KLAAR met die kerels!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: KLAAR met die kerels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:10

Goh,lekker opstandig zeg..pffffft...

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:11

Lang leven de One night stand? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:28

mootjah schreef:
het is ook net 3 dagen uit met mijn vriend.. hij had al 3 weken een relatie met iemand anders..
nu wil ie vrienden blijven.. beter een beetje kwijt dan helemaal.. Bloos

Nou, wat hij waarschijnlijk bedoelt is dat hij eerst even dat andere meisje wil uitproberen en dat als dat niet lukt, dan ben jij er gelukkig nog, in de wachtkamer Lachen.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:36

Lovely schreef:
mootjah schreef:
het is ook net 3 dagen uit met mijn vriend.. hij had al 3 weken een relatie met iemand anders..

Nou, wat hij waarschijnlijk bedoelt is dat hij eerst even dat andere meisje wil uitproberen en dat als dat niet lukt, dan ben jij er gelukkig nog, in de wachtkamer Lachen.

ook leuk, op de reservebank zitten Stoom uit je oren Hamer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:37

Zo zijn mannen ook he, liever mee verlegen dan om verlegen *LOL*.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:38

SETEFURII_ schreef:
Lang leven de One night stand? Nagelbijten / Gniffelen

Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:17

Rebel_Jits schreef:
Argh!!! Jongens kunnen zo tegenstrijdig zijn Verdrietig Ene moment wilt hij wel de tijd voor me nemen (ik laat me niet weer gebruiken!), andere moment mag het niet langer dan 3 dates duren voordat hij seks wilt. Nou, dan zoek hij die seks maar ergens anders Boos! Zijn excuus? "Jaaa, dan krijg ik toch zo'n buikpijn en alles he!"
Onzin, dat praat hij zichzelf gewoon aan. Als ik 10x tegen mezelf zeg dat ik hoofdpijn krijg van klassieke muziek, dan gebeurt dat ook wel (om maar even een domme vergelijking te bedenken.) Echt, pfff Boos!
Plus dat hij nu erg veel zit te drammen op cam en gewoon eens afspreken. Geef me dan de tijd en ruimte die je me had beloofd, stommerd.

Mannen, begin er NOOIT aan Sigaar

Whahaha, zeg maar dat ie straks gewoon zelf een rukkie eraan moet geven als ie zo'n buikpijn ervan krijgt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:18

mootjah schreef:

Tipje: Als hij drie weken een ander heeft, dan heeft hij geen enkel respect voor jou als mens, en hij neemt je als mens niet serieus.

Dat lijkt mij toch wel een beetje de basisvoorwaarden voor een vriendschap, dus hoezo vrienden blijven?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:37

Pipo schreef:
Whahaha, zeg maar dat ie straks gewoon zelf een rukkie eraan moet geven als ie zo'n buikpijn ervan krijgt Haha!

Dat had ik dus gezegd, maar dat hielp zogenaamd niet Sigaar

Pipo schreef:
mootjah schreef:

Tipje: Als hij drie weken een ander heeft, dan heeft hij geen enkel respect voor jou als mens, en hij neemt je als mens niet serieus.

Dat lijkt mij toch wel een beetje de basisvoorwaarden voor een vriendschap, dus hoezo vrienden blijven?

Helemaal mee eens! Hoe kan je nou vrienden blijven met iemand die jouw bedrogen heeft?! Laat het hem lekker uitzoeken Doei, doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:38

precies wat ik ook zei. zo een wil je helemaal niet te vriend.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 00:23

Rebel_Jits schreef:
Pipo schreef:
Dat had ik dus gezegd, maar dat hielp zogenaamd niet Sigaar

Dus die jongen probeert jou een schuldgevoel aan te praten met verzinsels, in de hoop je zo te manipuleren dat je toch seks met hem wilt? Nagelbijten / Gniffelen Ik ben zo iemand die in ware liefde gelooft, maar in jouw geval zou ik nog even verder kijken. Vork

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:40

Rietveld schreef:
Toch is er een groot verschil tussen mannen haten en er (even) klaar mee zijn.

