Alexx schreef:Juul schreef:Wáárom heb je hem je pinpas + pincode gegeven?! Sorry hoor, maar dat moet je nooit aan iemand anders geven, ook niet aan je vriend, zelfs niet aan je bloedeigen kinderen. Niemand kun je vertrouwen als het daarom gaat. Iemand zal maar een gokverslaving hebben waar je niks van weet.
Dit gezegd te hebben, ik zou meteen naar de politie stappen als hij niet met een goede reden komt.
ik ga er juist altijd in eerste instantie dat ik iemand wel vertrouw. Ik weet vanaf jongst afaan al de pincode van beide ouders. En die van mijn vriend weet ik ook en hij die van mij. We hertrouwen elkaar blindelings, en als hij mijn geld zou jatten zou ik me idd zorgen maken of hij een verslaving heeft dan over het geld.
Ik wil geen bom op bokt gooien, maar ik ben al bijna 5 jaar getrouwd en dus al bijna 9 jaar bij mijn wederhelft, maar hij weet geen van mijn pincodes en hij gaat ze ook echt niet krijgen. Het is voor mij gewoon principe dat alleen ik mijn pincodes weet. Dat heeft niets te maken met geen vertrouwen, maar voor mij is een pincode van mij en niemand anders. En een ander krijgt em dus ook gewoon niet. Ook mijn inlogcodes voor mail ed weet hij niet en krijgt hij ook niet. En dan kan iedereen wel zeggen dan is er iets goed mis, nee dus.
@TS meis super dat je gelijk naar de politie bent gegaan. Dat kan ik alleen maar toejuigen. Dit zijn geen zaakjes om maar even op eigen voet op te lossen. En nee, alweer, ik ben niet slecht van vertrouwen of heb weet ik wat meegemaakt in mijn verleden. Ik ben erg nuchter en heb als Stadswacht gewerkt. Ik heb dus het politieburo en alles eromheen van heel dichtbij meegemaakt en dus ook allerlei ellende die mensen elkaar aandoen om wat voor reden dan ook.
Ik zou wel alsnog je ouders inlichten over wat er gebeurdt is, en mss nog te gebeuren staat. Je kan de steun van je ouders denk ik nu wel goed gebruiken.