Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mootjah schreef:het is ook net 3 dagen uit met mijn vriend.. hij had al 3 weken een relatie met iemand anders..
nu wil ie vrienden blijven.. beter een beetje kwijt dan helemaal..
. Lovely schreef:mootjah schreef:het is ook net 3 dagen uit met mijn vriend.. hij had al 3 weken een relatie met iemand anders..
Nou, wat hij waarschijnlijk bedoelt is dat hij eerst even dat andere meisje wil uitproberen en dat als dat niet lukt, dan ben jij er gelukkig nog, in de wachtkamer.
. SETEFURII_ schreef:Lang leven de One night stand?
Rebel_Jits schreef:Argh!!! Jongens kunnen zo tegenstrijdig zijnEne moment wilt hij wel de tijd voor me nemen (ik laat me niet weer gebruiken!), andere moment mag het niet langer dan 3 dates duren voordat hij seks wilt. Nou, dan zoek hij die seks maar ergens anders
Zijn excuus? "Jaaa, dan krijg ik toch zo'n buikpijn en alles he!"
Onzin, dat praat hij zichzelf gewoon aan. Als ik 10x tegen mezelf zeg dat ik hoofdpijn krijg van klassieke muziek, dan gebeurt dat ook wel (om maar even een domme vergelijking te bedenken.) Echt, pfff![]()
Plus dat hij nu erg veel zit te drammen op cam en gewoon eens afspreken. Geef me dan de tijd en ruimte die je me had beloofd, stommerd.
Mannen, begin er NOOIT aan
mootjah schreef:het is ook net 3 dagen uit met mijn vriend.. hij had al 3 weken een relatie met iemand anders..
Pipo schreef:Whahaha, zeg maar dat ie straks gewoon zelf een rukkie eraan moet geven als ie zo'n buikpijn ervan krijgt
Pipo schreef:mootjah schreef:het is ook net 3 dagen uit met mijn vriend.. hij had al 3 weken een relatie met iemand anders..
Tipje: Als hij drie weken een ander heeft, dan heeft hij geen enkel respect voor jou als mens, en hij neemt je als mens niet serieus.
Dat lijkt mij toch wel een beetje de basisvoorwaarden voor een vriendschap, dus hoezo vrienden blijven?
Rebel_Jits schreef:Pipo schreef:Dat had ik dus gezegd, maar dat hielp zogenaamd nietWhahaha, zeg maar dat ie straks gewoon zelf een rukkie eraan moet geven als ie zo'n buikpijn ervan krijgt![]()
Ik ben zo iemand die in ware liefde gelooft, maar in jouw geval zou ik nog even verder kijken.
Rietveld schreef:Toch is er een groot verschil tussen mannen haten en er (even) klaar mee zijn.
Haten brengt ontzettend veel negatieve energie met zich mee, er (even) helemaal klaar mee zijn, brengt rust
) en dat geeft echt zoveel rust! Hij laat me echt siberisch koud! Heerlijk
Ik haat mannen gelukkig ook niet hoor, maar ben wel even heel erg voorzichtig want wil straks niet weer op mijn ziel getrapt worden, niet goed voor mijn ego
Ik wil nu gewoon lekker een tijd gelukkig zijn met mezelf, dan pas kun je ook een ander gelukkig maken. Pipo schreef:mootjah schreef:het is ook net 3 dagen uit met mijn vriend.. hij had al 3 weken een relatie met iemand anders..
Tipje: Als hij drie weken een ander heeft, dan heeft hij geen enkel respect voor jou als mens, en hij neemt je als mens niet serieus.
Dat lijkt mij toch wel een beetje de basisvoorwaarden voor een vriendschap, dus hoezo vrienden blijven?
