Ik had op de middelbare school een vriendje, die stiekem op vakantie met andere meisjes was geweest en na veel gesmeek van zijn kant om bij hem te blijven, gaat hij iedereen vertellen dat hij het uit gaat maken en ik hoor het dus als laatste. Ik heb hem toen een blauwe neus geslagen
Niet netjes, ik weet het
Met mijn ex waar ik 5 jaar een relatie mee had en ook heb samengewoond, hield ook wel van snoepen (niet all the way, maar vooral via e-mail)
Ik een account aangemaakt en ben met hem gaan mailen. Hij stonk er met open ogen in. Zei dat hij geen vriendin had (pardon?) en dat hij alleen woonde (sorry?) etc.
Op gegeven moment hem met die mails geconfronteerd en hij maar denken dat ik zijn ww geraden had!
Kort daarop heeft hij het uitgemaakt; hij heeft nu (na 4 jaar) nog steeds geen nieuwe vriendin (niemand wil hem).
Klasgenoten van mijn school zitten op facebook en ook leraren enzo. Zijn moeder was (heeeeel vroeger) lerares op mijn school en die heeft nu ook die pagina "ontdekt". Ze was nog geen dag lid en hup, daar kreeg ik een mailtje. Of het waar was dat ik ging trouwen etc.
Ik terug gestuurd; ja klopt en ik ben zoooo gelukkig blablabla
Die helemaal over de zeik dat ik al ga trouwen en haar zoon niet!
Dus die krijgt voorlopig nog wel de wind van voren!En die vrouw is een kenau hoor!!

Bedenkt ze zich de volgende keer wel
En zo niet, ben ik iig mijn frustratie kwijt op de juiste

Je hoeft mensen niet zonder reden in elkaar te timmeren, maar iemand die voor mijn ogen met mijn vriend gaat proberen te zoenen (ook al weet ik dat hij me trouw is)? Daar krijg je me heeeeeel link mee. Mijn omgeving weet dat dus ze doen dat niet. Doe je het dan toch terwijl je weet dat ik zo ben heb je het aan jezelf. Als je je huisdier-muis bij je buitenkat zet, weet je ook dat de kans groot is dat je muisjelief wel eens kwijt zou kunnen zijn.