suleilitha schreef:Wahahahahaha, trekwerk, echt joh????![]()
![]()
jaaaaaaaaaaa echt
het betere trekwerk is makkelijker in een Vito dan in een TT kan ik je oprecht verzekeren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wel 4 keer meer dan voor een Corsa
suleilitha schreef:Joh echt? Het valt mij juist op dat menig snelheidsduivel stukken beter anticipeert en veel alerter is dan iemand die zich precies aan de regeltjes houdt en vooral aan de maximum snelheid. Die categorie kijkt meer naar de verkeersborden dan naar het verkeer om zich heen en dat is juist zo gevaarlijk.
Verder is het pertinent niet waar dat er door harder rijden automatisch meer schade ontstaat en je derde opmerking snap ik echt helemaal niet, Kensha.

kensha schreef:Het leukste is dat ik veel liever tegen de audi´s botst dan de VW´s.
Nu serieus die snelheids duivels denken niet goed bij.
1. Snelheidsduivels meer kans op gedood te worden bij verkeers ongeluk.
2. Meer reperatie schade voor de auto dan de meeste autobestuurders.
3. Meer kans het gestolen wordt.
suleilitha schreef:Ik rij dus ook motor en schuw het niet om de prethendel flink om te draaien
Het is me opgevallen dat mijn rijstijl in de auto erg is verbeterd toen ik ook mijn motorrijbewijs op zak had en bijna dagelijks met de motor de weg op ging.
Adil18 schreef:Doe mij maar gewoon een dikke Dodge pick-upje, eentje waar de mensen spontaan voor in de berm kruipen als je ze tegen komt op een smal landweggetje
Sterre schreef:LovingTweety schreef:Overigens vind ik 44 nou niet echt oud
Dank je![]()
!!
Verder val ik in de categorien knappe en vrolijke mensen!
Mijn man in de knappe en brave, saaie, oude, serieuze mensen categorien.