wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:37

Geweldig dit! :D

Ik had op de middelbare school een vriendje, die stiekem op vakantie met andere meisjes was geweest en na veel gesmeek van zijn kant om bij hem te blijven, gaat hij iedereen vertellen dat hij het uit gaat maken en ik hoor het dus als laatste. Ik heb hem toen een blauwe neus geslagen :o Niet netjes, ik weet het }>

Met mijn ex waar ik 5 jaar een relatie mee had en ook heb samengewoond, hield ook wel van snoepen (niet all the way, maar vooral via e-mail)
Ik een account aangemaakt en ben met hem gaan mailen. Hij stonk er met open ogen in. Zei dat hij geen vriendin had (pardon?) en dat hij alleen woonde (sorry?) etc.
Op gegeven moment hem met die mails geconfronteerd en hij maar denken dat ik zijn ww geraden had! :Y)
Kort daarop heeft hij het uitgemaakt; hij heeft nu (na 4 jaar) nog steeds geen nieuwe vriendin (niemand wil hem).

Klasgenoten van mijn school zitten op facebook en ook leraren enzo. Zijn moeder was (heeeeel vroeger) lerares op mijn school en die heeft nu ook die pagina "ontdekt". Ze was nog geen dag lid en hup, daar kreeg ik een mailtje. Of het waar was dat ik ging trouwen etc.
Ik terug gestuurd; ja klopt en ik ben zoooo gelukkig blablabla
Die helemaal over de zeik dat ik al ga trouwen en haar zoon niet! :D Dus die krijgt voorlopig nog wel de wind van voren!
En die vrouw is een kenau hoor!! 8-)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:54

Jesito! _/-\o_
Waarom zou je als "nieuwe vriendin" energie steken in een jongen die voor je neus met zijn ex gaat!

Caroline1985

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:54

Ik weet niet of het al genoemd is maar heb niet zo een zin om het hele topic door te lezen (Zit op mijn werk).

Een vriendin van mij heeft wel eens een ex van haar op verschillende gaysites gezet met zijn mobiele nummer, e-mailadres en een (wel een fake want de persoon in kwestie is niet zo mooi) foto, ze had een advertentie gemaakt dat hij altijd in is voor iets nieuws, en ook thuis kon en wilde ontvangen.
De raarste dingen had ze er bij gezet.

En die gast is zoooooooooooooooooooo lang lastig gevallen, via de mail, via telefoon hahahaha hij werd helemaal gek, allemaal van die ge*le mannetjes die bij hem aan tel. hingen en wel even met hem af wilde spreken met de ranzigste ideeen LOL.

Heb me kapot gelachen!!! Arme jongen!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:56

Paradox schreef:
Geweldig dit! :D

Ik had op de middelbare school een vriendje, die stiekem op vakantie met andere meisjes was geweest en na veel gesmeek van zijn kant om bij hem te blijven, gaat hij iedereen vertellen dat hij het uit gaat maken en ik hoor het dus als laatste. Ik heb hem toen een blauwe neus geslagen :o Niet netjes, ik weet het }>

Met mijn ex waar ik 5 jaar een relatie mee had en ook heb samengewoond, hield ook wel van snoepen (niet all the way, maar vooral via e-mail)
Ik een account aangemaakt en ben met hem gaan mailen. Hij stonk er met open ogen in. Zei dat hij geen vriendin had (pardon?) en dat hij alleen woonde (sorry?) etc.
Op gegeven moment hem met die mails geconfronteerd en hij maar denken dat ik zijn ww geraden had! :Y)
Kort daarop heeft hij het uitgemaakt; hij heeft nu (na 4 jaar) nog steeds geen nieuwe vriendin (niemand wil hem).

Klasgenoten van mijn school zitten op facebook en ook leraren enzo. Zijn moeder was (heeeeel vroeger) lerares op mijn school en die heeft nu ook die pagina "ontdekt". Ze was nog geen dag lid en hup, daar kreeg ik een mailtje. Of het waar was dat ik ging trouwen etc.
Ik terug gestuurd; ja klopt en ik ben zoooo gelukkig blablabla
Die helemaal over de zeik dat ik al ga trouwen en haar zoon niet! :D Dus die krijgt voorlopig nog wel de wind van voren!
En die vrouw is een kenau hoor!! 8-)

