Acceptatie gaat ook prima

Mijn 1e ex was 15 jaar ouder en mn 2e was een half jaar jonger. Maar doe me toch maar die grotere leeftijdsverschillen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

suuzepuus schreef:ik heb eigenlijk geen idee hoe ze reageren om ons heen, waarschijnlijk heb jij (brenda) weleens wat over mij gehoord maar mensen praten hier erg veel over elkaar en minder met elkaar. dat heb ik wel gemerkt!
maar goed wij zijn happy samen en mn vent heeft pas mn knollie terug naar huis gevbracht omdat ik een astma aanval had en m nog maar net kon bellen (is ook echte liefde toch??)hihi
helemaal niks eigenlijk, vroeg me dat ook af bij jou
dat heb je met dorpjes heplutolover schreef:mag ik wat vragen aan diegen die rond de 20 zijn. Hoe reageerde jullie ouders op dat je vriend ouder is?

classic_life schreef:Suus__ schreef:Hmpf ik heb bijna relatie met iemand van 17, ikzelf ben over een maandje 15. Maar hij is wel verder met sommige dingen dan mij
En mijn exen zijn ook wel 2-3 jaar ouder.
wat vinden je ouders/vrienden van je relatie?

Mindfields schreef:Ik 28 hij 47![]()
En je voelt er niks van hoor.![]()
Jongens...het gaat er om dat je bij elkaar past, dat je emotioneel op 1 lijn zit, elkaar begrijpt, lol hebt, lief voor elkaar bent.
Dat heeft met die getalletjes helemaal niets te maken hoor.
Kan me wel voorstellen dat 18 en 40 een ander verhaal is omdat je dan no allebei in zo'n andere fase van je leven zit. Maar dan nog, als ze gelukkig met elkaar zijn, vooral doen.
Maar eenmaal boven de 26-27 wordt het echt anders. Dan ben je toch een soort van volwassen al.

Of gaat dit over een andere man?
, maar hij is mijn vriend (nog) niet plutolover schreef:mag ik wat vragen aan diegen die rond de 20 zijn. Hoe reageerde jullie ouders op dat je vriend ouder is?
Tussen m'n ouders zit 20 jaar verschil, dus ik denk dat ze allang blij waren dat ik niet met een 40er thuiskwam
Suus__ schreef:Hmpf ik heb bijna relatie met iemand van 17, ikzelf ben over een maandje 15. Maar hij is wel verder met sommige dingen dan mij
En mijn exen zijn ook wel 2-3 jaar ouder.

[/quote]
(even engels uitschakelen en NL in) Had gelezen in eerste instantie dat hij 17 jaar ouder was
WinSel schreef:Gister waren mijn vriend en ik 2 jaar samen
op naar de 5 jaar! topsylover schreef:Mijn vriend is 1,5 jaar jonger als mij. Hij zat dus in groep 6 toen ik in de 1ste zat.![]()
Maar iedereen denk dat hij 17 is ipv 14 dusja het is niet zo erg.
WinSel schreef:Gister waren mijn vriend en ik 2 jaar samen
Gefeliciteerd.Femke_L schreef:Ik ben 21 en hij is 35. Maar het is allemaal nog niet officieel, dus we zullen zien hoe het verder loopt.
De tijd zal het leren.

Femke_L schreef:@ Celticpony:
Ik kan mij voorstellen dat andere dat denken ja. Zeker als je terug denkt.. hij was 14, toen ik geboren werd.. Tja, klinkt raar. Maar Zoals Frisiangirl al zegt..
Het gaat niet om de leeftijd.
Ik ken genoeg vriendinnen die een relatie hebben van hun eigen leeftijd, waarbij het wederzijdsrespect onbreekt.
Daarbij komt dat ik geestelijk gezien op een hoger niveau ben dan de gemiddelde van mijn leeftijd. En het blijft een waarheid, dat een man pas echt volwassen word als hij ouder word. En ik, ik heb juist die volwassenheid en die levenservaring nodig.
De man en de vrouw zijn voor elkaar gemaakt, maar staat er ergens een regel dat ze van dezelfde leeftijd moeten zijn?
Volgens mij niet.
Maar ik respecteer het dat jij het raar vind het leeftijdsverschil.
En ik hoop dat jij mijn keuze respecteerd. En anders kan ik daar trouwens niet mee zitten, ik voel wat ik voel voor hem.. daarmee bastá!
daantje99 schreef:topsylover schreef:Mijn vriend is 1,5 jaar jonger als mij. Hij zat dus in groep 6 toen ik in de 1ste zat.![]()
Maar iedereen denk dat hij 17 is ipv 14 dusja het is niet zo erg.
1,5 jaar jonger maar jij zat wel 3 klassen hoger.
Of lees ik dit verkeerd