Bijna iedere avond eet ik vlees.. Dus vegetarier of niet. Een bleek scheet kun je altijd zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bijna iedere avond eet ik vlees.. Dus vegetarier of niet. Een bleek scheet kun je altijd zijn
) en heb er echt geen schade aan ondervonden, hoor. Je at dan veel peulvruchten, sesamzaadjes, walnoten, dat soort dingen om bepaalde stoffen (bv. calcium zit ook in sesamzaadjes, ja, echt waar) toch binnen te krijgen. Kan je vertellen dat je er een prachtige huid, hele heldere ogen en heel mooi haar van krijgt!!!
arnjojo schreef:Haha twiggy 2008 en ik dan?? Ik ben een gigantische bleek scheet... you knowBijna iedere avond eet ik vlees.. Dus vegetarier of niet. Een bleek scheet kun je altijd zijn
. Gelukkig ben ik veel buiten en als ik op tijd naar bed ga is mijn teint heel gezond, hoor
. Niemand die aan mij ziet dat ik een vega ben, ook al beweren sommigen van wel (en die kennen mij niet eens).
want ik neem aan dat de meeste van jullie wel melk drinken...

).

.
LovingTweety schreef:Waar je je druk om kan maken.
Zoals jij je stukje schrijft voel ik me dus aangevallen omdat ik vleeseet.
Ieder zijn ding. Jij eet geen vlees en doet miss iets wat minder diervriendelijk is (onbewust) ik eet wel vlees en doe misschien iets wat wel diervriendelijk is (ook onbewust of bewust.). Lekker iedereen laten gaan en kweek een olifantenhuid.
annastasia schreef:Daar gaan we weer...............
Kistkalveren, hormonen etc etc.
Weer dezelfde personen in hun tunnelvisie.....
Mensen verdiep je eerst eens in de realiteit voordat je het vegetarische/veganistische gaat prediken
Fitch schreef:annastasia schreef:Daar gaan we weer...............
Kistkalveren, hormonen etc etc.
Weer dezelfde personen in hun tunnelvisie.....
Mensen verdiep je eerst eens in de realiteit voordat je het vegetarische/veganistische gaat prediken
Hm, tunnelvisie. Gaat het nieuws de laatste tijd aan je voorbij? De berichten over vlees met hormonen en ziektes onder vee komen regelmatig voorbij, én kleine kalfjes worden op sommige boerderijen toch echt nog in kleine hokjes (jaja, de zogenaamde 'kist') gehouden. Vermoed zo langzamerhand dat onze 'realiteiten' iets anders liggen. Misschien moet jij je eens in de échte realiteit verdiepen voordat je vegetarisme/veganisme afdoet als nonsens? Ook wel eens in je opgekomen dat jij degene zou kunnen zijn met tunnelvisie?