Haten brengt ontzettend veel negatieve energie met zich mee, er (even) helemaal klaar mee zijn, brengt rust Lachen

Precies Rietveld!!

De fase van haat heb ik ook gehad en hard aan gewerkt om dat los te laten. Nu ben ik helemaal klaar met hem (en niet even Tong uitsteken ) en dat geeft echt zoveel rust! Hij laat me echt siberisch koud! Heerlijk Haha! Ik haat mannen gelukkig ook niet hoor, maar ben wel even heel erg voorzichtig want wil straks niet weer op mijn ziel getrapt worden, niet goed voor mijn ego Haha! Ik wil nu gewoon lekker een tijd gelukkig zijn met mezelf, dan pas kun je ook een ander gelukkig maken.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:47

Pipo schreef:
mootjah schreef:

Inderdaad! Laat hem lekker het heen en weer krijgen! Vrienden blijven Verward Sorry, maar iemand die je zoiets flikt is je vriend niet lekker cliche ook trouwens... we blijven wel vrienden *LOL* Mijn ex wou ook 'vrienden' blijven.. nou had ik het wel uitgemaakt en niet hij... dat vrienden voor hem was meer onder het mom van gewoon sex met elkaar blijven hebben Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:49

Rawr schreef:
Saskiaatje schreef:
Wat een klootzak. Scheve mond Gatver, dat is nou één van de redenen dat ik mannen haat.

Want alle mannen doen dat en vrouwen doen dat nóóit. Rolleyes

Nagelbijten / Gniffelen Clown

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:57

Ik heb ook gezeik hoor Knipoog Reageert er 1 op niks wat ik doe, ja als ik dan bel, dan kan die opnemen, maar ja eigenlijk is die aan het werk ... Wordt dus heel leuk snachts bellen ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:00

Samy, waarom moet het zo moeilijk?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:24

Lovely schreef:

Sommige rotstreken die mannen uithalen doen vrouwen evengoed. Maar wat hierboven staat vind ik écht iets voor mannen. Nagelbijten / Gniffelen
Ik kan het aantal keren dat ik heb meegemaakt dat een jongen (meestal een vriend van me of de vriend van een vriendin) dat doet niet op mijn handen én voeten natellen. Het is altijd omdat er een andere meid in hun sociale omgeving is waarvan ze willen weten/zien hoe die reageert op hun nieuwe vrijgezel-zijn. En als dat dan niet leuk/goed uitpakt dan is je ex er nog wel die je toch wel terug wil...

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vriendin of vrouwelijke kennis dat deed.

Don't burn the bridges behind you when crossing to the other shore, you never know when you want to go back. Rolleyes

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:38

Rawr schreef:
Lovely schreef:

Sommige rotstreken die mannen uithalen doen vrouwen evengoed. Maar wat hierboven staat vind ik écht iets voor mannen. Nagelbijten / Gniffelen
Ik kan het aantal keren dat ik heb meegemaakt dat een jongen (meestal een vriend van me of de vriend van een vriendin) dat doet niet op mijn handen én voeten natellen. Het is altijd omdat er een andere meid in hun sociale omgeving is waarvan ze willen weten/zien hoe die reageert op hun nieuwe vrijgezel-zijn. En als dat dan niet leuk/goed uitpakt dan is je ex er nog wel die je toch wel terug wil...

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vriendin of vrouwelijke kennis dat deed.

Don't burn the bridges behind you when crossing to the other shore, you never know when you want to go back. Rolleyes

Tja ze zeggen toch ook: je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt Knipoog Blijkbaar leren mannen dat spreekwoord erg goed Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:09

ja die wordt erin gestampt als ze een jaar of 4 zijn,denk ik... Schijnheilig
Maar serieus,een kerel die een ander heeft,en mij dan nog wel als reserve houdt...nee,daar laat ik me niet(meer)voor gebruiken. heb dat 1 keer meegemaakt,toen was ik 18,en ach,naief..Maar nu niet meer hoor,een man gaat voor me,óf niet.

