek en outdoorshirt (al dan niet met een windjack) zijn vaak wel de outdoor mensen, die graag veel wandelen en kamperen niet schuwen :) (of ze moeten ouder (55+) zijn en dan valt het onder de comfort outfit voor bv de fietstocht :P)
(maw, over het complete plaatje kun je vaak wel wat vertellen.)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:51

SuperRupsje schreef:
Welshcobfan schreef:
hahaha ik zie ook nog wel eens een gabber die heeft stilgestaan in de tijd, heerlijk dat jeugdsentiment :D

je zou eens moeten weten hoeveel er nog van zijn ;)

yupz echte die-hards in hart en nieren...maar niet showend aan de buitenwereld ;)
komen uit hun holletjes gekropen bij de feesten :P

FerroSandy

Re: Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:54

Ik draag al jaren die dingen lopen heerlijk geen problemen mee....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:54

Hier lopen ze ook buiten festivaltijd nog rond in de enige echte gabberpakken! :D
Echt gewéldig! Doet mij echt denken aan de tijd toen ik ook per se nike-air wou om erbij te horen :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:57

Welshcobfan schreef:
Voor ouderen valt het tegen, je kan beter stevige wandelschoenen hebben dan met meer enkelsteun :P
Ik kan veel beter lopen op mijn wandelschoenen dan op de sportschoenen voor langere tijd ;) omdat de belasting bij sporten heel anders is dan bij wandelen.
(om diezelfde reden kan ik ook niet sporten op mijn wandelschoenen natuurlijk)

Maar leuk gecombineerd kan het best oke staan! :)

Mijn zoon moet ze echt dragen van de fysio voor zijn enkelblessure. Hij draagt ook in zijn voetbalschoenen neopreen hielkussens. Je ziet dat ook bij de profs, dat ze met een blessure of in vrije tijd graag op air max lopen, wat gewoon prettig is. Natuurlijk niet als ze aankomen in pak..........

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:59

intral schreef:
nike air max - gabbers
pumps - sl*tjes
sandalen - nerds
lage broek - stoerdoener
hoge broek - nerd

hmm, ik heb nu teenslippers aan..........
Mijn vriend heeft jaren terug van die moderne sandalen gekocht en zag er toen ook wel veel hippe figuren oplopen, nee, hij is geen nerd, absoluut niet.............Mijn zoon heeft teenslippers en ken er nog wel meer, ook absoluut geen gay..................

Je moet sowieso eigenlijk iet iets dragen om erbij te horen. eigenlijk als iemand iets draagt wat hem of haar staat, is het al gauw leuk!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:04

witte sportschoenen onder een pak staan inderdaad vreselijk, zijn die airs ook in het zwart? :P

(ik moet zelf ook goede schoenen dragen, niet altijd mooi maar wel comfortabel :j Mama noemt een deel van mijn schoenen: ook geschikt voor als je wat ouder bent :+)

Superpony: klopt! De ene kan iets heeeeel leuk staan, terwijl de ander het vreselijk staat := Is met nikes ook zo, het zal mijn oudste neefje niet staan, die heeft al een wat ordinairder gezicht (kan het niet uitleggen :+) en dan maken die schoenen het niet beter. Terwijl zijn broertje er wel mee weg kan komen :j

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:05

@ superpony, ja dat bedoel ik juist, ik ben het helemaal niet met dat rijtje eens maar sommige mensen schijnen je wel zo te beoordelen :) .

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 13:06

superpony schreef:
intral schreef:
nike air max - gabbers
pumps - sl*tjes
sandalen - nerds
lage broek - stoerdoener
hoge broek - nerd

Mijn vriend heeft jaren terug van die moderne sandalen gekocht en zag er toen ook wel veel hippe figuren oplopen, nee, hij is geen nerd, absoluut niet.............Mijn zoon heeft teenslippers en ken er nog wel meer, ook absoluut geen gay..................

Je moet sowieso eigenlijk iet iets dragen om erbij te horen. eigenlijk als iemand iets draagt wat hem of haar staat, is het al gauw leuk!

