Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noppes

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:00

laugrease schreef:
Ik denk, (maar dat is natuurlijk wat ik denk en ik ken jou en Geert allebei niet persoonlijk) dat allebei je conclusies niet kloppen. Ik weet niet of je mn boktnaam had herkent, maar ik had je eerder aan het begin van je topic al een prive berichtje gestuurd.

Dat je nu denk dat het er nooit is geweest kan ik begrijpen, maar is niet logisch. Maar dat is gewoon omdat als buitenstaander je veel objectiever kan kijken dan als je in de situatie zit waar jij nu in zit. Het lijkt voor jou, zoals je zelf ook al duidelijk aangeeft, alsof alles een grote leugen was en het hem niks meer uit kan maken. Maar ik ben er bijna zeker van dat je je daarin vergist (en denk daarbij vooral aan het prive berichtje dat ik je al eens heb gestuurd). Weet je wat het is, jij kent Geert heel goed, en hij kent jou heel goed. Jullie kennen elkaar onzettend goed in de situatie dat jullie samen zijn, een relatie hebben, ontzettend veel met elkaar delen. Wanneer die situatie weg valt, het dus uitgaat, dan ken je elkaar nog steeds heel goed maar kom je in een situatie terecht waarvan je van te voren absoluut niet kan zeggen hoe diegene zich gaat gedragen. En ik denk dat dat nu gebeurd. Natuurlijk ken jij Geert heel goed en kan je goed inschatten hoe hij over dingen denkt, maar is dat nog wel zo in deze nieuwe situatie?? Het lijkt alsof hij compleet verandert, er niks meer van de jongen over is waar je mee samen was. Maar dat is niet zo, die jongen is er nog steeds alleen zie je nu gewoon een andere kant van hem.. En ik denk dat meisjes daar over het algemeen gewoon anders op reageren. Ik denk dat meisjes meer vast houden aan hoe het vroeger was, nog vaak willen horen hoe speciaal de relatie is geweest enz enz. Terwijl jongens zich juist meteen kunnen aanpassen aan de nieuwe situatue, met een grote verandering in gedrag als gevolg.
Ik zou dus absoluut niet denken dat het niks voor hem heeft betekend of wat dan ook, ik durf met heel veel zekerheid te zeggen dat dat niet zo is! Hoop dat je hier iets in ziet en dat je er wat aan hebt, want het is verschrikkelijk om te denken dat een relatie niks voor je expartner te betekennen had.. Maar denk hier eens over na, hopelijk ga je het zelf dan ook anders inzien!

Zo denk ik er ook over! Denk niet dat het allemaal een grote leugen is geweest. Geert was vast en zeker gek van jou op het moment dat jullie een relatie hadden!
Maar het word nu echt tijd om hem los te laten hoor, probeer geen dingen voor hem in te vullen "hij denkt vast dit en dat", wat daar bereik je helemaal niks mee. Hij heeft nu wel duidelijk laten blijken (in mijn ogen) dat het niets meer gaat worden.
Kop op, probeer je gedachten van die jongen af te zetten, hoe moeilijk het ook is~

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 16:06

Ik wil helemaal niets meer over hem denken. Ben er echt zó zat van nu! Ik ben eerder te lang verliefd geweest op een jongen.
En laat ik eerlijk zijn, ik vraag me af of ik uberhaupt nog wat voor hem voel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:09

Goh, wat een lage streek van die bokker zeg Verward Als je had gewild dat hij het zou lezen, had je altijd nog zelf een bericht op zijn hyves achter kunnen laten Scheve mond

@Janine, gisteren plaatste je nog een bericht waar mensen heel makkelijk uit op konden maken dat je hem nog leuk vond, en nu voel je al niets meer voor hem?
Heeft zoiets niet tijd nodig? Je moet jezelf wel de tijd gunnen om ergens overheen te komen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 16:25

Gisteren had ik hem al 7 weken niet gezien.
En misschien roep ik wel wat te snel, ik had natuurlijk ook genoeg alcohol genoten. Maar het was zo gewoontjes, niet het "Ooooh yes!!"-gevoel.
Ik heb na wat er is gebeurd alleen niet het idee dat ik zoiets heb van: Já, ik wil hem terug.
Ik heb geen idee of ik ooit wat met hem te maken wil hebben.
Gisteren kon ik alles nog romantiseren, nu is het sprookje afgelopen. En dat maakt misschien wel het verschil.
I don't believe in fairytales anymore..
Niet in deze althans.

