Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:52

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Horsy_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 20:25

Ik werk in een super mark en daar kwam een meneer aan de kassa.
Ik: Spaart u nog knikkers?
Meneer: Nee, ik spaar alleen geld.

Mij kon je opvegen _O-

Ik heb ook altijd last van de klassiekers
Ik: Wilt u het bonnetje mee?
Klant: Nee hang maar boven je bed
of
Klant: Nee ik krijg het toch niet terug

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 20:39

xNursiex schreef:
Betekend dat, dat je direct kunt doorhalen. Voordat ze klaar zijn met aanslaan?
Ik dacht eigenlijk dat het meer een reclameslogan was om pinnen te promoten.

Yep. Je ziet het ook op het automaatje, na het eerste artikel springt het beeldscherm al op 'uw pas aub'. Je kunt dan ook al je pincode intoetsen (vervolgens je portemonnee weer opruimen, als je tenminste een kassameisje hebt wat zo snugger is om ook meteen je bonuskaart te scannen), als dan al je boodschappen gescand zijn hoef je alleen nog maar op ok te drukken en kun je doorgaan met het inpakken van je boodschappen. Heel efficient :D.
Laatst bijgewerkt door Exit13 op 09-06-09 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 20:40

Misser schreef:
xNursiex schreef:
Betekend dat, dat je direct kunt doorhalen. Voordat ze klaar zijn met aanslaan?
Ik dacht eigenlijk dat het meer een reclameslogan was om pinnen te promoten.

Yep. Je ziet het ook op het automaatje, na het eerste artikel springt het beeldscherm al op 'uw pas aub'.

maar wat dan als de caissiere mist?
kan er direct een heel groot bedrag afgehaald worden van uw pinpas?
hebben jullie trouwens geen bancontact oid?

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 20:42

Duhelo schreef:
Misser schreef:

Yep. Je ziet het ook op het automaatje, na het eerste artikel springt het beeldscherm al op 'uw pas aub'.

maar wat dan als de caissiere mist?
kan er direct een heel groot bedrag afgehaald worden van uw pinpas?
hebben jullie trouwens geen bancontact oid?

Zie mijn edit ;). je moet nog op ok klikken.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 20:53

oh, nu en dan heb ik klanten die gewoon hun portemonnee voor me openhouden en zeggen: pak maar :Y)
altijd wel apart, voel me dan wat ongemakkelijk als ik in iemand zijn portemonne moet roeren :+

asjemenou

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 20:57

Ja, vooral de oudere mensen die het niet meer zien en geen verschil tussen al die 'rotzooi" zien doen dat.
Vind het altijd wel makkelijk, want als ze het zelf doen, dan duurd het uren.
Als ze bv 80 cent zoeken, dan pakken ze eerst een muntje van 10 cent. En dan hardop tellen: 10 cent!
Dan pakken ze nog een muntje van 10 cent erbij, en beginnen weer opnieuw met tellen: 10, 20 cent!
Dan een 5 cent muntje. 10, 20, 25 cent.
Enz, enz,
Voordat ze dan bij de 80 cent zijn, moeten ze tig keer opnieuw beginnen met tellen, en heb ik echt de neiging om het zelf te doen. Vooral als er nog een rij staat te wachten.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 21:14

Zondag was k nogal moe ( maar 1,5 uur geslapen xD ).

Dus ik zat niet echt op te letten met vakken vullen en was dus
een redelijk lichte krat en die laat 'k dood leuk uit mn handen vallen xD

Zegt zo'n man: Ja ze moeten meisjes dit werk helemaal niet laten doen, daar heb je jongens voor die zijn namelijk
wat sterker!

Naah toen die man weg was moest bestwel ff lachen maar voelde me tog wel een beetje beledigt! :+

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:27

mn (ex ) collega was aan het afrekenen met een oudere man en vroeg hem klein geld bij. de portomonee van de man was leeg dus hij had niks. mn collega geeft m wisselgeld.
hij zegt tegen die man; wel gemeen dat u tegen me liegt
die man; hoezo
collega; u heeft wel klein geld. kijk maar 2 euro, 50 cent en 2 keer 20 cent
die man met een rood hoofd; ow sorry dat had ik niet gezien, wat wil je hebben jongeman?
collega in een deuk.... hij had dat geld als kleingeld teruggeven. :Y)
gevolg, man in de war en in de slappe lach. zn vrouwtje helemaal in een deuk en wij ook helemaal in een deuk. was zo grappig!!