Sorry, maar iemand die je zoiets flikt is je vriend niet
lekker cliche ook trouwens... we blijven wel vrienden
Mijn ex wou ook 'vrienden' blijven.. nou had ik het wel uitgemaakt en niet hij... dat vrienden voor hem was meer onder het mom van gewoon sex met elkaar blijven hebben
Rawr schreef:Saskiaatje schreef:Wat een klootzak.Gatver, dat is nou één van de redenen dat ik mannen haat.
Want alle mannen doen dat en vrouwen doen dat nóóit.
Reageert er 1 op niks wat ik doe, ja als ik dan bel, dan kan die opnemen, maar ja eigenlijk is die aan het werk ... Wordt dus heel leuk snachts bellen ... Lovely schreef:Nou, wat hij waarschijnlijk bedoelt is dat hij eerst even dat andere meisje wil uitproberen en dat als dat niet lukt, dan ben jij er gelukkig nog, in de wachtkamer.
Rawr schreef:Lovely schreef:Nou, wat hij waarschijnlijk bedoelt is dat hij eerst even dat andere meisje wil uitproberen en dat als dat niet lukt, dan ben jij er gelukkig nog, in de wachtkamer.
Sommige rotstreken die mannen uithalen doen vrouwen evengoed. Maar wat hierboven staat vind ik écht iets voor mannen.![]()
Ik kan het aantal keren dat ik heb meegemaakt dat een jongen (meestal een vriend van me of de vriend van een vriendin) dat doet niet op mijn handen én voeten natellen. Het is altijd omdat er een andere meid in hun sociale omgeving is waarvan ze willen weten/zien hoe die reageert op hun nieuwe vrijgezel-zijn. En als dat dan niet leuk/goed uitpakt dan is je ex er nog wel die je toch wel terug wil...
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vriendin of vrouwelijke kennis dat deed.
Don't burn the bridges behind you when crossing to the other shore, you never know when you want to go back.![]()
Blijkbaar leren mannen dat spreekwoord erg goed
Anoniem schreef:ja die wordt erin gestampt als ze een jaar of 4 zijn,denk ik...![]()
Maar serieus,een kerel die een ander heeft,en mij dan nog wel als reserve houdt...nee,daar laat ik me niet(meer)voor gebruiken. heb dat 1 keer meegemaakt,toen was ik 18,en ach,naief..Maar nu niet meer hoor,een man gaat voor me,óf niet.![]()
Ben nu overigens ook heel duidelijk,zie iemand namelijk wel zitten,en hij mij...maar ik kom net uit een belabberde relatie,en heb hem ook gezegd,dat ik heeeeeeeeeeel veel tijd nodig nodig heb en álles op mijn tempo wil doen,mocht het okee voelen.
En hij had er zowaar alle begrip en respect voor..heeft nog niet 1 foute/snelle toespeling of opmerking naar me gemaakt,terwijl ik ietsjes de boot blijf afhouden. Hij blijft geduldig...ze bestaan dus kennelijk toch
mootjah schreef:nu wil ie vrienden blijven.. beter een beetje kwijt dan helemaal..
Citaat:Dat heb ik het eerste half jaar ook gedacht. Daarna besloten alle contact te verbreken omdat ik het gewoon niet meer aankon hem elke keer te zien.
Hier nog een, ik heb toendertijd alle contact verbroken, toen hij weer contact opnam heb ik ook gezegd even heel stom alles of niets, het werd dus alles, nu het weer uit is ga ik binnenkort ook het contact definitief weer verbreken, ik ga er gewoon aan onderdoor, toch een soort van hoop dat je dan blijft houden...
mootjah schreef:klopt.. maar ik was voordat ik een relatie met hem kreeg was het m'n beste vriend. en ik weet dat hij in een vriendschap 100 % te vertrouwen is, maar in een relatie niet! hij zal nooit genoeg hebben aan 1 meisje.. ik zal nooit meer een relatie met hem krijgen en dat wil ik ook niet. maar ik hoop gewoon echt dat het als vrienden wel gaat werken! dat lukte hiervoor toch ook?