nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:16

*sluit zich aan bij groep van Kruimeltje*

Wat zullen we oprichten?
De Koos Vriendloos groep
of
De Eeuwige Vrijgezellenclub?

Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:31

peelemeisje schreef:
Nee, maar zolang jij het maar wel goed vindt Knipoog

ja das makkelijk gezegd maar de mening van je familie telt wel n klein beetje natuurlijk Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:36

Mijn moeder zei: als je op ons 40 jarige huwelijk maar een vriend hebt Nagelbijten / Gniffelen
Bedankt ma! Clown
(overigens had ik toen idd een vriend)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:06

haha daar ben je mooi klaar mee,
me ouders beginnen nu wel steeds vaker dubbelzinnige opmerkingen te maken. Huilen van het lachen
nog even en dan schoppen ze me volgens mij gewoon het huis uit zodat ik nieuwe mensen kan ontmoeten, (nou ja zat er zelf ook al aan te denken, maar heb er gewoon de tijd niet voor Clown )

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:00

Nou, dan moeten we toch maar een clubje oprichten. Ik hoor trouwens bij beide groepen.

Én verlegen en onzeker, dus dat maakt het lastiger.

Én zo gauw iemand me blijkbaar toch leuk vind wordt het nog veel enger Knipoog. Dus ren ik hard weg haha

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:15

Ik heb even wat stukjes mee zitten lezen en het was wel herkenbaar. Ik heb toen ik 16 was wel jaren verkering gehad maar toen dat uitging ben ik heel lang vrijgezel geweest. Ik vond de mannen die ik tegenkwam gewoon niet leuk genoeg, was snel op ze uitgekeken, had geen zin in dat 'gedoe' en de mannen die ik wel leuk vond waren onbetrouwbaar. Familie en vrienden begonnen ook al met van de 'leuke' Misselijk opmerkingen over wanneer er nou eens een vriendje kwam. Maar ik had daar ook helemaal geen zin in. Tot een halfjaar geleden........Ik heb het nog een tijd ontkent, maar we zijn nu toch officieel een paar maanden samen en ik vind hem helemaal geweldig!!

Dus meiden, komt allemaal goed!

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:17

Dan hier maar even een hart onder de riem van iemand bij wie het helemaal goed is gekomen Tong uitsteken
Ik herken mezelf zoals ik een jaar of wat geleden was erg in jullie verhalen, en ik was zelfs nog een stukje ouder. Ook tamelijk onzeker, en niet zo'n uitgaanstype (hoewel ik in mijn studententijd toch wel geregeld uitging). Inmiddels ben ik he-le-maal gelukkig met vriend en huisje/boompje/beestje, en ik heb daar echt geen rare kunstgrepen voor hoeven uithalen! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:22

MiraMar schreef:
Dan hier maar even een hart onder de riem van iemand bij wie het helemaal goed is gekomen Tong uitsteken
Ik herken mezelf zoals ik een jaar of wat geleden was erg in jullie verhalen, en ik was zelfs nog een stukje ouder. Ook tamelijk onzeker, en niet zo'n uitgaanstype (hoewel ik in mijn studententijd toch wel geregeld uitging). Inmiddels ben ik he-le-maal gelukkig met vriend en huisje/boompje/beestje, en ik heb daar echt geen rare kunstgrepen voor hoeven uithalen! Haha!

Hahaha neeee dat moet je juist niet doen, moeizaam zoeken. Haha mijn vriend liep 'gewoon' op de manege rond. Huilen van het lachen En nog precies mijn type ook. Zo iemand waar je altijd van denkt: 'Hmm.. zo een wil ik nou', maar dan meteen weer denkt van: 'Neeeh.. die vind je toch nooit.' Maarja, hij was er dus wel. *LOL* Mét paard, zo'n 10 jaar rijervaring, en verder ook gewoon heel close tegen perfect aan. Schijnheilig

TanteCay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:26

ik heb ook nog nooit een vriend gehad, ga nooit zo veel uit en ben verlegen, spreek zo nu en dan wel met jongens af, maar daar blijft het altijd bij. of het afspreken gaat nooit zoals ik dat wil. Me zus daar in tegen gaat van de een naar de ander, de laatste tijd krijg ik ook veel opmerkingen van mijn moeder van: denk je nu niet dat je iets mist blabla..