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:35

Nou ik heb helaas wel eens ergere klanten meegemaakt.
Bij de Kruidvat sprong een vrouw uit haar vel omdat ze 30 euro aan spullen had gekocht en verdorie VIJFTIEN CENT MOEST BETALEN VOOR EEN TAS ERBIJ!!! Was mijn tweede werkdag, stond ik daar met een mond vol tanden :Y)
Bij de bakker waar ik nu werk was eens een open dag, kwam er doodleuk een klant de winkel binnen (collega hielp hem) die vroeg wanneer de bus ging. Collega: sorry meneer daar zult u zelf heen moeten rijden. Ik stond daar beetje met een smile, maar klant vervolgde uiterst serieus: nou ik vind dat niet normaal hoor! Moge God je straffen! Ik dacht nog steeds dat het een grapje was maar meneer liep boos de winkel uit met nog een: ik meende het! Euh ja :Y) vooral collega wist niet waar ze kijken moest..........
En een vaste klant heet 'Mol' van z'n achternaam, die vond het nodig om iedere keer een mollenlied te gaan zingen in de winkel.... het ergste was nog toen een tweede vaste klant (die ook Mol heet) tegelijkertijd met hem in de winkel stond met nog een derde meneer. Die man ging voor goud _O- helemaal zingend en wel en zei daarna nog: en dan ben jij zeker de mollenvanger!! tegen die derde man. Zelfs de klanten wisten niet hoe ze moesten reageren _O-

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:10

haha die laatste van Myour is ook leuk _O-

vandaag stond ik samen met een collega bij de kassa's was ver rustig dus we hadden het wel weer gehad..
komt zo'n vrouw bij mij kaartjes en een boek kopen.
IK: GAAT HET ZO MEE?
VOUW: JA HOOR
even later...
VROUW: HEEFT U ER EEN TASJE OMHEEN
't kwam er echt zo droog en serieus uit ik moest me lach echt inhouden := _O-

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:16

Dat heb ik echt vaak.
Gaat het zo mee of wilt u een tasje er om heen?
Nee gaat wel zo.
En vervolgens toch wachten op een tasje.

Vandaag ook een man die vroeg of de Mediazines gratis zijn.
Collega "ja".
Neemt hij die hele stapel mee. :=

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:54

Haha, leuke verhalen staan er tussen!

Ik werk bij het Kruidvat en heb ook veeel hilarische momenten meegemaakt.
Zo stond er eens een jongen in de winkel die verstandelijk gehandicapt was. Was wel een begeleider/moeder bij, maar die was richting kassa aan 't lopen.
Bij de deur hangt een camera en die jongen stond allemaal gekke bekken te trekken (je ziet jezelf natuurlijk). En hij lag helemaal in een deuk om zichzelf.
Loopt ie verder en gaat heel idioot doen voor een andere camera en allemaal raar aan het springen.

Hij dus naar begeleider/moeder die aan het afrekenen was. Wij hebben achter ook zich op de kassa's.
Dus jongen kijkt in de camera en gaat achter de rug van begeleider/moeder allemaal schop-bewegingen maken (niet raak dus).
Hij vond zichzelf errug grappig en wij lagen ook in een deuk :')

------

Afgelopen maandag moest ik ook werken en toen stond er een man die wat wilde vragen. Prima, vragen mag natuurlijk.
Maar hij praatte zó ongelooflijk plat Brabants en snel dat ik er niks van verstond. Dus ik nog vragen: Sorry, wat zegt u?
Hele verhaal nog een keer, en ik verstond alleen 'Bimba'.
Dus ik blij dat ik dat verstond dus ga tussen de DVD's kijken (waar we toevallig voor stonden).
Zegt ie: 'NEEEEEEEEE!'
Dus ik schrok me dood. Zegt ie: 'Het is iets waar je allemaal cd's in kan opstapelen'
Ik: oh :o?
Man: 'Maare, het was een actie van vorige week zondag dus.'
Ik: 'Dan hebben we hem niet meer'
Man: Ja, want ik ben ook in Etten - Leur geweest en daar hadden ze hem ook niet meer. Dus ik denk, ik ga naar Oudenbosch. Ja! Want eh...ik heb 'm ook via internet besteld, maar ik denk, laat ik eens in de winkel kijken. Kan ik zien hoe ie er in het echt uitziet. Maarja, ik ben dus al in Etten-Leur geweest en daar hadden ze hem ook niet...en hier dus ook niet. Oké, helaas. Bedankt!'

