Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sflj schreef:Maar in dit topic wordt steeds het 'waarom' er bijgehaald. Omdat er vanuit gegaan wordt dat er niet alleen geslapen wordt.
Dát vind ik idioot, belachelijk enz.
Rianneke schreef:In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen, maar ik vind ook dat je rekening mag houden met de gevoelens van een ander... Als jij dat niet fijn vind dat ie daar blijft slapen mag hij daar best rekening mee houden vind ikMaar aan de andere kant waar trek je de grens? Wat mag hij voor jou gevoel wel en wat niet?
BraveSpots schreef:Mer1980 schreef:Bravespots: noem het op de logeerkamer, noem het ernaast of op de bank. Ik voel mij er dood en dood ongelukkig bij als mijn vent bij een andere vrouw in 1 huis slaapt zonder mij. Dus dat gebeurt er gewoonweg niet. Of ik kom ertussen liggen (ben overigens geen Bi)
Maar hoe kun je je nu dood en doodongelukkig voelen door een waarde of een norm? Want je vertrouwd hem verder wel heb ik begrepen.
Overigens vind ik persoonlijk wel een verschil in op de logeerkamer of ertegenaan in bed.
sflj schreef:Kimberley_ schreef:pff ik krijg met mijn vriend al ruzie als ik gewoon bij 2 meiden wil slapen laat staan als ik zeg dat ik bij een andere jongen blijf slapen
Dat is toch superzielig? Dus een gezellig avondje/ nachtje bij vrienden / -innen zit er voor jou niet in?! Ook een leuke vriend dan...
__Nathalie__ schreef:je kunt iemand ook niet verbieden. Of zeggen dat mag niet. Maar je kunt wel grenzen trekken. Je zult er samen uit moeten komen. Als mijn vriend mijn grenzen niet goed vind of ik die van hem dan zullen we ook niet samen oud worden.
Het is geven en nemen voor beide partijen en door communicatie kom je daar uit. Niet met verbieden.
En als je daar niet uit komt is het einde verhaal denk ik.
Caesar schreef:Suzanne F. schreef:Ik vind dat als jij gelooft dat als hij bij een meid blijft slapen en hij zegt dat er niks gebeurd is, jij ontzettend naief bent.
Ik heb deze kul ook eens geloofd maar later kwam toch de aap uit de mouw en hadden ze toch sex gehad. Zelfde bij een vriendin van mij, haar vriend was ook bij een meid blijven slapen maar niks gebeurd zei hij... yeah right... later bekende hij toch.
Kom niet met die sh*it aan hoor. Mannen blijven mannen en die duiken er zo op.
Ik zou het in ieder geval nooit pikken, echt niet.
Als jij het gelooft prima maar je bent wel extreem goed van vertrouwen, zeker na wat je al meegemaakt hebt... Bij mij gaat het er niet meer in.
Precies mijn gedachte!
sflj schreef:Tssss... Ik vind dat te belachelijk voor woorden!
Hij doet verder toch niks?!
Nog iets; ik vind eigenlijk dat Suzanne d'r post moet veranderen! Ik voel me zwaar beledigd door de zin:" mannen blijven mannen.... enz"
Mer1980 schreef:@ heino: jammer dat jij ook meteen mensen als ik veroordeel dat ook mijn relatie (die ik overigens niet heb) maar meteen slecht is en geen vertrouwen heeft. Daar hoeft het nl niets mee te maken te hebben. Je mag van mening verschillen of je het zelf wel of niet doet, maar je kan niet van een ander zijn/haar relatie zeggen dat ie slecht is en maar aannemen dat er geen vertrouwen is. Het kan ook aan normen, waarden en principes liggen. dat JIJ het anders zou doen en daar gevoelstechnisch anders instaat is absoluut jouw goed recht, maar veroordeel een ander niet omdat die er toevallig anders instaat. dat is erg oneerlijk....
tamaramt schreef:sflj schreef:Tssss... Ik vind dat te belachelijk voor woorden!
Hij doet verder toch niks?!
Nog iets; ik vind eigenlijk dat Suzanne d'r post moet veranderen! Ik voel me zwaar beledigd door de zin:" mannen blijven mannen.... enz"
nee hoor; hij doet helemaal niks![]()
dat zeggen ze namelijk allemaal![]()
![]()
smoes nr 1
__Nathalie__ schreef:Daar ben ik het wel mee eens heino want ergens blijven slapen wil natuurlijk niet betekenen dat er ook wat gebeurd.
Heino schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat er veel mensen hier een heel slechte relatie hebben. Waarom ik dat vind? Omdat nummer 1 voorwaarde ontbreekt: vertrouwen.
Het gaat niet om samen slapen in hetzelfde bed, maar gewoon de een in het ene bed en de ander in het andere bed, misschien nog in verschillende kamers ook.
sflj schreef:... en waarom zou je daar moeite mee hebben, Otje?