Vrouwen kunnen een orgasme faken,
Mannen een hele relatie
[/quote]
geweldig.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mijne krijg ik maar niet weggejaagd dus zal ik het wel goed doen
) . 

)
twas ook bijna uit, en we zijn er tóch samen uitgekomen. Hij iriteerde zich aan dingen die ik deed, maar hij zei er nooit wat over zodat ik er niets aan kon doen
hij dacht 'dat het wel over zou gaan'
want volgensmij verwacht hij teveel van 'houden van', hem kennende
EvaLuna schreef:Ik zou het eerder omdraaien; hoe zorgt hij dat jij bij hem blijftBeetje zelfvertrouwen hebben hoor, lots of fish in the sea!
) FireScorpion schreef:Even offtopic vraag;
Mijn vriend weet niet goed of hij nou wel houd van me of niet, maar hoe omschrijf je 'houden van' ?want volgensmij verwacht hij teveel van 'houden van', hem kennende
![]()
Sorry voor het offtopic
dejavu schreef:FireScorpion schreef:Even offtopic vraag;
Mijn vriend weet niet goed of hij nou wel houd van me of niet, maar hoe omschrijf je 'houden van' ?want volgensmij verwacht hij teveel van 'houden van', hem kennende
![]()
Sorry voor het offtopic
Wat is zijn definitie van houden van? Want gezien jij daar naar zijn idee niet aan voldoet, lijkt me zijn mening/opvatting het belangrijkste.
FireScorpion schreef:dát weet hij zelf dus niet
Hij heeft er vast een boek over gelezen en kan nu een daadkrachtige definitie geven.
dejavu schreef:FireScorpion schreef:dát weet hij zelf dus niet
Maf... Typisch dat hij dan wel weet te zeggen dat ie eraan twijfelt.![]()
Als ik jou was, maar dat ben ik niet, zou ik mijn best doen. Als ie na een tijdje het nog niet weet, en jij er alles aan hebt gedaan om het tot een mooie relatie te maken, zou ik afhaken.
Ik kan houden van ook niet precies omschrijven. Misschien kan onze Spanjaard HC eens terugkomen in dit topic.Hij heeft er vast een boek over gelezen en kan nu een daadkrachtige definitie geven.
Houden van uit zich bij mij door: Mezelf altijd volledig te geven aan mijn partner, als in tijd en energie, hem zijn vrijheden en 'fouten' gunnen, en de behoefte hebben om hem soms eens flink beet te pakken en hem een tijdje te omarmen, (niet seksgerelateerd), en vooral het gevoel dat ik hem altijd en overal waard moet blijven.
nouja dat is misschien verkeerd verwoord maar hij is weer net zo lief als dat hij was voordat hij zich echt ging iriteren
en daar ben ik heel blij mee, en tsjah ik ben gewoon zo gek op hem dat ik m alle tijd in de wereld wil geven (oké ook weer niet ten koste van mezelf natuurlijk
)