Ik stond echt als een debiel te kijken volgens mij :=

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:37

Vandaag een klant:

Heb je nog rattenvoer? *was gigantisch druk*
Als het er niet meer staat is het op mevrouw.
Het staat er niet meer....
Dan is het op.
Zeker weten?
Ja mevrouw als het niet in het rek staat is het op...*rent ondertussen van de ene kant vand e winkel naar de andere*
Heeft u niet nog wat achter staan.
Nee mevrouw alles staat in de winkel.
Nou het kon toch dat je nog wat achter hebt staan voor speciale klanten, dat je nog wat achterhoudt.
Goed idee mevrouw *rent* maar nee dat doen we niet.
Nou....wat moet ik nu dan voeren?
Nou u kunt voor die paar dagen een klein zakje knaagdierenvoer nemen.
Nee....ik geef hem wel een paar dagen brood.
Ok mevrouw...
Dus het is echt op?
Ja mevrouw *vestigt haar aandacht definitief op de andere klanten*

Echt de halve winkel stond met draaiende ogen.

En een huisvrouw met drie kids en een werkende man die er achter kwam dat ik een paard heb.
Dus zei dus deze winkel is van jou? Ja...
En je hebt een paard? Ja
En heb je ook nog een auto? Ja....
Goh...dan ben je echt een bofkont, ik heb dat allemaal niet.
Nou mevrouw ik heb geen kids, ik draag geen dure kleding en ik werk de godganse dag, je kan niet alles hebben.
Nou....ik vind je een bofkont, ik zou dat ook wel willen.
Maar geantwoord dat ik idd onwijs bof en der geld terug gegeven.
Had natuurlijk ook kunnen zeggen dat als ze iets minder dure kleding koopt, iets minder kids poepte en een baan zou zoeken zij OOK zo'n bofkont had kunnen zijn :D

Ik vind het afentoe zo balen....
Is deze winkel van jou?
Ja...
Zo kan wel zien waar het geld zit.
Nou zeg, zeker hulp gehad van paps en mams.
Aha....tsja tegenwoordig mag iedereen een winkel beginnen *ja maar ik heb toevallig mijn diploma*

EN GA ZO MAAR DOOR.
Echt geen klant meegemaakt die niet even bedacht dat het gewoon hard werken en veel dingen laten is.

De buren *snackbar* waren trouwens voor het eerst in jaren twee weken dicht voor vakantie.
Komen er echt klanten bij mij klagen dat dat toch niet zomaar kan!
Eh nee....je mag geen vakantie hebben als je een snackbar hebt.
Mensen die aan de deur blijven trekken, als ik dan buiten sta meld ik maar even dat die echt dicht is.
Hoe kan dat nou?
Wijst naar het vakantie bordje *hangen er twee aan de de deur* mensen boos :D

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:43

Vandaag trouwens wel een l*llige....een tijdje geleden kwam er een meis binnen, leuke meid, gezellig kleppen en die moest een cap.
Dus cap op, zat goed, stond goed, helemaal goed.
Komt ze een weekje later terug, ze was op de manege aangekomen met de cap en hij was te groot volgens die mensen.
Dus weer op haar hoofd...zat nog steeds goed.....kleinere cap op, ja zo moet hij zitten volgens die mensen.
Dus erbij gezegd van joh dit gaat echt niet lekker zitten, als ik hem naar beneden duw komt die omhoog.
Dus zij hem meegenomen naar de manege, ja die was goed, nou ok, als ze dat bij die manege zo willen, best toch?
Krijg ik nu een sms van haar dat ze wou dat ze toen geluisterd had en de cap echt te klein was *neem aan dat die pijn doet* en of ik nog een *merk* cap in haar maat heb.
Vind het zo banketstaaf, dat kost die meid dus gewoon 35 euro en het allerlulligste....mijn beltegoed is op en kan niet terug smsen.
Morgen eerst maar eens even bellen naar haar.

Zou je die instructrices niet?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 01:33

Ik heb wel vaak gehad dat mannen met niet serieus namen

Was bij een bedrijf in bouwmaterialen
Klant aan de telefoon: "Ja goedemorgen, ik ben op zoek naar iemand van de afdeling plaatmateriaal"
Ik: "Ja zegt u het maar"
Klant: *stil* "Oh.. die zag ik even niet aankomen"

Of toen ik op de IT afdeling werkte ook altijd
Klant: "Ik heb een vraag over mijn pc is een van je collega's beschikbaar?"
Ik: "En wat denk je dat ik hier precies doe dan? Koffie halen?"
:+

We hebben ook een keer een geintje uitgehaald met een collega. Die had heel dapper verteld dat hij heel goed was in poker online en dat ik als vrouw dat natuurlijk niet kon. Ik had hem een beetje uit zijn tent gelokt totdat hij toegaf dat hij zichzelf "No Mercy" noemt online.
De volgende dag startte hij zijn pc op en was zijn startpagina opeens veranderd in de website van de jongensband No Mercy. Als hij intern collega's belde kregen zij ook op hun scherm No Mercy te zien i.p.v. zijn eigen naam. Duurde even voordat hij dat doorhad. Heb nog nooit zo gelachen hahaha don't mess met de IT afdeling :+

