hihi ja waarschijnlijk krijg ik het paardje en/of het kadootje, die andere zijn wel erg duur
ik bestel wel vaak via internet, bevalt altijd goed hoor, 1 x de verkeerde gehad, maar ruilen ging prima en had snel de goede weer doe volgens mij alleen wel soms verzekerd verzenden als ik er meerdere bestel...
nee ik geloof het neit... heb er toch wel aardig wat keren bedels gekocht, nooit iets van een spaarsysteem gezien wel een keer dat ik er een aantal tegelijk kocht kreeg ik er 1 simpele spacer bij... en heb hem ook al 3x korter laten maken, ze zijn namelijk erg eigenwijs, hij wou er niet meteen 2 cm afhalen... en de 2e keer had hij het zo lelijk gedaan dat hij na een week kapot was, en toen terug gegaan toen was het wel netjes maar ik ben dus aardig vaak daar voor pandora, maar geen spaarsysteem voor zover ik weet...
ja idd, dfat is aantrekkelijk! en bij hoeveel krijg je een stempel, miep1979?
xFioon
Geplaatst: 30-07-09 15:09
miep1979 schreef:
De prijzen vallen nog mee, er is 1 gouden bedel van 922 euro!!!
ja dat vind ik toch echt te duur haha, daar zou ik dan niet mee durfen lopen... en ik heb niet eens zoveel geld haha
ga nu voorlopig zelf niet kopen, ben over een maand (minder zelfs hihi) jarig, dus heb ze voor mijn verjaardag gevraagd, en hoop dat ik er 2 krijg dan is ie vol, en een nieuwe armband kan ik dan gaan starten...
maar wat is dat duur geworden!!! ik heb hier oude boekjes en nieuwe boekjes liggen... in het oude boekje staat: armband met 1 bedel vanaf 25,50. nieuwe boekje: losse armband met die gewone sluiting: 48,- is toch niet normaal? en voor mijn volgende wil ik het liefste de bolsluiting...
Jeeeh dat noemt men nog eens een pittige prijsstijging, richting de 50 %
Ik heb 2 armbanden, beide met bolsluiting bij ons wordt de karbijn sluiting niet eens verkocht Mijn volgende wordt een enkelbandje of een ketting En met kerst krijg ik van vriendlief een bicolor armband
zijn zeker stukken duurder geworden! Vorig jaar heb ik er enkele op Tenerife van mijn vriend gekregen, belasting vrij en korting, dus dat scheelde een hoop!
oh okee nou heb wel genoeg juwelier gezien die vakantie, pfff mijn vader had een duur horloge gekocht, liepen de winkel uit, komt hij erachter dat het niet liep... dus terug, oh batterij zal wel leeg zijn zeiden ze... dus zij gaan prutsen met nieuwe batterijtjes, doen het allemaal niet. dus volgens hun waren de batterijtjes slecht (alleen jammer dat die ene ze net was gaan kopen voor ons omdat ze geen nieuwe batterijtjes hadden) maar we kregen niet ons geld terug... dus moesten hem inleveren en dan konden we hem de volgende dag ergens aan de andere kant van de stad ophalen bij de horlogemaker... nou je snapt wel dat we er niet zoveel vertrouwen in hadden... hele horloge al betaald en het enige wat je heb is een briefje met handtekening... maargoed, volgende dag opgehaald, dus dat was goed gegaan, toen waren we tuis... horloge meteen weer kapot... moest waterdicht zijn maar dat was hij dus niet, dus weer naar de horlogemaker
dus je snapt dat we de rest van de week geen juweliers meer zijn ingegaan haha
oh die haha ja die weet ik wel en dan de donkere zilveren of de gewone zilveren?
Blackje
Geplaatst: 30-07-09 16:24
Ik denk wel dat ik mn volgende armband zeker 2 centimeter kleiner koop, ze lijken echt heel erg uit te rekken (heb mijne toen gelukkig kunnen ruilen, omdat ze liever niet verkleinen en mijne er toen nog als nieuw uit zag)
ja, die van mij rekte ook erg uit! hangt natuurlijk ook veel gewicht aan mijne kon elke keer zo over mijn hand af... deed ik jas uit ofzo, woep was hij weer af
Gek genoeg heb ik daar geen last van gehad en de nieuweste dus 2 cm langer genomen. Wel heb ik zoals eerder te lezen is, een chamilia armband genomen, daar heb je niet die clip punten op zitten en kan je dus meer bedels aan doen, deze is pats boem gebroken en dan heeft de veiligheidsketting ook geen functie meer dus resultaat, alle bedels foetsie maar op 1 na allemaal weer terug gevonden
mijne was geloof ik 20 cm toen ik hem kocht, 2 keer laten inkorten, 2,5 cm in totaal, en nu is die 19 cm. nog te lang maar juwelier wilde er niet meer afhalen, maargoed, nu kunnen er nog 2 nieuwe aan, en anders maar 1 nog haha
ik heb een armbandje met 8 echte bedeltjes:schildpad,giraffe,paardje,hondje,lieverheersbeestje,aapje,chinees teken,sterrenbeeld. en 4 neppe die komen uit spanje 1€ per stuk