Ik ben gewoon zó ontzettend misselijk van deze streek! Zoiets doe je toch niet? Ik ben gewoon zwaar teleurgesteld in hem. Maar hij heeft me wel goed duidelijk gemaakt hiermee dat ik beter kan krijgen. Zoveel eigenwaarde heb ik dan weer wel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 16:33

Angie_ke schreef:
Phew, heb net 10 minuten over de beginpost gedaan dus ga niet alle 14 pagina's doorlezen Knipoog

Maar goed, ik heb iets soortgelijks meegemaakt 3 1/2 jaar geleden...Mijn raad is verder gaan en hem vergeten!
Geen sms'jes, mails, blokkeer hem desnoods op msn etc. Hij speelt gewoon met je gevoelens!
Mannen zijn niet snel volwassen, remember Knipoog En het zijn nog eens eeuwige twijfelaars ook... Kunnen wij best missen dus! Haha!

Ik heb je nog niet eens beantwoord! Bloos
Het is een lang topic, en uiteindelijk voor mij niet eens de moeite waard geweest. (?)
Een bokker heeft mij vrolijk verraden.
En ik weet inmiddels waar ik aan toe ben. Er zijn veel lievere jongens op deze aarde.
En genoeg lieve vrienden, ook hardstikke belangrijk. Lachen
Twijfelaars hou ik ook niet van.
Waar geen wil is, ben ik weg...

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:38

Ik heb niet alles doorgelezen maar ik denk dat je het jezelf heel erg moeilijk maakt, veel te moeilijk, doordat je alles uit z'n verband rukt.
Het is uit, hij heeft duidelijk geen gevoelens meer voor je en gaat door met zijn leven. Hij zoent met een ander, en hoe Karel Utrecht Trekker het ook kan zijn om te zien, je kan het hem niet verbieden. Hij levert je geen streek, zoals je 2 posts hiervoor zegt, maar hij gaat door met zijn leven, terwijl jij blijft steken op 1 punt en de hele relatie idealiseert.

Probeer jezelf wat rust te geven om het te verwerken, een plekje te geven. Gooi hem van msn zodat je je niet blind staart op "Oh hij is online" etc etc, je helpt jezelf er 0,0 mee.

Je bent nog jong, er zijn nog zoveel kansen en momenten om aan te grijpen en van te genieten. Doe er wat mee, ga door met je leven, net zoals hij doet...

Paulien

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 17:49

Jij bent van dichtbij!

Je hebt helemaal gelijk hoor, iedereen heeft gelijk.
Ik hou me véél te veel vast aan het verleden. Maar dat is een naar trekje van mij. Toen ik klein was was alles beter, en makkelijker. Maar toen ik hem had, was het ook allemaal makkelijker. Vannacht kwam de klap verschrikkelijk hard aan, maar ik weet nu wel weer dat ik de hele relatie heb lopen idealiseren. Want het was niet alleen maar mooi.
Ik denk niet dat er een persoon of dier is waar ik meer tranen om heb gelaten in mijn hele leven. Belachelijk toch gewoon? Hij is die tranen niet eens waard.
Het is niet zo zeer een streek om met een ander te zoenen, hij hoeft zich niet naar mij toe te verantwoorden. Maar ik vind het belachelijk dat hij al die negatieve dingen over haar heeft gezegd tegen mij, om mijn vertrouwen te winnen (?), en nu ineens over alles wat hij heeft gezegd heen te lopen.
Hij is allemaal een leugen geweest, en dat maakt dat ik het een rotstreek vindt, want voor mij zijn die negen maanden nu één grote leugen. ALLES is in mijn ogen gelogen. En dat vind ik een streek. Wees eerlijk denk ik dan. Uiteindelijk heb ik blijkbaar niets voor hem betekend, was ik voor de leuk.
Ik ben vroeger heel erg gepest, en dat heeft zijn sporen achter gelaten. Ben erg snel jaloers, kan ontzettend gemeen zijn, noem het maar op. Ik ben niet de liefste, en daarom zie ik het ook niet bepaald als iets leuks. Mensen hebben tegen hem gezegd dat ik raar ben, toen werd hij boos.
Maar nu vraag ik me nog steeds af, of ik dan misschien toch raar ben? Omdat die mensen niet de enigen waren die het hem hebben gezegd.
Dat ben ik, terwijl ik wel weet dat ik niet raar ben.