Heb je je ex niet een mep verkocht door die mailtjes?? En niet meteen uitgemaakt? omdat je zegt dat hij het uitmaakte. Moet mijn vent niet doen hoor met andere mailen en vertellen dat ie geen vriendin heeft terwijl je 5 jaar hebt.! Wat een l*l zeg!!
Die zou ik wraken met het afspreek verhaal haha.. En dan lekker gaan kijken hoe hij op zijn nieuwe date wacht!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:26

jesito schreef:
Misschien ook al eens aan gedacht dat je een klap op je bek terug kunt krijgenEn dan liggen daar twee hopeloze wijfies over de grond te rollen voor een kerel das pas zielig.
Ik denk als een kerel zo'n andere meid niet van zich afduwt het wel duidelijk is dat jij niet zijn enigste vriendinnetje bent.

mijn vader heeft altijd gezegd: "als je dan zo idioot moet zijn om te slaan, sla dan ook hard genoeg dat je geen klap terug krijgt" :')
En ben er zeker van dat mijn vent haar van zich af duwt, maar dat zou wel heel makkelijk zijn voor het wichtje.

Superwoman; tuurlijk hoort hij zijn poten thuis te houden, maar als zo'n k*tje haar tong naar binnen douwt pik ik dat echt niet. Mag hij haar zoveel van zich afduwen als hij wil, dat kreng krijgt toch een klap. En een goeie ook... :\ Bedenkt ze zich de volgende keer wel :+ En zo niet, ben ik iig mijn frustratie kwijt op de juiste :')

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:47

lor1_1984 schreef:
Dan zal ik de wraakacties van mijn ex op een rijtje zetten:
Geleend/gejat geld niet terug willen geven
Voor bijna 500,- zuipen/gokken op mijn rekening
Vertellen dat ik een höer, slët, junk, kindermoordenaar, kankerw**f, vriendjesdief, vreemdganger, dievegge, gokverslaafde, drankverslaafde, seksverslaafde ben
Vertellen dat ik hem heb verlaten voor een vrouw
Zeggen dat ik hem heb bestolen
Zeggen dat ik elke week een andere (bezette) vent nëuk
Zeggen dat ik lesbisch ben

al heb je al wraak op hem genomen, do it again!
dit vind ik nu het zwakste van het zwakste, het laagste van het laagste!
en hallo dat zeg ik als 'jonkie' om het zo maar eens even te noemen.
zoiets zeg je niet
ook al heb je maar een heel klein beetje gevoel, dan doe je dat niet! ook al heb je geen opvoeding gehad, dan zeg je het nog niet!
zwak, ik zou egt pissig zijn joh!
terwijl ik dit typ ben ik mezelf echt aan het opfokken }>

ohja even editteren:
waarom alleen vrouwen?
mannen kunnen ook wraaknemen, aangezien vrouwen afentoe ook vrij ehm... B*tchy kunnen zijn in een relatie.
ik sta wel aan de vrouwenkant hoor daarnietvan :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:18

pharagirlke schreef:
jesito schreef:
Misschien ook al eens aan gedacht dat je een klap op je bek terug kunt krijgenEn dan liggen daar twee hopeloze wijfies over de grond te rollen voor een kerel das pas zielig.
Ik denk als een kerel zo'n andere meid niet van zich afduwt het wel duidelijk is dat jij niet zijn enigste vriendinnetje bent.

mijn vader heeft altijd gezegd: "als je dan zo idioot moet zijn om te slaan, sla dan ook hard genoeg dat je geen klap terug krijgt" :')
En ben er zeker van dat mijn vent haar van zich af duwt, maar dat zou wel heel makkelijk zijn voor het wichtje.

Superwoman; tuurlijk hoort hij zijn poten thuis te houden, maar als zo'n k*tje haar tong naar binnen douwt pik ik dat echt niet. Mag hij haar zoveel van zich afduwen als hij wil, dat kreng krijgt toch een klap. En een goeie ook... :\ Bedenkt ze zich de volgende keer wel :+ En zo niet, ben ik iig mijn frustratie kwijt op de juiste :')

Vind ik een verschrikkelijk slechte instelling van je vader. Een ouder hoort het goede voorbeeld te geven, te vertellen dat sommige dingen niet de moeite waard zijn. Zoals in dit geval.

