Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Caroline1985 schreef:AMEN!!!
Inderdaad alsof het ook maar iemand interesseerd of ik oud word of niet. Ja misschien mijn vriend en toekomstige kinderen
Dus nee dat is inderdaad geen goed argument. Ik maak me namelijk nog geen zorgen over mijn gezondheid dus waarom zou een niet roker om mij te overtuigen dat als argument geven? :S
Dat hoor je van iedere niet roker namelijk dat weet ik nu wel dat ik zwarte longen heb en eerder dood ga.
Daarbij komt ik kan altijd nog stoppen.. Dat gaat niet over 1 nacht ijs.
Maar vind het wel lief hoor dat mensen zich ''zorgen'' maken om de gezondheid van de rokers..
Ik rook al bijna 10 jaar, laat mijn longen regelamtig controleren en er scheelt helemaal niks aan. Ik doe dit omdat mijn moeder het ook regelmatig laat doen. Zij rookt al veel langer, en heeft meer longinhoud als de gemiddelde nederlandse niet-rokende man
dipstaartje schreef:gewoon lekker stoppen kost het je ook geen geld meer

dipstaartje schreef:en het is ook beter voor je gezondheid
Mystica schreef:Je hoeft niet eens slechte longen te hebben Ik rook al bijna 10 jaar, laat mijn longen regelamtig controleren en er scheelt helemaal niks aan.
Mystica schreef:Caroline1985 schreef:AMEN!!!
Inderdaad alsof het ook maar iemand interesseerd of ik oud word of niet. Ja misschien mijn vriend en toekomstige kinderen
Dus nee dat is inderdaad geen goed argument. Ik maak me namelijk nog geen zorgen over mijn gezondheid dus waarom zou een niet roker om mij te overtuigen dat als argument geven? :S
Dat hoor je van iedere niet roker namelijk dat weet ik nu wel dat ik zwarte longen heb en eerder dood ga.
Daarbij komt ik kan altijd nog stoppen.. Dat gaat niet over 1 nacht ijs.
Maar vind het wel lief hoor dat mensen zich ''zorgen'' maken om de gezondheid van de rokers..
Je hoeft niet eens slechte longen te hebbenIk rook al bijna 10 jaar, laat mijn longen regelamtig controleren en er scheelt helemaal niks aan. Ik doe dit omdat mijn moeder het ook regelmatig laat doen. Zij rookt al veel langer, en heeft meer longinhoud als de gemiddelde nederlandse niet-rokende man
Ik maak me er ook niet druk om. ThePast03 schreef:Sinds wanneer geeft de anti-rookbeweging om de gezondheid van rokers?![]()
Bovendien heeft niet iedereen tot doel om zo oud mogelijk te worden en maar zo gezond mogelijk te leven.
Volgende keer als er weer een klaagtopic komt over verhoging van stalprijzen, stro, voer of wat dan ook gaan we ook allemaal daar reageren: Gewoon stoppen.

en alle opmerkingen van de niet-rokers
Lous schreef:10 euro!!!!
Chiqa schreef:Lous schreef:10 euro!!!!
Een roker is naast dat hij creatief is niet zo onder de indruk van die prijzen hoor
Lous schreef:Mensen, ik hoop voor de rokers, dat ze de prijzen niet aanpassen naar die in Noorwegen. Viel van de zomer tijdens mijn vakantie in Turkije bijna flauw toen een Noor mij vertelde wat je daat betaald voor een pakje sigaretten:
10 euro!!!!
Lous schreef:Nou ben benieuwd hoe het straks gaat als die prijzen ook echt hier ingevoerd gaan worden
Caye schreef:me vent ging dus idd sigaretten halen en 5.60 per pakje![]()
OF we gaan minderen met zn 2. OF shag roken. OF stoppen. Maar ja.. ben net weer aan lijnen.. PFF En met zn 2 stoppen met een huis VOL kids ( roken buiten hoor)
Dan is de gezelligheid VER te zoeken
Helaas is die man inmiddels dood. Citaat:Volgende keer als er weer een klaagtopic komt over verhoging van stalprijzen, stro, voer of wat dan ook gaan we ook allemaal daar reageren: Gewoon stoppen.
Lieneke_ schreef:Citaat:Volgende keer als er weer een klaagtopic komt over verhoging van stalprijzen, stro, voer of wat dan ook gaan we ook allemaal daar reageren: Gewoon stoppen.
..![]()
Een stal, voer en stro heb je nodig.. waar heb je sigaretten voor nodig?
Je longen zwart te maken, mensen te laten meeroken, je gezondheid achteruit laten gaan, eerder kans maken op enge ziektes, je kleren naar rook laten stinken, je nagels geel te maken, je vruchtbaarheid te verminderen, je conditie achteruit laten gaan, de hele dag uit je mond stinken, last krijgen van je ademhaling, hoesten, om je kwartiertje pauze niet te besteden aan iets tegen je honger, maar alleen naar de zin van een sigaret, om tijdens je zwangerschap je kind te vergiftigen?
Weer zo'n vergelijking wat gewoon echt totaal nergens op slaat!
Lieneke_ schreef:Een stal, voer en stro heb je nodig.. waar heb je sigaretten voor nodig?
Je longen zwart te maken, mensen te laten meeroken, je gezondheid achteruit laten gaan, eerder kans maken op enge ziektes, je kleren naar rook laten stinken, je nagels geel te maken, je vruchtbaarheid te verminderen, je conditie achteruit laten gaan, de hele dag uit je mond stinken, last krijgen van je ademhaling, hoesten, om je kwartiertje pauze niet te besteden aan iets tegen je honger, maar alleen naar de zin van een sigaret, om tijdens je zwangerschap je kind te vergiftigen?
Weer zo'n vergelijking wat gewoon echt totaal nergens op slaat!

Mystica schreef:Stoppen met paarden, hoef je geen stal, stro en voer meer te betalen.
Waar sigaretten voor nodig zijn is meerdere keren beantwoord, JIJ hebt er geen last van wat WIJ met onszelf doen. Of kun je ons niet missen?
, maar ik kan er persoonlijk wel wat triestig van worden af en toe. BraveSpots schreef:Als ik eerlijk ben vind ik dat soms wel jammer voor die personen in kwestie ja. Vind het zo zonde om je lichaam kapot te maken aan een verslaving.
Wat niet wil zeggen dat niet iedereen zijn eigen keuze mag hebben, maar ik kan er persoonlijk wel wat triestig van worden af en toe.

BraveSpots schreef:Mystica schreef:Stoppen met paarden, hoef je geen stal, stro en voer meer te betalen.
Waar sigaretten voor nodig zijn is meerdere keren beantwoord, JIJ hebt er geen last van wat WIJ met onszelf doen. Of kun je ons niet missen?
Als ik eerlijk ben vind ik dat soms wel jammer voor die personen in kwestie ja. Vind het zo zonde om je lichaam kapot te maken aan een verslaving.
Wat niet wil zeggen dat niet iedereen zijn eigen keuze mag hebben, maar ik kan er persoonlijk wel wat triestig van worden af en toe.
ThePast03 schreef:BraveSpots schreef:Als ik eerlijk ben vind ik dat soms wel jammer voor die personen in kwestie ja. Vind het zo zonde om je lichaam kapot te maken aan een verslaving.
Waarom als ik dat zelf zo wil en helemaal niet zo oud wil worden.
Je zou pas triestig moeten worden als ik wel oud word want dat wil ik dus liever niet.
Niet iedereen is hetzelfde gelukkig.
Leven en laten leven (of niet leven).
.
.