Na zeven weken ben ik het wel zat hoor. Ik ben nu vooral gewoon boos, teleurgesteld. Ik weet het niet meer. Ik wil er zo min mogelijk aan denken.

Ik denk alleen wel dat ik na gisteren/vannacht er klaar voor ben om verder te gaan. Ik was er kapot van, maar hij is die tranen niet waard.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:18

Goedzo meis! Ja
Ik weet hoe lastig zo'n situatie kan zijn,
ooit heb ik ook in een vergelijkbare situatie gezeten,
maar inderdaad het beste is afleiding zoeken,
en doorgaan met je leven.
Het is zó zonde als je gaat treuren om hem.
Hoe mooi het ook is geweest, het is nu
wel tijd om het los te laten, anders ga je er zelf ook kapot aan..

succes ermee in ieder geval! Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 18:29

Dankje! Lachen
Ach weetje, ik ben gewoon boos woest, alles.
En nu een bokker die hem even op de hoogte heeft gesteld. Vind het allemaal maar raar.
Ik vind de ware vanzelf wel.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:33

Indd!
Vind het trouwens wel érg appart
dat een bokker zich er even helemaal
mee gaat bemoeien..

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:55

Kan het me ook niet voorstellen, vind bokkers (en dit forum) altijd wel betrouwbaar ..

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:00

Ja & het ook nog via hyves doen.. in een krabbel, kan IEDEREEN het even mooi meelezen..^& maar anoniem blijven pff.. Clown

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:03

Het is en blijft een openbaar forum, waar mensen zonder enige moeite al je berichten van kunnen volgen. Niet iedereen is zo goedgezind helaas.

Maar bekijk het eens uit het oogpunt van de jongen in kwestie. Als jóuw ex zulke dingen over je op internet schrijft etc, zou je dat zelf niet graag willen weten? Knipoog

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:09

Iedereen wil het wel weten, denk ik Tong uitsteken maar om zoiets nou via een krabbel tegen hem te zeggen ..
Doe het dan gewoon in RL of via een bericht of mail.

maar ja, het is en blijft inderdaad internet..

anna_1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:10

Zullen we met zijn allen "vriendjes" worden van "minke"
Het is iemand die je kent en duidelijk jaloers is..
Ben benieuwd of ze zich ooit bekend durft te maken.. Ik zou het niet doen...
Janine HIJ VERDIENT JOUW NIET, NOOIT OF TE NIMMER.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:12

Als je het lef heb zoiets te doen waarom heb je dan het lef niet om je bekend te maken en waarom zou je het dus niet doen ?

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:14

waarschijnlijk leest MINKE dit nu ook allemaal Nagelbijten / Gniffelen
Ben benieuwd of Geert nog langskomt vanavond Whoosh!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:17

Laat 'Minke' dit maar lezen, kan ze zich misschien tot ons niveau verhogen .. wij zijn namelijk NIET anoniem, zo achterlijk ben ik namelijk niet Huilen van het lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 19:28

