De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:04

[quote=]

Vrouwen kunnen een orgasme faken,
Mannen een hele relatie

[/quote]

:+ geweldig..

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:18

De man: hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft?

Geen idee :+ Mijne krijg ik maar niet weggejaagd dus zal ik het wel goed doen :P
We hebben de afgelopen 9 jaar wel al diepe dalen gekend. Geld problemen, baan verlies, tot een ander in het spel. Maar ook mooie toppers, zoals samen lachen tot diep in de nacht onder de sterrenhemel, mooie reizen naar verre bestemmingen, en het krijgen van een prachtige dochter.
Het enige waar het bij ons altijd botst is mijn netheid. Ik ben sinds mijn dochter ontzettend poetserig en opruimerig geworden........oeps........
Hij zeurt alleen dat ik teveel zeur, hahaha :D
Nu begint het te minderen en leg ik me er langzaam bij neer.
We praten over werkelijk alles. Eerlijkheid en openheid staat voorop. Hij is misschien dan een veel mindere prater, maar wel altijd een luisterend oor. Hij is er gewoon altijd voor me.
Er is geen jaloezie, totaal niet. Hij doet maar wat hij wilt en ik andersom ook.
Allebei af en toe je eigen ding. Je eigen hobby's, je eigen vrienden.
Het lijkt te werken, maar ik heb 1 ding geleerd: Zeg nooit, nooit!
Mijn ouders zijn na 20 jaar huwelijk gescheiden.....
En de unieke methode bestaat niet!
Wees gewoon lief tegen elkaar. En als je niet meer van elkaar houdt, stop er dan mee of werk er hard aan!

Pashon

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:22

heb de mijne vannacht aan bed vast geketend met handboeien en kon je vertellen hij kon geen kant op.

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:24

Ik zou het eerder omdraaien; hoe zorgt hij dat jij bij hem blijft ;) Beetje zelfvertrouwen hebben hoor, lots of fish in the sea!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:29

EvaLuna schreef:
Ik zou het eerder omdraaien; hoe zorgt hij dat jij bij hem blijft ;) Beetje zelfvertrouwen hebben hoor, lots of fish in the sea!

Whahaha, ik ben om te kopen hoor :P :P :P :P

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:32

Om even te reageren op de beginpost:

Mezelf zijn.

Ik vind het trouwens heerlijk om iets te doen voor mijn vriend, verwacht of onverwacht. Niet omdat ik iets terug wil daarvoor, maar omdat ik zo ontzettend kan genieten om hem gelukkig, vrolijk en verrast te zien.

Zo ga ik straks hem onverwachts opwachten in het station zodat ie niet het hele stuk naar mijn kamer alleen moet lopen. Want hij is zo lief om in zijn vrije dagen bij mij te komen logeren terwijl ik iedere dag 6 uur stage moet doen en hij zichzelf maar moet entertainen in die uren (en hier in de buurt valt echt helemaal niks te doen :+) .

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:36

Pashon schreef:
heb de mijne vannacht aan bed vast geketend met handboeien en kon je vertellen hij kon geen kant op.

En ligt ie nu nog steeds vast? }>
Toch ook maar eens proberen, blijft ie in ieder geval bij me......... :)*

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:41

Zohée wát een topic, heb ff alles door zitten lezen :Y)

Zitten hele mooie uitspraken bij hierzo :j

Ik ben nu iets meer dan een jaar samen met mn vriend (morgen 13 maanden :+ )
En wij hebben net echt een enorme dip gehad :(:) twas ook bijna uit, en we zijn er tóch samen uitgekomen. Hij iriteerde zich aan dingen die ik deed, maar hij zei er nooit wat over zodat ik er niets aan kon doen := hij dacht 'dat het wel over zou gaan'

conclusie; Praten in een relatie is cruciaal voor de overleving daarvan. :j

Even offtopic vraag;
Mijn vriend weet niet goed of hij nou wel houd van me of niet, maar hoe omschrijf je 'houden van' ? := want volgensmij verwacht hij teveel van 'houden van', hem kennende :+

