Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
jaantsje schreef:ShadowO
Ik hoop niet dat je dit ooit mee zult maken.
Als ouder doe je er alles aan maar school heeft wel degelijk de touwtjes in handen. Zij hebben instumenten om hier in te grijpen.
Als ouder ga je naar school en moet je maar uitzoeken waar je terecht kunt.
School is wel degelijk verantwoordelijk voor de gang van zaken, daar gebeurt het toch?
Of moet je als ouder ook mee de klas in?

Shadow0 schreef:marleen_usar schreef:Ik heb die vrije school eindelijk aan de lijn gehad en ik heb gewoon eerlijk gezegd welke problemen ze heeft.Ze was verbaasd en vroeg ook eerlijk of mijn dochter wel kon wachten tot het open dag is in januarie? Ze had zelf het idee dat ze daar weg moet en snel maar zo zei ze dat niet, ik wordt in ieder geval snel gebeld door de persoon die er over gaat en dan is nog maar een kwestie van tijd,ik zei ook dat ik de inspectie achter me heb staan.
Dat je het nu gedaan hebt is goed maar met alle respect - dit gesprek had je toch echt een maand eerder moeten hebben.
Dan nog denk ik dat het belangrijk is om NU alvast ook alternatieven te bekijken, voor het geval deze school toch niet de beste oplossing blijkt te zijn.
marleen_usar schreef:Al met al gaat er overal gewoon te veel tijd in zitten.
AprilSchat schreef:@ Randalinpony : Ik weet dat ik heftig reageer, maar ze lopen de moeder nou min of meer zwart te maken dat ze niet goed genoeg doet!
De ouders doet het meestal even veel pijn als het kind zelf, en ik weet dat de ouders er voor het kind moeten zijn! Maar toen ik gepest werd, hebben mijn ouders er ook alles aangedaan om het te stoppen, maar als de vrouw van je meester de vriendin is van de pester, dan moet je niet menen dat er wat gebeurd hoor.
Helaas zijn de scholen bang om de ouders van de pesters op hun dak te krijgen!
En met dat vraagje of ze zelf gepest zijn bedoel ik vooral shadow en Bravespots!!
KiWiKo schreef:Ik zit duidelijk anders in elkaar........... ik probeer eerst of mijn kind het zelf op kan lossen op een eerlijke manier, lukt dit niet dan ga IK het oplossen, en ik ben dan niet lief....... niet voor ouders, niet voor kinderen en niet voor school.....
Maar echt he, gaat niet gebeuren joh!
marleen_usar schreef:Die nieuwe school zit helaas vol en na de grote vakantie is er pas plaats, ik probeer nu een andere school.
lautje76 schreef:Jammer dat dit nodig was om je zo woedend te krijgen dat je op je strepen bent gaan staan.
Arm kind.marleen_usar schreef:Die nieuwe school zit helaas vol en na de grote vakantie is er pas plaats, ik probeer nu een andere school.Morgen meld ik haar ziek en bel ik de politie en de inspectie, de klas wilde niet stil worden dus de juf zegt ik ga 2 minuten weg als ik terug kom wil ik dat het stil is.Vervolgens wordt mijn dochter kei hard getrapt en is helemaal in paniek,de klas uit mocht niet.Ze kroop tegen een kast aan en was doodsbang.De daders kregen straf, mijn man word gebeld en ze nemen maatregelingen.Ze kwam kreupel en huilend uit school, ze durfde niet te klagen.Ik zeg wat loop je moeilijk,ze begint hard te huilen.Verteld het verhaal en zegt mama ik wilde daar weg ik was zoooooo bang maar ik mocht niet weg.Ik zit er compleet door heen,geen dag geen uur zelfs geen minuut gaat ze daar nog naar toe.