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 02:17

Nuage schreef:
We hebben ook een keer een geintje uitgehaald met een collega. Die had heel dapper verteld dat hij heel goed was in poker online en dat ik als vrouw dat natuurlijk niet kon. Ik had hem een beetje uit zijn tent gelokt totdat hij toegaf dat hij zichzelf "No Mercy" noemt online.
De volgende dag startte hij zijn pc op en was zijn startpagina opeens veranderd in de website van de jongensband No Mercy. Als hij intern collega's belde kregen zij ook op hun scherm No Mercy te zien i.p.v. zijn eigen naam. Duurde even voordat hij dat doorhad. Heb nog nooit zo gelachen hahaha don't mess met de IT afdeling :+

Die is stoerrrrrrrrrrrrrrr, dat wil ik ook doen :D

Dat koffie halen verhaal trouwens bij mijn oude baas gehad, klant wou niet door mij geholpen worden maar door iemand van het winkelpersoneel...en toen zei mijn baas ja wat denk je dan dat zij is, de koffiejuffrouw? *stoer he mijn baas :D *

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:18

Vanochtend. Een alcoholist zet een blikje bier op de band.
Ik: "Goedemorgen!"
Meneer: "Ik heb hoofdpijn..." en trekt daarbij een heel zielig gezicht.
Ik: "Is het wel verstandig om dan een biertje te gaan drinken?" :+

Kwam geen reactie meer op :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:57

sommige klanten zijn echt zo onbeschoft tegen stagaires.. ik heb het ook wel eens gehad, loop je hier stage? ja.. oh en dan lopen ze naar iemand anders..
en een vrouw die hondenkoekjes had gekocht, die werden gestickerd door ons bij de weegschaal, klant komt helemaal over de zeik terug, ja ZIJ!! en wijst naar mij, heeft de verkeerde naam er op gedaan! en nu klopt de prijs niet, het is véél te duur! kijkt mij ondertussen eens vuil aan.. (ze deed net of ik er niet bij stond) nou nee hoor mevrouw dit klopt gewoon.. ja maar de vorige keer stond er iets anders op! dan is het de vorige keer fout gegaan bij iemand anders :) er kon geen sorry af hoor, klant is zo de winkel uitgelopen.. of mensen die je heel raar aankijken als je even iets na moet vragen over hondenvoer, ik vraag het liever voor de zekerheid dan dat de klant een verkeerde zak voer mee neemt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:06

Ik werk ondertussen nog steeds op de brood-vleeswaren en kaasafdeling van de Jumbo.

'Mevrouw hoelaat gaat de super de boer dicht?'

Iets wat ik ook altijd kan weten:

'Mevr. welk kattenvoer is lekkerder, Deze of Deze?'
Euhm...

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:09

Dat heb ik ook eens gehad :+ Was de volgende dag een feestdag ofzo dus een klant vroeg tot hoelaat wij geopent waren, dus ik vertel tot hoelaat we open zouden zijn, zegtie: en de supercoop? ja meneer dat zult u daar moeten vragen, wij zijn geen supercoop :+

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:10

Of: welke filet american het lekkerste was (we hadden 3 soorten)
ik: dat durf ik niet te zeggen, ik lus geen filet american.
'heb je ze allemaal geproeft dan?'

Ehm.. Nee :+

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:16

Man kwam zijn bestelling afhalen die zijn vrouw besteld had onder haar (meisjes ) naam, ik kon zo gauw de bestel bon dus niet vinden op ZIJN naam. Afijn, vraag netjes of het onder andere naam kon staan, en ja dus, bestelling gevonden, moest inpakken dus babbel wat door en zeg " op je paspoort staat zowiezo altijd je meisjes naam" Kijkt die man me aan en zegt dood serieus " Vind ik in principe best OK hoor, dat ze vrouwen ook een paspoort geven" :D

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:19

Judith_ schreef:
Ik werk ondertussen nog steeds op de brood-vleeswaren en kaasafdeling van de Jumbo.

'Mevrouw hoelaat gaat de super de boer dicht?'

Dat is nog niet zo vreemd..
mijn moeder zegt ook altijd super de boer tegen de Jumbo omdat het bij ons eerst de super de boer was..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:53

Oh maar dat vind ik niet vreemd. Wel weet ik dat deze meneer zich absoluut niet versprak en serieus zijn vraag meende. Op het antwoord dat wij als Jumbo zo en zo laat dicht gaan en dat ik echt niet zou weten wanneer de SDB dicht gaat zei hij dat hij dan wel iemand ging zoeken die het wel wist en het mij zou komen vertellen.