xKatleentjex schreef:sommige jongens begrijpen blijkbaar de hint "Hmm, we zien wel" niet als ze vragen nog eens af te spreken.
celticpony schreef:te graag willen is een heeeele grote afknapper!
hihi, daar heb ik nou dus ook last van!!
Rond December/Januari gingen we met een groepje uit en een vriend van mijn zus dr ex ging ook mee. Heel de avond heeft hij me aan staan gapen en pogingen gedaan om een gesprek aan te knopen (terwijl ik hard mijn best deed de andere kant op te kijken en te doen alsof ik diepzinnige gesprekken met mijn vriendin voerde
)Aan het eind van de avond ging ik samen met mijn zus nog even langs het toilet en viel ze met de deur in huis! Hij had haar dus gevraagd om bij mij voorzichtig door te laten schemeren dat hij me erg leuk vindt (had ik natuurlijk nog niet door
) en wat ik dan van hem vond. Heb haar maar gevraagd te doen alsof te het 'vergeten' was, zodat ik kon doen alsof ik van niets wist 
Later heeft hij me op hyves opgezocht en probeerde telkens te chatten en stuurde berichtjes om te vragen om mn MSN. Uiteindelijk lukte het me niet langer om hem te negeren en heb ik het hem maar gegeven. Na me plm. 100x mee uit gevraagd te hebben en steeds een antwoord in de trant van "we zien wel", "andere keer" te hebben gekregen...snapt meneer het nog steeds niet
NOT INTERESSTED!!!Na poging 500 heb ik hem maar even heel duidelijk gezegt dat het wat mij betreft absoluut niets meer wordt dan alleen vriendschap! En nog steeds blijft hij proberen... ijdele hoop!!

Het is overigens wel een aardige jongen hoor en kan best gezellig met hem kletsen, maar hij is zo ongelovelijk desperate dat het gewoon alleen maar een flinke afknapper is! Als hij het wat 'tactvoller' aan had gepakt had ik misschien nog overwogen om met hem mee te gaan, maar nu... nee laat maar!
volgens mij was ik dan allang gillend weggerend ofzo