In dat geval vind ik ook dat je niet over wraak moet zeggen dat het verkeerd is, wraak kan zoet zijn. Slaan pakt voor beide partijen slecht uit. Dat heeft het meisje geweten dat mij ooit in elkaar heeft geslagen...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:36

DebjeDopje schreef:
lor1_1984 schreef:
Dan zal ik de wraakacties van mijn ex op een rijtje zetten:
Geleend/gejat geld niet terug willen geven
Voor bijna 500,- zuipen/gokken op mijn rekening
Vertellen dat ik een höer, slët, junk, kindermoordenaar, kankerw**f, vriendjesdief, vreemdganger, dievegge, gokverslaafde, drankverslaafde, seksverslaafde ben
Vertellen dat ik hem heb verlaten voor een vrouw
Zeggen dat ik hem heb bestolen
Zeggen dat ik elke week een andere (bezette) vent nëuk
Zeggen dat ik lesbisch ben

al heb je al wraak op hem genomen, do it again!
dit vind ik nu het zwakste van het zwakste, het laagste van het laagste!
en hallo dat zeg ik als 'jonkie' om het zo maar eens even te noemen.
zoiets zeg je niet
ook al heb je maar een heel klein beetje gevoel, dan doe je dat niet! ook al heb je geen opvoeding gehad, dan zeg je het nog niet!
zwak, ik zou egt pissig zijn joh!
terwijl ik dit typ ben ik mezelf echt aan het opfokken }>

ohja even editteren:
waarom alleen vrouwen?
mannen kunnen ook wraaknemen, aangezien vrouwen afentoe ook vrij ehm... B*tchy kunnen zijn in een relatie.
ik sta wel aan de vrouwenkant hoor daarnietvan :+

Mij boeit het niet wat men van me vind, totdat je begint met 'kindermoordenaar' of 'k*nkerw**f', dan overschrijdt je mijn grens en ver ook. _-:(
Ga hem zeker nog flink te grazen nemen. :j
Mijn troef is dan ook zijn impotentie, iets waar hij zich kapot voor schaamt. ~~}>

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:22

Janine1990 schreef:
Jesito! _/-\o_
Waarom zou je als "nieuwe vriendin" energie steken in een jongen die voor je neus met zijn ex gaat!

Ik snap hem niet

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:24

jesito schreef:
Janine1990 schreef:
Jesito! _/-\o_

Ik snap hem niet

Dat je opmerking geweldig was, en wat je schreef.

Verder dat het betreffende verhaal, waar ophef over was, voor die nieuwe vriendin niet echt de moeite waard zou zijn.
Die jongen is een slappe zak, een banketstaaf. Daar wil je niet eens wat mee beginnen ;)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:28

ooooo, nee idd.
Je hebt ook domme meiden, zo ken ik een meid haar vriend heeft ze al diverse malen betrapt met een ander of smjes gevonden.
Toen kreeg ze een kind van hem, hij ging weer vreemd maar zij was alweer zwanger, toen ging hij weer vreemd en je raad het al, zij was wel weer zwanger.
Ik heb het idee dat ze denkt, als ik maar zwanger ben, dan doet hij dat niet meer.
Ze is 23 jaar en heeft drie kids bij een vent die echt niet te vertrouwen is.
Sommige hebben het gewoon nodig, lijkt het soms wel.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:37

pharagirlke schreef:

right, alsof hij weerloos is?
Sorry, maar imo richt je dan je woede of eigenlijk je verade gevoel op de verkeerde.
Degene die jou verraad is nog altijd je vriend.
Misschien is het zelfs woede op jezelf, dat je het niet heb zien aankomen ofzo, dat hij je blijkbaar niet genoeg vond. Ik vind het iig een teken van zwakte, ook hoe je er nu over schrijft ( k*tje/kreng/wichtje) getuigt daarvan.

Wanneer iemand geweld gebruikt, kan diegene dat vaak terug verwachten... en dan ben je echt geen winnaar.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:33

LauraMc schreef:
Maar in principe heeft dat meisje er niks mee te maken, die wil gewoon een kerel scoren en tsjah.. dat hij bezet is is balen maar je kunt het altijd proberen toch? Het is uiteindelijk zíjn verantwoordelijkheid en als hij met dat meisje zoent zit hij in de fout. Om vervolgens dat meisje een klap te geven of ermee te praten is helemaal niet nodig, zij staat er in principe compleet buiten.

(ok,het is natuurlijk absoluut niet netjes maar dat is niet haar probleem)

Meisje wat hem zoende was zijn ex die wist dat hij een nieuwe vriendin had. Dat vind ik toch wat anders..
En daarbij, ik zou mijn woede ook koelen op mijn per direct ex. En als het meisje daarvoor aan de kant moet, tja..dat zal niet zachtzinnig gebeuren mijzelf kennende.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:54

superwoman schreef:
pharagirlke schreef:

right, alsof hij weerloos is?
Sorry, maar imo richt je dan je woede of eigenlijk je verade gevoel op de verkeerde.
Degene die jou verraad is nog altijd je vriend.
Misschien is het zelfs woede op jezelf, dat je het niet heb zien aankomen ofzo, dat hij je blijkbaar niet genoeg vond. Ik vind het iig een teken van zwakte, ook hoe je er nu over schrijft ( k*tje/kreng/wichtje) getuigt daarvan.

