Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Heino schreef:Gek idee hoor, maar is het niet leuker als meerdere mensen hun eigen schrift hebben en dat die allemaal doorgestuurd worden tot ze weer bij hen terugkomen? (ik heb zelf ook aan een dergelijk project meegedaan, erg leuk!)

samantha21 schreef:HELLEU! Als je een nieuwe ronde op wil starten, prima, maar doe dat even in een ander topic. Het is allemaal al onoverzichtelijk genoeg zonder dat.Ik denk, dat het het moeilijkst is, om bij te houden wie het boekje nu heeft? Het moet denk ik, een niet al te groot groepje zijn, die mee wilt doen, anders duurt het veel te lang, voor het boekje rond is, en terug bij de starter denk ik?
Kiwipitje schreef:samantha21 schreef:HELLEU! Als je een nieuwe ronde op wil starten, prima, maar doe dat even in een ander topic. Het is allemaal al onoverzichtelijk genoeg zonder dat.Ik denk, dat het het moeilijkst is, om bij te houden wie het boekje nu heeft? Het moet denk ik, een niet al te groot groepje zijn, die mee wilt doen, anders duurt het veel te lang, voor het boekje rond is, en terug bij de starter denk ik?

.
.
Citaat:Voor alle mensen die ooit een PB aan mij hebben gestuurd, maar nooit antwoord hebben gekregen : Sorry, sorry, sorry!![]()
Ik heb namelijk de gewoonte om een PB te lezen, vervolgens te denken "die beantwoord ik straks wel" en m vervolgens helemaal te vergeten....
Stuur er rustig nog ééntje achteraan...