Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:13

Sin schreef:
_Micha_ schreef:
Sinds wanneer zet je je relatie op het spel om VRIENDSCHAPPELIJK iets met je ex te gaan eten? Als mijn vriend zó jaloers is dat hij het daarom uit zou maken, zou ik niet eens bij hem wíllen blijven.

De vriend van de TS is volgens mij door zijn ex gedumpt toen zij 16 was. Ik ben zelf ook 16 en heb een serieuze relatie maar er zijn ook zat meiden van mijn leeftijd die het woord 'relatie' iets minder serieus opvatten.

Ts: nu kom je niet echt meer over of je je vriend vertrouwt.
Ik snap wel dat je je 'vriendin' niet vertrouwt die is volgens mij een ontzettend smerig spelletje aan het spelen.

Ik ben 28 en ik heb ervaring Haha!
Het gaat trouwens niet over iets vriendschappelijk te gaan eten he, dat was toch al duidelijk denk ik?

Als je haar vriend mag geloven wel,
Maar ik wil ook niet zeggen dat je er niets van af weet hoor Lachen don't get me wrong.

TS ben benieuwt hoe je hier nu achter bent?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 16:13

Mistic schreef:
_Skess_ schreef:
Kom er net achter dat mijn vriend graag contact met haar wil en plannen heeft om onze relatie te verbreken..

ik ga vanavond naar hem toe en ga hem om uitleg vragen...ik heb het helemaal gehad!

Hoe ben je hier nu achter gekomen dan?

Vriend belde en heeft bekend...

Karin

_Skess_ schreef:
Kom er net achter dat mijn vriend graag contact met haar wil en plannen heeft om onze relatie te verbreken..

ik ga vanavond naar hem toe en ga hem om uitleg vragen...ik heb het helemaal gehad!

Heb je het met hem gehad of met haar?

Ik krijg het gevoel dat die 'vriendin' een gemeen spelletje speelt. Dit klinkt mij in de oren als stoken.

fargo

fargo schreef:
_Skess_ schreef:
Mijn vriend vertrouw ik volledig, maar het is natuurlijk wel zijn ex geweest en hij was echt stapel op haar.

Als ze samen gaan eten denk ik inderdaad dat er wat gebeurd. Ik weet niet precies hoe sterk mijn vriend in zijn schoenen staat met zulk soort dingen. Tegen mij kan hij natuurlijk mooie beloftes doen, maar hoe hij in "real life" zou reageren weet ik niet...

Ik denk dat ik het maar niet toesta nadat ik al jullie verhalen heb gelezen. Het lijkt me gewoon niet verstandig!

Denk je werkelijk dat je het zou kunnen stoppen als ze beide werkelijk wat zouden willen? En als ze echt wat zouden willen, zou je dan nog samen met hem willen zijn als hij eigenlijk misschien liever iemand anders wil? Beter dat hij dat goed uitzoekt en je daarna rustig samen verder kunt dan dit laten broeien en verbieden, dan heb je meer kans dat het juist als spannend en een gemiste kans wordt gezien. Als jij er verstandig mee omgaat heb je het minst kans op problemen. En als hij echt nog gek op haar is of zou zijn, dan houd je het toch niet tegen..
Misschien dat hij het door zo'n afspraak juist goed kan afsluiten...
Sterkte in ieder geval

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:14

Je hebt al afstand genomen van je vriendin vanwege haar gedrag, in hoeverre kan je haar hier in vertrouwen? Ik bedoel zit ze je niet gewoon op te naaien omdat zij weet hoe jij je over dat afspraakje voelt?

kitag1rl

heeft jou vriend gebeld en bekend.. of EEN vriend?

Noppes

_Skess_ schreef:

Pff wat poedersuiker!
Misschien dat die vriendin dan toch aan het stoken is hoor?! Zoals je zegt, zulke praatjes klinken altijd heel mooi!

_Micha_

_Skess_ schreef:
Mistic schreef:

Hoe ben je hier nu achter gekomen dan?

Belde je vreind om je dat te vertellen?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 16:15

Ze zit me op te naaien, maar nu mijn vriend gebeld heeft weet ik het wel zeker...

Hij belde om dat te vertellen ja...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:16

_Skess_ schreef:
Ze zit me op te naaien, maar nu mijn vriend gebeld heeft weet ik het wel zeker...

Hij belde om dat te vertellen ja...