Ben nu overigens ook heel duidelijk,zie iemand namelijk wel zitten,en hij mij...maar ik kom net uit een belabberde relatie,en heb hem ook gezegd,dat ik heeeeeeeeeeel veel tijd nodig nodig heb en álles op mijn tempo wil doen,mocht het okee voelen.
En hij had er zowaar alle begrip en respect voor..heeft nog niet 1 foute/snelle toespeling of opmerking naar me gemaakt,terwijl ik ietsjes de boot blijf afhouden. Hij blijft geduldig...ze bestaan dus kennelijk toch Haha!

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:18

Anoniem schreef:
ja die wordt erin gestampt als ze een jaar of 4 zijn,denk ik... Schijnheilig
Maar serieus,een kerel die een ander heeft,en mij dan nog wel als reserve houdt...nee,daar laat ik me niet(meer)voor gebruiken. heb dat 1 keer meegemaakt,toen was ik 18,en ach,naief..Maar nu niet meer hoor,een man gaat voor me,óf niet.

Ben nu overigens ook heel duidelijk,zie iemand namelijk wel zitten,en hij mij...maar ik kom net uit een belabberde relatie,en heb hem ook gezegd,dat ik heeeeeeeeeeel veel tijd nodig nodig heb en álles op mijn tempo wil doen,mocht het okee voelen.
En hij had er zowaar alle begrip en respect voor..heeft nog niet 1 foute/snelle toespeling of opmerking naar me gemaakt,terwijl ik ietsjes de boot blijf afhouden. Hij blijft geduldig...ze bestaan dus kennelijk toch Haha!

Wel even goed zoeken, maar ze zijn er inderdaad nog wel geloof ik. Maar leuk dat deze man wel geduld met je heeft en begrip voor de situatie heeft.

Ik heb zelf momenteel ook even genoeg van mannen, ga nu ook proberen sterk te zijn en me niet meer laten gebruiken door een bepaalde man Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:21

Ik was alles behalve op zoek,haha,maargoed,we zullen zien.

Maar inderdaad,ergens heb ik er wel "genoeg"van. heb ook wel een duidelijk gevoel. Als het niet goed zit,ben ik weg. Mijn motto blijft gewoon,dat een relatie iets moet aanvullen in mijn leven..En doet het dat niet, dan ben ik liever alleen,want dat ben ik al erg vaak geweest.
Denk ook dat die instelling wel veel helpt(althans,mij wel..)..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:31

Ik kan ook geen vrienden blijven met zo iemand. Ik wil geen vrienden die me bedonderen en voorliegen.

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:38

mootjah schreef:

Citaat:
Dat heb ik het eerste half jaar ook gedacht. Daarna besloten alle contact te verbreken omdat ik het gewoon niet meer aankon hem elke keer te zien.

Hier nog een, ik heb toendertijd alle contact verbroken, toen hij weer contact opnam heb ik ook gezegd even heel stom alles of niets, het werd dus alles, nu het weer uit is ga ik binnenkort ook het contact definitief weer verbreken, ik ga er gewoon aan onderdoor, toch een soort van hoop dat je dan blijft houden...

klopt.. maar ik was voordat ik een relatie met hem kreeg was het m'n beste vriend. en ik weet dat hij in een vriendschap 100 % te vertrouwen is, maar in een relatie niet! hij zal nooit genoeg hebben aan 1 meisje.. ik zal nooit meer een relatie met hem krijgen en dat wil ik ook niet. maar ik hoop gewoon echt dat het als vrienden wel gaat werken! dat lukte hiervoor toch ook?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:41

mootjah schreef:
klopt.. maar ik was voordat ik een relatie met hem kreeg was het m'n beste vriend. en ik weet dat hij in een vriendschap 100 % te vertrouwen is, maar in een relatie niet! hij zal nooit genoeg hebben aan 1 meisje.. ik zal nooit meer een relatie met hem krijgen en dat wil ik ook niet. maar ik hoop gewoon echt dat het als vrienden wel gaat werken! dat lukte hiervoor toch ook?

Nee. Sex verpest je vriendschap. Ik denk dat het na een relatie niet meer gaat lukken je vriendschap zo op te pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:45

Mootja, je kunt alleen een vriendschap onderhouden als beide geen gevoel meer bij elkaar hebben. En dat is volgens mij niet helemaal zo of wel?