Wanneer iemand geweld gebruikt, kan diegene dat vaak terug verwachten... en dan ben je echt geen winnaar.

Geen zwakte, maar heb geen greintje respect voor dat soort mensen ;) Bewust relaties naar de knoppen helpen is IMO zelf ook geen greintje respect hebben voor andere, wat je niet geeft, krijg je ook niet. ;)

Zoals ik al zei wéét ik dat mijn vriend haar weg zal duwen :') Dus ik zie niet in waarom ik hem zou tussen pakken omdat hij moet doen. :') Da's zo van "en jij smerige ...... trouw zijn aan mij! Wat denk je wel! *BAM!*" :')

Janine1990 een betere vader dan die van mij zal je niet snel vinden. Maar hij was daar wel heel realistisch in. Jij kan dat verkeerd noemen. Hij leerde me natuurlijk dat het niet mocht enz enz. Maar hij was ook zo realistisch om dan te zeggen dat als ik toch de idioot moest uithangen en zou uithalen, ik het dan goed moest doen en mezelf niet moest overschatten ;) Da's "lijfsbehoud" vermoed ik. Ik ben klein maar verrekte venijnig en je mag mij gerust in elkaar slaan als jíj zo iets doet... Ik vrees alleen dat je het toch niet zo eenvoudig zal hebben. := Je hoeft mensen niet zonder reden in elkaar te timmeren, maar iemand die voor mijn ogen met mijn vriend gaat proberen te zoenen (ook al weet ik dat hij me trouw is)? Daar krijg je me heeeeeel link mee. Mijn omgeving weet dat dus ze doen dat niet. Doe je het dan toch terwijl je weet dat ik zo ben heb je het aan jezelf. Als je je huisdier-muis bij je buitenkat zet, weet je ook dat de kans groot is dat je muisjelief wel eens kwijt zou kunnen zijn. ;)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 08:54

Het spijt me hoor pharagirlke, maar je komt op mij over alsof heel erg stoer doet.
Er zijn nog wel meer mensen met zo'n instelling als jij en als je die tegenkomt denk ik toch dat ze dat mooie smoeltje van je even onder handen nemen.
En dat vind ik dus nergens op slaan.
Vind je slaan wel met respect handelen, dan?
Ik vind slaan ronduit respectloos.
Als jij je vriendje echt kunt vertrouwen zal hij je dit niet flikken, flikt hij je dit wel dan geef hem die vuist. :D

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 09:11

dit begint inmiddels meer een discussie-topic te worden inplaats van een wraakactietopic :D
wil iedereen toch verzoeken om alleen de wraakacties te vertellen,want daar is dit topic tenslotte voor bedoeld.
alvast bedankt

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 10:30

edit : ik geloof niet dat het zo verkeerd is om er af en toe een discussie tussen te voegen.
er zijn veel jonge bokkers en die mogen best even lezen dat niet iedereen dat goed keurt of stoer vindt.

pharagirlke schreef:
Bewust relaties naar de knoppen helpen is IMO zelf ook geen greintje respect hebben voor andere, wat je niet geeft, krijg je ook niet.

Alsof die relatie goed was voor het vreemd gaan?
Sorry, maar imo is de persoon in de relatie verantwoordelijk.
Als de relatie goed is, heeft geen enkel meisje kans om met jouw vent te gaan...

Als iemand daarvoor een vriendin slaat, kan je er vanuit gaan dat die persoon klappen terug krijgt. Mocht een vriendin om die reden een meisje hebben geslagen en klappen terug krijgt, zal ik niet helpen..

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 10:36

Stoer hoor. Waarom zou je eigenlijk je tijd verkwisten aan een ex-vriendje? Ik val zowat van mijn stoel van de hoeveelheid reacties in dit topic. Hebben jullie niets beters te doen, bijvoorbeeld iets waar je wèl wat aan hebt?

