Gecondoleerd en ik wens jou heel veel sterkte toe!
_pauline_
Geplaatst: 28-05-09 10:41
Ik heb je topic van begin af aan gevolgd. Iedere keer in de hoop dat je met goede updates kwam. Maar helaas het heeft niet zo mogen zijn.
Gecondoleerd, ik wens je super veel sterkte toe ook aan familie, vrienden, kennissen etc. Sterkte.
Noukie
Geplaatst: 28-05-09 10:42
Arme meid, dat is zoals iedereen al gezegd heeft echt geen leeftijd om je vriend op te moeten verliezen. Ik kan me een heel klein beetje een voorstelling maken hoe je je nu voelt, en dan onmacht, verdriet, leegte, de pijn... Ik kan niks anders dan je vanaf hier heel erg veel sterkte, moed en kracht te wensen om de komende tijd door te komen. Ook voor alle andere nabestaanden natuurlijk. Gecondoleerd
Thaliaatjuh
Geplaatst: 28-05-09 10:43
Zit hier echt met tranen in mn ogen... wat vreselijk... heeeeel veel sterkte meid..
Wat vreselijk meid, gecondoleerd en heel veel sterkte.
Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025
Geplaatst: 28-05-09 11:00
He meisje, dat zijn geen berichten... Ik wens je heel erg veel sterkte met dit grote verlies!
saskiaojan
Geplaatst: 28-05-09 11:02
heel heel heel veel sterkte om dit zware verlies een plekje te gaan geven... gecondoleerd
ook voor de rest van de familie, vrienden enz
en onthou;
Koester die herinneringen want dat is het enige dat je nog rest en wat je ook een warm gevoel kan geven..wat je op de been houdt... De herinneringen neemt niemand je ooit af... Die blijven altijd en soms komt daar door een glimlach op je gezicht en soms brengt het een traan... Maar als je huilt...kijk dan opnieuw in je hart en je zult zien dat je huilt om iets wat je vreugde bracht.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en de familie.
Aurelle_
Geplaatst: 28-05-09 11:10
Wat een vreselijk verhaal! Dit is echt een van de ergste dingen die je kunnen overkomen, zoiets wens je niemand toe.. Echt heel veel sterkte met dit verlies, ook voor vrienden en familie! Gecondoleerd.
Gecondoleerd. Wat een vreselijk verhaal. Heel erg veel sterkte met dit verlies, voor jou, maar ook voor zijn ouders, vrienden en verdere familie..
Suuzert
Geplaatst: 28-05-09 11:26
O meis wat rot voor je. Ik wordt er gewoon misselijk van. Heel, heel erg veel sterkte aan jou, familieleden, vrienden en kennissen. Oh wat vind ik dit rot
Wig_love
Geplaatst: 28-05-09 11:29
Meid, wat erg voor je !! heel veel sterkte met het verlies ervan, en aan de rest van de famillie/kennissen en mensen die er dichtbij staan. 'k heb er geen woorden voor..
Zelfs ik zit hier mee te huilen. Tranen van wanhoop. Ik heb het zelf ook van dichtbij meegemaakt en weet hoe je je voelt. Via deze weg wil ik je ontzettend veel sterkte wensen voor de komende tijd. Als je wilt praten etc, mijn PB box staat voor je open.