Dat is mooi kl*te. Scheve mond

Weet je wel meteen wat je aan hem hebt. Hoe eerder je erachter komt hoe beter. Maar het blijft kl*te.

Ach gut

kitag1rl

en hij verbreekt dus de relatie? en jullie hadden serieuze plannen? hoe komt dat zo ineens??

hier ben ik dus zo bang voor he.. dit is mijn grootste angst dat dat ooit gebeurd.. ooh meis wat moet dit erg zijn Verdrietig

meggiemeg

Dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Een "vriendin" die achter je rug om bezig is je vriend in te palmen en een vriend die weinig ruggegraat vertoond op dit moment!

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:17

Heb je dit allemaal ook tegen hem gezegd? Ik denk dat hij jou wantrouwen wegens háár dan namelijk veel beter begrijpt en zelf ook duidelijker moet kiezen wat hij nou wil.

Vertel hem gewoon dat je het echt niet relaxt vind, en ook wat ze tegen jou zegt, en hoe dat voor jou voelt. Aan hem dan wat hij ermee doet, maar laat hem dat dan ook tegen je zeggen. Jou zo in het gewisse laten is ook niet echt aardig (al snap ik dat het moeilijk is, ook voor hem).

Als hij echt voor jou kiest, dan maakt hij ook even heel duidelijk AAN ZIJN EX (niet alleen aan jou) dat hij niks van haar wil. Dat werkt alle onduidelijkheid de wereld uit, en als ze dan nog samen uit willen, dan is dat gewoon een duidelijke afspraak. Komt hij die dan niet na, tja..

Maar vooral eerst nu HELDERHEID, van deze onzekerheid wordt je (terecht) helemaal gek. Vooral dat gestang van haar. (Want dat vind ik wel het allerergste...)

Edit: Getver. Wat een klote bericht!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 16:17

kitag1rl schreef:
en hij verbreekt dus de relatie? en jullie hadden serieuze plannen? hoe komt dat zo ineens??

hier ben ik dus zo bang voor he.. dit is mijn grootste angst dat dat ooit gebeurd.. ooh meis wat moet dit erg zijn Verdrietig

Zit gewoon te janken op de bank hier....ga maar leren dan heb ik afleiding....

Marchador

Jeetje zeg wat een gedoe Ach gut Ach gut

Sin

_Skess_ schreef:
Mistic schreef:

Arme meid.. je zat dus jammer genoeg juist met je gevoel Boos!
Ach gut Ach gut

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 16:18

Ik zat juist ja....

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:18

mannen Boos!:(:( oeh ik kan hier zo kwaad om worden..

meggiemeg

Ach gut

Mistic

_Skess_ schreef:

Ach gut

Ik zou proberen vanavond met hem te praten en daarna het laten voor wat het is. Als hij nu hier al om heen draait en dingen verzwijgt en over liegt is het de vraag of je in de relatie nog wel zoveel moeite moet steken.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:19

Sterkte _Skess_

Dit is iets wat je niet wil dat gebeurt, maar je had het dan niet kunnen voorkomen. Als jullie relatie hier eindigt, dan is dat hard en pijnlijk, maar dan was het zoiezo geëindigd. Heel veel sterkte...

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:20

Als hij zo´n ruggegraatloze amoebe is dat hij na een msn-gesprek met ex gelijk gaat twijfelen aan jullie relatie dan heb je niets aan die gast. Definitief geen samenwoonmateriaal.

Ik hoop dat je het op kan brengen er een eind aan te maken als hij dat niet al doet. Veel sterkte TS Ach gut

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:20

djinnie schreef:
Dit is iets wat je niet wil dat gebeurt, maar je had het dan niet kunnen voorkomen. Als jullie relatie hier eindigt, dan is dat hard en pijnlijk, maar dan was het zoiezo geëindigd. Heel veel sterkte...

Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten... Sterkte, dit zijn geen prettige dingen... Ach gut

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 16:21

Het was zowiezo geeindigd dus. Hij heeft wel degelijk gevoelens voor haar.....Laat hem lekker met haar het bed delen. Heb er schoon genoeg van!

Het lijkt wel alsof onze relatie niets was Huilen Alsof het allemaal voor niets is geweest...!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:22

Wat een kl**Tzak zeg!! En wat was zijn reden??
Bah meid, wat een rot situatie! Ach gut

En dan na 4 jaar, bah bah.. wat een zak!!