Sorry voor het offtopic :+

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:53

EvaLuna schreef:

Ja, maar daar heb ik geen invloed op. Dus daarom doe ik mijn best om een fijne relatie te hebben. Het gevolg van mijn goede gedrag is dat hij mij liefheeft, en dat hij het besef heeft dat van 'alle vissen in de zee' ik het beste voor hem zorg. Maak jezelf waardevol en je vriend zal dit je ook geven. :)

(Over mijn goede gedrag - Ben geen heilig boontje, vanochtend was ik kribbig. :) )

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:57

FireScorpion schreef:
Even offtopic vraag;
Mijn vriend weet niet goed of hij nou wel houd van me of niet, maar hoe omschrijf je 'houden van' ? := want volgensmij verwacht hij teveel van 'houden van', hem kennende :+

Wat is zijn definitie van houden van? Want gezien jij daar naar zijn idee niet aan voldoet, lijkt me zijn mening/opvatting het belangrijkste.

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:58

dejavu schreef:
FireScorpion schreef:
Even offtopic vraag;

Wat is zijn definitie van houden van? Want gezien jij daar naar zijn idee niet aan voldoet, lijkt me zijn mening/opvatting het belangrijkste.

dát weet hij zelf dus niet ;)

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:05

FireScorpion schreef:

Maf... Typisch dat hij dan wel weet te zeggen dat ie eraan twijfelt. :)
Als ik jou was, maar dat ben ik niet, zou ik mijn best doen. Als ie na een tijdje het nog niet weet, en jij er alles aan hebt gedaan om het tot een mooie relatie te maken, zou ik afhaken.
Ik kan houden van ook niet precies omschrijven. Misschien kan onze Spanjaard HC eens terugkomen in dit topic. ;) Hij heeft er vast een boek over gelezen en kan nu een daadkrachtige definitie geven.

Houden van uit zich bij mij door: Mezelf altijd volledig te geven aan mijn partner, als in tijd en energie, hem zijn vrijheden en 'fouten' gunnen, en de behoefte hebben om hem soms eens flink beet te pakken en hem een tijdje te omarmen, (niet seksgerelateerd), en vooral het gevoel dat ik hem altijd en overal waard moet blijven. :)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:16

dejavu schreef:
FireScorpion schreef:

Maf... Typisch dat hij dan wel weet te zeggen dat ie eraan twijfelt. :)
Als ik jou was, maar dat ben ik niet, zou ik mijn best doen. Als ie na een tijdje het nog niet weet, en jij er alles aan hebt gedaan om het tot een mooie relatie te maken, zou ik afhaken.
Ik kan houden van ook niet precies omschrijven. Misschien kan onze Spanjaard HC eens terugkomen in dit topic. ;) Hij heeft er vast een boek over gelezen en kan nu een daadkrachtige definitie geven.

Houden van uit zich bij mij door: Mezelf altijd volledig te geven aan mijn partner, als in tijd en energie, hem zijn vrijheden en 'fouten' gunnen, en de behoefte hebben om hem soms eens flink beet te pakken en hem een tijdje te omarmen, (niet seksgerelateerd), en vooral het gevoel dat ik hem altijd en overal waard moet blijven. :)

Ik doe er ook zeker mn best voor, ben helemaal gek op hem en hij doet echt erg hard 'zn best' om lief te zijn etc :j nouja dat is misschien verkeerd verwoord maar hij is weer net zo lief als dat hij was voordat hij zich echt ging iriteren :j en daar ben ik heel blij mee, en tsjah ik ben gewoon zo gek op hem dat ik m alle tijd in de wereld wil geven (oké ook weer niet ten koste van mezelf natuurlijk ;) )

En datzelfde is voor mij ook zo :j

dankjewel voor het reageren :+: