Wat zullen we oprichten?
De Koos Vriendloos groep
of
De Eeuwige Vrijgezellenclub?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
peelemeisje schreef:Nee, maar zolang jij het maar wel goed vindt
) 
. Dus ren ik hard weg haha
opmerkingen over wanneer er nou eens een vriendje kwam. Maar ik had daar ook helemaal geen zin in. Tot een halfjaar geleden........Ik heb het nog een tijd ontkent, maar we zijn nu toch officieel een paar maanden samen en ik vind hem helemaal geweldig!!
MiraMar schreef:Dan hier maar even een hart onder de riem van iemand bij wie het helemaal goed is gekomen![]()
Ik herken mezelf zoals ik een jaar of wat geleden was erg in jullie verhalen, en ik was zelfs nog een stukje ouder. Ook tamelijk onzeker, en niet zo'n uitgaanstype (hoewel ik in mijn studententijd toch wel geregeld uitging). Inmiddels ben ik he-le-maal gelukkig met vriend en huisje/boompje/beestje, en ik heb daar echt geen rare kunstgrepen voor hoeven uithalen!
En nog precies mijn type ook. Zo iemand waar je altijd van denkt: 'Hmm.. zo een wil ik nou', maar dan meteen weer denkt van: 'Neeeh.. die vind je toch nooit.' Maarja, hij was er dus wel.
Mét paard, zo'n 10 jaar rijervaring, en verder ook gewoon heel close tegen perfect aan.
ladypaard schreef:haha daar ben je mooi klaar mee,
me ouders beginnen nu wel steeds vaker dubbelzinnige opmerkingen te maken.![]()
nog even en dan schoppen ze me volgens mij gewoon het huis uit zodat ik nieuwe mensen kan ontmoeten, (nou ja zat er zelf ook al aan te denken, maar heb er gewoon de tijd niet voor)
.
MieLo schreef:we zouden eigenlijk een lotgenotengroep moeten oprichten
nikita_benno schreef:MieLo schreef:we zouden eigenlijk een lotgenotengroep moeten oprichten
ìk sluit me aan

nikita_benno schreef:MieLo schreef:we zouden eigenlijk een lotgenotengroep moeten oprichten
ìk sluit me aan
[/quote]
ik ben 19j en ook nog nooit een vriendje gehad. één keer leek het erop dat het zou lukken met een jongen,maar het is uiteindelijk tot niets uitgedraait. ik ging veel uit, de laatste tijd wel minder en ik wordt nogal snel verliefd op jongens die te hoog gegrepen zijn of die al een vriendin hebben. en als er een jongen op mij verliefd is, is het niet van mijn kant. ach, ooit zal ik wel eens iemand tegenkomen denk ik maar ....