Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xNursiex schreef:Betekend dat, dat je direct kunt doorhalen. Voordat ze klaar zijn met aanslaan?
Ik dacht eigenlijk dat het meer een reclameslogan was om pinnen te promoten.
Misser schreef:xNursiex schreef:Betekend dat, dat je direct kunt doorhalen. Voordat ze klaar zijn met aanslaan?
Ik dacht eigenlijk dat het meer een reclameslogan was om pinnen te promoten.
Yep. Je ziet het ook op het automaatje, na het eerste artikel springt het beeldscherm al op 'uw pas aub'.
Duhelo schreef:Misser schreef:
Yep. Je ziet het ook op het automaatje, na het eerste artikel springt het beeldscherm al op 'uw pas aub'.
maar wat dan als de caissiere mist?
kan er direct een heel groot bedrag afgehaald worden van uw pinpas?
hebben jullie trouwens geen bancontact oid?
Nuage schreef:We hebben ook een keer een geintje uitgehaald met een collega. Die had heel dapper verteld dat hij heel goed was in poker online en dat ik als vrouw dat natuurlijk niet kon. Ik had hem een beetje uit zijn tent gelokt totdat hij toegaf dat hij zichzelf "No Mercy" noemt online.
De volgende dag startte hij zijn pc op en was zijn startpagina opeens veranderd in de website van de jongensband No Mercy. Als hij intern collega's belde kregen zij ook op hun scherm No Mercy te zien i.p.v. zijn eigen naam. Duurde even voordat hij dat doorhad. Heb nog nooit zo gelachen hahaha don't mess met de IT afdeling