Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:katiavl schreef:Verder vind ik erg leuk dat het een normale leerrijke discussie is geworden.
Bokt gaat het ooit nog leren
Nee maar dat is wel fijn ja. De meningen zullen bij zoiets altijd verdeeld zijn, maar ieder zn keuze toch
Mystica schreef:Ik zag net iemand die 30 jaar had voor robbery en autotheft.
pinuts schreef:mag ik vragen wat mensen zo interesant vinden om te schrijven aan iemand die crimineel is? ( mensen die willen schrijven naar onschuldige mensen hoeven dus niet te reageren)
NicoleKelos schreef:voor de mensen die nog twijfelen of vragen hebben, hier staan veel tips en antwoorden: http://www.envelopesofhope.com/index.php denk er goed over na voor je begint
Miiej schreef:wat gebeurt er als je gaat schrijven maar geen 18 bent maar dat wel zegt
anneliesdj schreef:pinuts schreef:mag ik vragen wat mensen zo interesant vinden om te schrijven aan iemand die crimineel is? ( mensen die willen schrijven naar onschuldige mensen hoeven dus niet te reageren)
Ja idd, wat is hier leuker aan dan schrijven naar iemand die niet in de bak zit en gewoon een 'penvriendin' zoekt, die zou je iig nog kunnen opzoeken als het klikt.
Ik neem toch aan dat je zo'n gevange niet gaat uithoren over het hoe en waarom...
Worden brieven gecensureerd trouwens?
Eydis schreef:Ik heb even op de site gekeken, met name de "death row", wat mij opvalt is dat ze bijna allemaal moorden hebben gepleegd.Iemand zit daar toch niet voor niets? Hebben ze dan geen recht op een eerlijk strafproces?
Zelf zou ik niet gaan schrijven met dit soort mensen, puur omdat ik die niet in mijn leven wil hebben.Ik help graag mensen maar ik geloof ook dat er in NL meer dan zat "gewone" mensen zijn die een goede penvriend of vriendin kunnen gebruiken.
Dus waarom dan zover zoeken en in deze context?
Eydis schreef:Ik heb even op de site gekeken, met name de "death row", wat mij opvalt is dat ze bijna allemaal moorden hebben gepleegd.Iemand zit daar toch niet voor niets? Hebben ze dan geen recht op een eerlijk strafproces?
Zelf zou ik niet gaan schrijven met dit soort mensen, puur omdat ik die niet in mijn leven wil hebben.Ik help graag mensen maar ik geloof ook dat er in NL meer dan zat "gewone" mensen zijn die een goede penvriend of vriendin kunnen gebruiken.
Dus waarom dan zover zoeken en in deze context?
pinuts schreef:wat zijn dan je doelen? denk dat je vrij snel uitgepraat bent met zon iemand. Diegene daar heeft niet zon boeiend leven, wil je dan echt weten hoe die zijn of haar daden heeft gepleegd, of gewoon weten HOE ze daar leven. ( tsjah ik heb genoeg documentaires gezien over die gevangenissen op discovery, erg interesant zeker.. maar om nou mijn adres daar voor te geven..) Mjah snap wel dat je een ander wilt helpen door contact te geven..
Mango_ schreef:Geen idee wat er dan met je gebeurd, als je als minderjarige tóch gaat schrijven, wat ik wel vond was dit;
2) Can you list minors on your site?
No. Inmates must be at least 18 years of age to place a profile on our website.
dus je mag dus absoluut niet als minderjarige schrijven.