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 10:57

ja waarom verdoe jij je tijd dan met hier een berichtje plaatsen als je dit stom of 'stoer' vind?!
doe dat dan niet, laat ons lekker een topic volmaken over deze dingen zonder dat er iemand komt van jaa stoer hoor waarom je tijd verdoen blabla?! :Z

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:46

Schatten lezen jullie me wel? :')

Ik zeg toch dat míjn vriend haar zou wegduwen en dat ik dan dus zou reageren :') Het gaat helemaal niet om vreemd gaan het gaat om een of ander gek kind dat zomaar denkt "laat ik even tonen dat ik alles ben en ik hem gewoon binnen doe zonder ook maar een beetje rekening te houden met een ander haar gevoelens, ik ben toch heer en god op deze aarde dus ze moet het maar pikken".

Tja, dat pik ik dus inderdaad niet. Als jij over je heen laat lopen is dat jouw probleem, maar ik laat dat niet toe. :evaw:

Verdere reacties kunnen via PB gezien we nu inderdaad zwaar offtopic gaan :')

Jesito: ik zeg ook nergens dat hij die vuist niet zou krijgen :') Maar alleen dat zij er ook niet zomaar mee weg hoeft te komen. Ik snap jou gedachtengang daar niet in :+ Dus jij laat elk kind je vent zomaar op de bek pakken zolang je vent haar maar weg duwt? :=

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:56

Als je vent zo'n kind wegduwt is er toch helemaal niks aan de hand? :\ Waarom wil je dan nog zo nodig laten zien dat jíj erbij hoort en hoe hard je kunt meppen? Lekker zinloos. Iemand die dit niet doet laat bepaald niet over zich heenlopen ook. :n

Verder lees ik een reactie van iemand die opnoemt wat de ex bij háár heeft gedaan, en dat is allemaal zoooo slecht. Terwijl 75% van de genoemde acties ook uitgevoerd worden door de meiden op hun eigen exen. Beetje dubbel. :+
(Begrijp me niet verkeerd, er stonden ook dingen in die lijst die écht niet te accepteren zijn, maar toch vind ik het wel opvallend.)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:58

Mijn ex heeft het bij mij gedaan, door allemaal onzin te vertellen ik zou de details maar besparen. Dat heeft 2 jaar geduurd ofzo. Maar wat blijkt allemaal "vrienden" van hem hebben dat verzonnen :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:06

ukje schreef:
Mijn ex heeft het bij mij gedaan, door allemaal onzin te vertellen ik zou de details maar besparen. Dat heeft 2 jaar geduurd ofzo. Maar wat blijkt allemaal "vrienden" van hem hebben dat verzonnen :+

Dát is echt banketstaaf van hem. Wat was zijn reden?

Zo heb ik ook wat meegemaakt, maar of het écht wraak was, kan ik niet zeggen.

Toen het anderhalve maand uit was met m'n ex, kwam ik hem tegen met uitgaan. Hij kwam nooit in die discotheek, en opeens was hij er! Hij had op msn die avond ook nog gevraagd wat ik ging doen, heel snel, terwijl hij nooit tegen me praatte uit zichzelf. Vond ik merkwaardig, en heb dus ook niet verteld dat ik naar de discotheek ging.
Ik was daar, en hij ook. Ik heb hem eerst een poosje ontlopen, en ben toen met hem gaan praten. Goed, hij was zat. Maar die twinkeling in zijn ogen, vond ik merkwaardig. Hij maakte geen enkel gebaar wat leek op dat hij me nog wilde, maar die twinkeling in zijn ogen... Toen kwam er twee vrienden van me aan. De eerste was mijn vriendje op de basisschool, ik heb wat met die jongen, we kunnen supergoed met elkaar overweg! En die slaat een arm om me heen, en kust me op mijn wang. Ondertussen zegt hij me dat ik wel mag doen alsof hij mijn vriendje is, en vroeg hij of mijn ex nu jaloers werd.
De volgende jongen knuffelde me. En ik had ook wat alcoholische dranken genuttigd.
Een poos later stond mijn ex weer bij zijn andere ex, waar hij verschrikkelijke dingen over heeft gezegd tegen mij.
Gelukkig heb ik het niet gezien, maar vrienden van me vertelden me later dat ze hen hadden zien zoenen. Ik dacht dat ik kapot ging.

Sindsdien heb ik mijn ex nooit meer gesproken...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:11

Janine, Denk in mijn geval wel aangezien ik het niet zo goed durfde uit te maken omdat ik bang was hem te kwetsen. En ik had een hele leuke vriendin die der mond niet kon houden en die heeft iets gezegd tegen hem waardoor die wist dat ik het uit wou maken. En dat was niet echt netjes van mij maar ja als die vriendin niks had gezegt had ik het wel zelf gedaan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:13

ik heb in mijn jonge jaren wel eens een tube trekzalf naar een ex gestuurd :)