Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Muzefee schreef:Hier belde zo'n jongetje aan om ons prettige feestdagen te wensen, vind het toch stiekem wel een beetje bedelen, wetend dat je geld KAN krijgen. M'n vader heel droog; "Nu moet je zeker geld hebben hè? *Grabbelt in portomonee. Asjeblieft."
OoappeloO schreef:Onze Volkskrant bezorger die altijd om half 7 de krant al heeft afgeleverd heeft €10,- gekregen, beste vent en doet zijn werk prima!
CielitoLindo schreef:OoappeloO schreef:Onze Volkskrant bezorger die altijd om half 7 de krant al heeft afgeleverd heeft €10,- gekregen, beste vent en doet zijn werk prima!
Ik heb geen krant, alleen folders (die ik wel doorkijk) en van die stadsblaadjes die meteen de bak in gaan..
Muzefee schreef:Hier belde zo'n jongetje aan om ons prettige feestdagen te wensen, vind het toch stiekem wel een beetje bedelen, wetend dat je geld KAN krijgen. M'n vader heel droog; "Nu moet je zeker geld hebben hè? *Grabbelt in portomonee. Asjeblieft."
Kirsten_S schreef:Tjah en zulke mensen heb je ook..
Ik vind het al niet leuk om langs de deuren te gaan, maar om toch nog enig wat geld te krijgen op mijn bankrekening moet het wel..
En als iemand dit dan zegt maak je het schuldgevoel alleen maar groter. Zulke opmerkingen doe je diegene geen plezier mee.
Mowoah schreef:Ik geef nooit iets, ik heb gewoon nooit kleingeld op zak.
Dit jaar had ik ook 1 jongentje, had echt niks dus ik maar bedanken en doei zeggen.
Ze verdienen toch geld met rondbrengen, dus veel extra's hoeven ze niet te krijgen. 1 euro vind ik allang genoeg, soms als je hoort wat ze ophalen; 100-300 euro is toch niet normaal meer.
CielitoLindo schreef:Loop jij stadsblaadjes in Almere??
CielitoLindo schreef:Ik word helemaal gestoord van de hoeveelheid stadsblaadjes die je in Almere krijgt.. Soms zijn het er zoveel dat de rest van de post niet meer in de brievenbus past
Kirsten_S schreef:CielitoLindo schreef:Loop jij stadsblaadjes in Almere??
Jaaa de Almere Vandaag

MonicaG schreef:Wij geven ong. €2.00
CielitoLindo schreef:we hebben laatst zo'n nee - nee sticker gehaald bij de gemeente maar nog niet opgeplakt omdat we eigenlijk wel de folders willen zoals die pakketjes waar kruidvat en dirk vd broek enzo inzit.. maargoed ik plak wel een eigen gemaakte sticker op