Even over het feit dat een Bokker me dit aan heeft willen doen.
Ik vind het verschrikkelijk, dat iemand mij blijkbaar zo haat. Terwijl ik in mijn ogen geen redenen zie om mij als persoon te haten.
Love the people who are mean to you, not because they're nice, but because you are!
Om maar even heel volwassen over proberen te komen.
Ik weet dat dit een openbaar forum is, en ik heb getwijfeld over het aanvragen van een schaduwaccount.
Bewust niet gedaan. Ik vraag de mening van mijn medebokkers, ik hoef geen schaduwaccount, omdat ik de waarheid spreek.
Ik vertel hier hoe ik het beleef, en ik vertel het eerlijk.
Dat het nu is uitgekomen, tsjah. Dat is misschien jammer, maar ik schaam me hier niet voor.
Ik heb kennelijk de behoefte om dit op deze manier kwijt te raken. En hij mag best weten hoe ik het beleef.
Als het andersom zou gebeuren? Ik weet niet of ik het leuk zou vinden.
Maar ik heb ervaring met een forum, en weet dat ik aan zo'n verhaal niet dood zal gaan.
Natuurlijk zal ik het willen weten, maar ik zou diegene er niet op afrekenen. Want blijkbaar heeft diegene het nodig.
Als hij belangrijk genoeg voor me is, zal ik niet bang zijn om contact op te nemen.

Ze schrijft ook nog eens dat ik geobsedeerd door hem lijk; nou sorry. Ik geloof niet dat het hier om een obsessie gaat, het gaat hier om een gebroken hart. En als dat moeilijk is voor iemand, en diegene de behoefte heeft er veel over te vertellen. Dan is die persoon niet per definitie geobsedeerd. Ik weet wat een obsessie had. Ik had een obsessie voor een andere jongen, jaren geleden.
Dit is geen obsessie, want ik heb hem gehad. Oké, hij is nooit van mij geweest blijkbaar. Maar dit is makkelijker om los te laten dan die jongen.

@ J_Charissa:
Precies, zoiets zeg je niet in een krabbel. Dat is gewoon een kwestie van: Oeh, ik ga even iemand verschrikkelijk stangen!
Hopen dat Janine in de stress schiet, maar helaas pindakaas. Het kan d'r maar weinig schelen.
WANT ZE IS EERLIJK GEWEEST.
Ik heb niets te verbergen.

@ anna_1981:
[***], wat ben je ook een schat!
Ik vraag me af of ze me kent. In ieder geval the real Janine kent ze niet.

@ naath:
Ja, inderdaad. Wees dan niet zo'n ongelooflijke lafaard. Idioot gewoon.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:40

Janine: You go girl!!

Zie je al dat je sterker wordt? En dat wordt alleen maar beter en beter!!!

En meis, als Geert dit leest, dan kan hij alleen maar jou in zijn hartje sluiten omdat je zo eerlijk en oprecht bent. Dat zal niet meteen gebeuren maar later...

En "Minke" shame on you, triest, je bent echt heel erg zieluggg...AAAH arme Minke...zielug zieltje...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 19:41

Laetitia, wat een lief bericht van je! Lovers
Wordt er helemaal warm van!

Heel bokt, ik ben nu al dolblij dat ik geen schaduwaccount heb aangevraagd.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:45

laetitia schreef:
Janine: You go girl!!

En "Minke" shame on you, triest, je bent echt heel erg zieluggg...AAAH arme Minke...zielug zieltje...

haha, prachtig ROFL Afgod

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:45

Indd. wat Laetitia zegt..
Jij bent degene die eerlijk is geweest en jij kan je gelukkig wel aan je woord houden en meent wat je zegt dat is heel veel waard! Haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 10:07

Hiephiephoera.
Janine heeft weer eens lekker liggen dromen vannacht.
DIT KEER KAN IK DE DROOM NIET WAARDEREN.
Ik kwam Geert tegen, dikke prima. Hij was boos over dit topic. I don't care. Ik heb het uitgelegd, toen vond hij het niet erg.
Zo sneu ook, dat ik het ging uitleggen, die uitleg is hij niet eens waard! En toen vond hij het niet meer zo erg, en begreep hij het ook. Maarja, hij zei ook nog dat hij me nog steeds wel leuk vond en blablabla. Maar dat hij met zichzelf in de knoop zat, en dat hij dus tijd nodig had. En dat het allemaal wel weer goed kwam tussen ons.

Nou, leuke droom.
Ik vind het allemaal in eens niet meer erg, en ga zo maar door.
Idioot gewoon... :/

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 10:12

Last update.. ROFL
Hij heeft de verkeerde Minke teruggekrabbeld.
Hij is er niet blij mee, but i don't care.
Ik ben ook wel eens ergens niet blij mee ROFL