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:27

haha fijn zeg! Ik zie wel wanneer ik een leuke tegenkom... van de zomer vond iemand mij heel leuk en ik alleen maar twijfelen.. was wel gezellig maar uiteindelijk werd het toch niets! Ik had weinig tijd en hij woont ver weg Clown

Conclusie: losse scharrels werken wel Knipoog

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:31

ik ben 20, heb nog nooit een vaste relatie gehad,
ja eenmaal, die heeft wel twee weken geduurt,
al de andere kapte ik na een avond wel weer af.
weet je, ik ben raar, pak nu, dat er een goede vriend van me afkomt (die ik wel aantrekkelijk vind) en zegt van kijk, wat denk je van een ONS, zonder verplichtingen?
ik ben bijna direct mee
laat diezelfde vriend zeggen dat die wel serieuze interesse heeft in mij, en ik loop gillend weg ...
logica?
niet dus ...

nouja, voorlopig ben ik nog single, ik pak nu en dan iets mee, voor de rest
enkel die vragen op familiebijeenkomsten: "en? vrij je nu NOG niet?"
mijn ouders denken ook dat ik een braaf nonnetje ben, en gewoon nog nooit in contact gekomen ben met een jongen Haha!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:33

ladypaard schreef:
haha daar ben je mooi klaar mee,
me ouders beginnen nu wel steeds vaker dubbelzinnige opmerkingen te maken. Huilen van het lachen
nog even en dan schoppen ze me volgens mij gewoon het huis uit zodat ik nieuwe mensen kan ontmoeten, (nou ja zat er zelf ook al aan te denken, maar heb er gewoon de tijd niet voor Clown )

Dat de tijd er niet voor hebben is zo herkenbaar. Als familie er wat over zegt zegt me pa ook altijd, Joh daar heeft ze geen tijd voor Tong uitsteken .

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:33

ik heb nog echt nooit een vriendje gehad, en ook geen scharrel. Ik heb er aan de ene kant geen behoefte aan, maar aan de andere kant wil ik het toch ook weer wel. Ik vind in ieder geval wel dat er een beetje redelijk uit moet zien, maar ook wel karakter hebben. Het probleem is alleen dat de meeste knappere jongens gelijk teveel eigendunk hebben of ze zijn homo. Ik ga ook nooit uit omdat ik geen vrienden in de buurt heb wonen en omdat ik echt niet met mijn zus uit wil gaan. Zij heeft ook haar eigen vrienden. Verder zitten er bij mij op school ook geen leuke jongens, in ieder geval geen jongens die mij zien staan. Ik heb ook niet zoiets van, ik ga me helemaal opdutten en tiptop kleden, ik heb bijna nooit make-up op en geen sieraden. Ik trek gewoon een spijkerbroek met een t-shirt en vest aan, gewoon lekker simpel wat ik lekker vindt zitten. Maar ze kijken meestal alleen nog maar naar die sletjes lijkt het wel.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:43

Ik ga altijd met mijn zus op stap.. soms wel irritant hoor want als je sjans hebt of je zoent een keer weet meteen heel de familie het Clown

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:07

Ik ga ook nooit uit, omdat mijn vriendinnen niet in de buurt wonen. Alleen heel af en toe als ik naar Drenthe ga ga ik met een hele groep uit.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:13

MieLo schreef:
we zouden eigenlijk een lotgenotengroep moeten oprichten Nagelbijten / Gniffelen

ìk sluit me aan

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:16

In dit topic melden zich toch allemaal al lotgenoten of zie ik dat verkeerd Clown

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:01

nikita_benno schreef:
MieLo schreef:
we zouden eigenlijk een lotgenotengroep moeten oprichten Nagelbijten / Gniffelen

ìk sluit me aan

een soort hyves ervoor maken Tong uitsteken

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:34

haha ik heb gezegd tegen vriendinnen van me dat als ik 30 ben en geen vriend heb ik een huis opricht voor lotgenote Knipoog

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:53

Nou, dan moeten we een huiskamertopic Haha!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:57

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:56

nikita_benno schreef:
MieLo schreef:

ìk sluit me aan

een soort hyves ervoor maken Tong uitsteken[/quote]

ja leuk hyves ik meld me wel aaan:d

jappielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:54

komt me bekent voor Lachen ik ben 19j en ook nog nooit een vriendje gehad. één keer leek het erop dat het zou lukken met een jongen,maar het is uiteindelijk tot niets uitgedraait. ik ging veel uit, de laatste tijd wel minder en ik wordt nogal snel verliefd op jongens die te hoog gegrepen zijn of die al een vriendin hebben. en als er een jongen op mij verliefd is, is het niet van mijn kant. ach, ooit zal ik wel eens iemand tegenkomen denk ik maar ....

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:24

ik dacht ook dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven, maar op me 22e kwam ik mijn huidige vriend tegen en nu wonen we gelukkig samen en denken aan een kindje.

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:27

Haha, er is dus nog hoop!!! Tong uitsteken

Herkenbaar in ieder geval.

Wat ik me afvraag: slikken jullie wel de pil? Waarom wel/ waarom niet? (schiet me zo in een keer te binnen dus stel hem maar gewoon!)