Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:56

BraveSpots schreef:
_STS_Angels_ schreef:
Zou niet een oudere jongen willen of iets.. maar verliefd heid kan je niet verbieden.

Ik weet niet hoor. Als mijn dochter van 14/15 zou verwikkeld zijn met een situatie/jongen dat ik echt niet kan toelaten zou ik het wel verbieden denk ik. Of teminste proberen...

Als je het gaat verbieden gaan ze het stiekem doen.
en zo als mijn moeder dan zegt dan maar liever over de vloer dat ik er controle op heb dan dat ze het stiekem doen en ik niks voor ze kan betekenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:56

randie schreef:
Baby en puber, je bent toch uit een COMPLEET andere generatie? sterker nog technisch gezien zou hij ook nog je vader kunnen zijn Haha!

Nooooh, das misschien wat overdreven bij 13 jaar leeftijdsverschil Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:57

_STS_Angels_ schreef:

Naar alle waarschijnlijkheid wel inderdaad, maar dan nog hangt dat wel ook samen met de manier van opvoeden van paps en mams, de band tussen ouders en kind en de manier waarop 't gebeurt.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:58

Ik vind dat mensen die het zelf niet hebben meegemaakt niet goed kunnen oordelen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:59

natural_ schreef:
Ik vind dat mensen die het zelf niet hebben meegemaakt niet goed kunnen oordelen..

Misschien niet, maar iedereen heeft wel 't recht een mening te vormen... Heb jij de jouwe eigenlijk al gedeeld?

Edit: ah, zie het al... Sorry, vond je post even een beetje weinig toevoegen aan de discussie Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-01-09 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:59

Ik hier eergisteren een reactie geplaatst dat een vriend van 24 gek achter mij was (16)
en mij mee naar de film vroeg

Ik heb toch maar aan heb gevraagd om gewoon vrienden te blijven (aangezien we samen werken en aangezien die reacties hier haha)
en hij nam het heel 'volwassen' (hoe toepasselijk) op! Dat is dan wel weer een voordeel aan een ouder vriend .... Haha!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:00

_STS_Angels_ schreef:
en zo als mijn moeder dan zegt dan maar liever over de vloer dat ik er controle op heb dan dat ze het stiekem doen en ik niks voor ze kan betekenen.

Met verbieden bedoel ik echt echt verbieden. Ze zou geen seconde meer alleen hebben om stiekem te gaan doen Knipoog . Maargoed, dat zou alleen maar zijn als het imo echt gevaarlijk of uit de hand loopt (zoals een 12jarige met een 29jarige), niet zomaar met een kalverliefde ofzo...
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 05-01-09 18:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Abracadabra9

Net alsof ik, een 14 jarige, met mijn buurman zou gaan, die heeft mij als puber nog geboren zien worden bij wijze van spreken, kijken jullie straks foto's terug van vroeger; 'hee, toen zat jij met mij op schoot .. '

@ natural_ : waarom zouden wij dit niet goed kunnen beoordelen? ik beoordeel dit niet, ik geef alleen aan hoe ik er over denk, mijn vader werkt met meisjes die met open ogen in mannen van rond de 30 (oa loverboys) vallen, hoor er zat verhalen over Ja

Jespri

Ben ik het mee eens ik heb ook een oudere vriend (scheelt maar 4 jaar dus valt nog mee) maar door de steun van me ouders ben ik ontzettend blij! Verbieden zou ik zelf niet doen denk ik zou ze wel wijzen op de gevaren.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:01

Daarom kan ik wel heel autoritair, dreigend en naar doen tegen de meneer in kwestie........... maar zal ik mijn dochter steunen.......

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:01

Ja dat heb ik zeker, op pagina 14.. Zelf meegemaakt, alleen snap ik het nog steeds niet!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:02

natural_ schreef:

Nee die oordelen juist objectief, er staan genoeg onderbouwde oordelen in het topic. Zelfs meer dan de ervaringsdeskundige.
Het is vaak zo dat je beter kan oordelen als je ergens op kijkt.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:02

Wat snap je eraan niet, hoe wij er over denken?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:03

BraveSpots schreef:
_STS_Angels_ schreef:

Met vrebieden bedoel ik echt echt verbieden. Ze zou geen seconde meer alleen hebben om stiekem te gaan doen Knipoog . Maargoed, dat zou alleen maar zijn als het imo echt gevraalijk of uit de hand loopt (zoals een 12jarige met een 29jarige), niet zomaar met een kalverliefde ofzo...

