laugrease schreef:Ik denk, (maar dat is natuurlijk wat ik denk en ik ken jou en Geert allebei niet persoonlijk) dat allebei je conclusies niet kloppen. Ik weet niet of je mn boktnaam had herkent, maar ik had je eerder aan het begin van je topic al een prive berichtje gestuurd.
Dat je nu denk dat het er nooit is geweest kan ik begrijpen, maar is niet logisch. Maar dat is gewoon omdat als buitenstaander je veel objectiever kan kijken dan als je in de situatie zit waar jij nu in zit. Het lijkt voor jou, zoals je zelf ook al duidelijk aangeeft, alsof alles een grote leugen was en het hem niks meer uit kan maken. Maar ik ben er bijna zeker van dat je je daarin vergist (en denk daarbij vooral aan het prive berichtje dat ik je al eens heb gestuurd). Weet je wat het is, jij kent Geert heel goed, en hij kent jou heel goed. Jullie kennen elkaar onzettend goed in de situatie dat jullie samen zijn, een relatie hebben, ontzettend veel met elkaar delen. Wanneer die situatie weg valt, het dus uitgaat, dan ken je elkaar nog steeds heel goed maar kom je in een situatie terecht waarvan je van te voren absoluut niet kan zeggen hoe diegene zich gaat gedragen. En ik denk dat dat nu gebeurd. Natuurlijk ken jij Geert heel goed en kan je goed inschatten hoe hij over dingen denkt, maar is dat nog wel zo in deze nieuwe situatie?? Het lijkt alsof hij compleet verandert, er niks meer van de jongen over is waar je mee samen was. Maar dat is niet zo, die jongen is er nog steeds alleen zie je nu gewoon een andere kant van hem.. En ik denk dat meisjes daar over het algemeen gewoon anders op reageren. Ik denk dat meisjes meer vast houden aan hoe het vroeger was, nog vaak willen horen hoe speciaal de relatie is geweest enz enz. Terwijl jongens zich juist meteen kunnen aanpassen aan de nieuwe situatue, met een grote verandering in gedrag als gevolg.
Ik zou dus absoluut niet denken dat het niks voor hem heeft betekend of wat dan ook, ik durf met heel veel zekerheid te zeggen dat dat niet zo is! Hoop dat je hier iets in ziet en dat je er wat aan hebt, want het is verschrikkelijk om te denken dat een relatie niks voor je expartner te betekennen had.. Maar denk hier eens over na, hopelijk ga je het zelf dan ook anders inzien!
Zo denk ik er ook over! Denk niet dat het allemaal een grote leugen is geweest. Geert was vast en zeker gek van jou op het moment dat jullie een relatie hadden!
Maar het word nu echt tijd om hem los te laten hoor, probeer geen dingen voor hem in te vullen "hij denkt vast dit en dat", wat daar bereik je helemaal niks mee. Hij heeft nu wel duidelijk laten blijken (in mijn ogen) dat het niets meer gaat worden.
Kop op, probeer je gedachten van die jongen af te zetten, hoe moeilijk het ook is~
Als je had gewild dat hij het zou lezen, had je altijd nog zelf een bericht op zijn hyves achter kunnen laten 

maar om zoiets nou via een krabbel tegen hem te zeggen ..