Kanelly schreef:Weet niet meer wie het vroeg, maar iemand wilde weten hoe het is om er bewust voor te kiezen om 'de ander' te zijn.
Ik had al zo'n vermoeden en na 2 weken vertelde hij inderdaad dat hij al bezet was. Maar nee, het weerhield mij er niet van... de aantrekkingskracht en lust was zo groot...
Alleen toen ik ze een keer samen tegenkwam bij een concert, dat was wel even raar... toen wist ik ook hoe zij eruit zag. Maar echt een schuldgevoel nee, helemaal niet omdat zij er na 2 maanden al achterkwam en er verder niets aan deed. Dus ja...
En verder is dat mijn probleem ook niet.
Ik weet wat ik van hem kan verwachten en vise versa en als we elkaar zien vliegen de vonken eraf en is het leuk.
Dat vind ik dus echt niet kennen.. weten dat een jongen een vriendin heeft en dan toch met hem gaan
Weet je wel hoeveel pijn je dat meisje ermee doet (jij zegt dan dat ze er niet mee zat maar dat weet je niet van te voren).
En wat moet je met een kerel die vreemdgaat, dan is het voor mij al duidelijk dat hij een k*tkarakter heeft.. voor de rest misschien niet maar dat hij vreemdgaat is echt slecht.
Als ik erachter zou komen dat mn vriend vreemd zou gaan, en dat meisie zou weten dat hij wat met mij heeft dan trek ik dr met dr bek over de stoepranden tot ze geen vel meer erop zou hebben
Waar is het respect gebleven?

)
is dat voor mij (en meerdere vrouwen) niet (altijd) het einddoel.