Denk je niet dat je kind dan een ontzettende hekel aan je krijgt ? tuurlijk snap ik de angst van moeder zijnde maar in mijn omgeving heb ik dit een keer mee gemaakt meisje van 16 en vriend van 29, moeder verbood het tot gevolg meisje liep weg en werd vermist kwam na 3 maanden opduiken met de vraag keuren jullie het wel goed of niet zo niet ben ik weer weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:03

Amburtjoz schreef:
@ natural_ : waarom zouden wij dit niet goed kunnen beoordelen? ik beoordeel dit niet, ik geef alleen aan hoe ik er over denk, mijn vader werkt met meisjes die met open ogen in mannen van rond de 30 (oa loverboys) vallen, hoor er zat verhalen over Ja

Maar als je enkel daar je mening op basseert, is dat ook onvolledig. Je hebt altijd te maken met verschillende mensen en doelgroepen, de één kent loverboy-verhalen, de ander kent echte liefde, weer een ander kent de "meisjes vallen op kerels vanwege het geld"-verhalen... Op één van dergelijke situaties kun je geen hele mening vormen, er zit zo veel tussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:04

BraveSpots schreef:
Met verbieden bedoel ik echt echt verbieden. Ze zou geen seconde meer alleen hebben om stiekem te gaan doen Knipoog . Maargoed, dat zou alleen maar zijn als het imo echt gevaarlijk of uit de hand loopt (zoals een 12jarige met een 29jarige), niet zomaar met een kalverliefde ofzo...

Heel goed voor de relatie met je dochter Ja

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:04

Ik heb geen kinderen, maar iets oke vinden omdat ze het anders stiekem gaan doen vind ik iet wat te makkelijk. Ik mag van mijn moeder maar 2 rose'tjes drinken met uitgaan en absoluut niet blowen of andere dingen, dan doe je het toch minder snel wel tenzij je echt respectloos bent!

Als ouders zeggen prima blow maar, ik kan het toch niet verbieden of heb liever dat je het thuis doet als hier.. dat is fout (vind ik) zo stimuleer je het alleen maar te doen..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:06

Nouks schreef:
BraveSpots schreef:

Heel goed voor de relatie met je dochter Ja

Mijn dochter zou ik het niet kunnen verbieden........... ze heeft mijn en haar vaders genen.... verbied ons iets, dan weet je zeker dat het gebeurd........ verplicht ons iets, gaattutum niet worden Lachen

Dus ik zal de man ik kwestie aan moeten spreken Lachen

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:07

Nouks schreef:
Amburtjoz schreef:

Maar als je enkel daar je mening op basseert, is dat ook onvolledig. Je hebt altijd te maken met verschillende mensen en doelgroepen, de één kent loverboy-verhalen, de ander kent echte liefde, weer een ander kent de "meisjes vallen op kerels vanwege het geld"-verhalen... Op één van dergelijke situaties kun je geen hele mening vormen, er zit zo veel tussen.

Ik baseer mijn mening niet enkel daarop hoor, ik geef gewoon aan hoe ik er over denk, en wat ikzelf ervan vind, heus niet alleen gebaseerd op 'loverboys' oid, gewoon in het algemeen, al zat het misschien altijd onbewust een rol spelen omdat mijn vader ermee werkt.
was jij trouwens die met die paardenpoep avatar? Bloos

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:07

_STS_Angels_ schreef:
Denk je niet dat je kind dan een ontzettende hekel aan je krijgt ? tuurlijk snap ik de angst van moeder zijnde maar in mijn omgeving heb ik dit een keer mee gemaakt meisje van 16 en vriend van 29, moeder verbood het tot gevolg meisje liep weg en werd vermist kwam na 3 maanden opduiken met de vraag keuren jullie het wel goed of niet zo niet ben ik weer weg.

Dan is dat maar zo. Maar nogmaals, dat zou ik alleen maar doen als ik echt van overtuigd ben dat mijn dochter in gevaar is (zowel emotioneel als eventueel fysiek), en er geen andere optie meer is, zoals de man in kwestie eens goed aanpspreken of desnoods politie etc....

Ik hoop in de eerste plaats dat mijn kinderen niet zo 'dom' (het verkeerde woord maar vind geen andere) gaan zijn om met twaalf jaar in love te zijn met een twintiger. Want dan is er imo toch ook ergens iets verkeerd gelopen in de opvoeding of jeugd van de kinderen...
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 05-01-09 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:08

Nee oke, meningen geven kan altijd en je bekijkt het inderdaad objectief, maar ik heb het achter de rug! Dus bekijk het ook objectief alleen ik weet wel serieus waar ik over praat.. En bij mij was de persoon in kwestie echt geen loverboy hoor haha

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:09

Hoeft ook niet altijd een loverboy te zijn hoor, er zijn ook eerlijke goede mannen op de wereld, maar alsnog vind ik het niet normaal dat zo'n oudere man op een jong meisje valt ..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:10

Weet je wat het ook is, veel mensen zien 13 als al te oud voor pedophilia. Dus is het gewoon dat mijn dochter zich ouder voelt. Maar toch zeggen cijfers zoals van erickson et al 25% onder zes jaar, 25% 6 tot 10 jaar en 50% 13 jaar

Mensen zien gewoon het gevaar niet, omdat we tegenwoordig 13 jarige al profileren als jong volwassenen. Wat op zich al zo fout is

En voor de profilering misschien interessant vor ouders volgens MMPI: passieve persoonlijkheden aanklampend gedrag, impulsivies zijn, faalangst, alcoholisme

(understanding abnormal behavior 3de editie)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 05-01-09 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Amburtjoz schreef:
was jij trouwens die met die paardenpoep avatar? Bloos

Was ik inderdaad Ja

natural_

Niet normaal is het juiste woord, tenminste.. ik snap niet waarom?