En dát zijn dus vooroordelen! En zo word er dus ook gepraat over "gabbers" (Nike-dragers dus).
Jouw zoon is geen 'gay', maar draagt wel teenslippers.. Dat vind ik dus hetzelfde..
Ik ben geen "gabber" maar draag wel Nike Air..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 13:06

Welshcobfan schreef:
witte sportschoenen onder een pak staan inderdaad vreselijk, zijn die airs ook in het zwart? :P

Airs zijn er in alle kleuren, soorten en maten :j

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:07

ik heb nu zwarte met glittertjes :+ hahaha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:08

De echte ouderwetse gabber zie ik sowieso niet echt veel meer... (aussie pak zie ik echt zelden!)
Wat valt er dan onder de tegenwoordige gabber?

(ik word oud... ik had alleen maar witte airs met een groen streepje :P)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:10

Soms vind ik het juist leuk als iemand anders durft te zijn en het nog leuk uitpakt ook. Zoals ik vertelde wat mijn zoon vorige week aanhad als grapje, rode bloemen short, wt shirt en gilet en colbert daarop, bovenop Nike's met oranje veters.

Zo vind ik mannen heel veel kunnen hebben als ze een goed figuur en een gode houding hebben ( niet getraind ). Als ze dan een goed zittende broek hebben, kan er veel bij.

Je figuur en houding tellen denk ik ook zxwaar mee, hoe de kleding overkomt. Ook al is het in de mode, e kan het soms beter niet willen..........

En als iemand er netjes uit ziet, maar zich er niet naar draagt, is het ook geen gezicht vind ik persoonlijk.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:12

Heeft iemand ook een site met allerlei soorten airs? ben wel benieuwd naar de nieuwere modellen :j
Ben nog blijven steken in het witte tijdperk van de airs :P

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:13

Miracle_ schreef:
superpony schreef:

En dát zijn dus vooroordelen! En zo word er dus ook gepraat over "gabbers" (Nike-dragers dus).
Jouw zoon is geen 'gay', maar draagt wel teenslippers.. Dat vind ik dus hetzelfde..

huh? Zeg ik toch nergens? Mijn zoon heeft ook altijd Nike air max, voor de mode en zijn enkels. Hij heeft ook andere schoenen.........Ik zeg juist dat het niet zo is, mijn vriend dus absoluut geen nerd is, ook al heeft hij ( nike) sandalen...........Misschien eerst beter lezen?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 13:14

d_ruiter schreef:
ik heb nu zwarte met glittertjes :+ hahaha

Die zijn zo gaaf! Die wil ik ook!
@ Welshcobfan: Ik heb nogsteeds Australian :j

De tegenwoordige gabber zien vele als :
Nike Air, Haren strak of korte stekels, altijd zwarte kleding: trainingsbroek, MOH, Pitbull, Lonsdale..
Goude sieraden, en associaal gedrag.
Zo hoor ik het van de gemiddelde persoon..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 13:15

superpony schreef:
Miracle_ schreef:

huh? Zeg ik toch nergens? Mijn zoon heeft ook altijd Nike air max, voor de mode en zijn enkels. Hij heeft ook andere schoenen.........Ik zeg juist dat het niet zo is, mijn vriend dus absoluut geen nerd is, ook al heeft hij ( nike) sandalen...........Misschien eerst beter lezen?

En ik bedoelde het ook niet aanvallend of negatief, bedoelde juist dat jij het goed uitlegde....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:15

Welshcobfan schreef:
Heeft iemand ook een site met allerlei soorten airs? ben wel benieuwd naar de nieuwere modellen :j
Ben nog blijven steken in het witte tijdperk van de airs :P

ik heb totally black :D past overal bij :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:16

Ik mocht nooit een aussie, vond mama vreselijk :P
Volgens mij zitten die dingen wel zalig :j

Ik mis de originele gabbers, was teminste wel erg kleurrijk met de trainingspakken :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:17

Miracle_ schreef:
En ik bedoelde het ook niet aanvallend of negatief, bedoelde juist dat jij het goed uitlegde....

Oke, i-net leest soms anders dan bedoeld.........excuus.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:19

Je hebt nu ook van die lage Nike, simpele model met stukje air erin. Ik heb als gynpjes adidas in zelfde soort en denk wel dat dat mijn volgende worden. Wil weleens kijken of je het ook voelt met lopen. Ik heb op gympjes ook wel snel last en met dit weer vind ik wandelschoenen of goede schoenen of laarzen ook niks.