Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Miracle_ schreef:het gaat over: WAT JULLIE IN HET ALGEMEEN DOEN ALS HET FF NIET MEEZIT.....
WIJ WERKEN!!! Als het me financieel niet mee zit ga ik naar mijn baas en vraag ik of ik alsjeblieft als het restaurant gesloten is (1 dag per week) mag helpen het te komen schrobben. Of ik alsjeblieft een paar uurtjes meer mag werken.
En als ik geen werk heb dan ZOEK ik werk.. En neem ik aan wat ik kan krijgen.
Miracle_ schreef:Nou het is ook wel eens een slechte eigenschap, zoals nu!
Ik snap je punt nu ook wel hoor, alleen t komt allemaal behoorlijk rot over hier.. Ik ben gewoon zeker niet lui, ik wil het gewoon écht goed doen.. maar ik besef nu ook dat dat niet altijd kan!
Ik ben 18, ik moet nog veel leren, en ik had dus gewoon ff niet nagedacht bij de dingen die er echt toe doen zegmaar..
Ik wilde gewoon te veel, te snel, en te goed doen....
Wie weet duurt het nog even voordat je je fulltime baan hebt gevonden (dat hopen we natuurlijk niet!), maar als dat wel zo is, kun je je voor de volle 100% inzetten om een geschikte baan te vinden voor die tussenperiode, en zo je paardje te kunnen onderhouden.OoappeloO schreef:Miracle_ schreef:Dit topic ging in eerste instantie helemaal niet over mij.. HET WAS EEN ALGEMENE VRAAG AAN JULLIE.
Nu gaan mensen uit dit topic opmaken dat ik lui ben, ZE KENNEN ME NIET EENS..
Ik maak nog altijd zelf uit welke baan ik wel of niet wil, dat bepaalt bokt niet voor mij..
Miracle_ schreef:Vjestagirl schreef:
WIJ WERKEN!!! Als het me financieel niet mee zit ga ik naar mijn baas en vraag ik of ik alsjeblieft als het restaurant gesloten is (1 dag per week) mag helpen het te komen schrobben. Of ik alsjeblieft een paar uurtjes meer mag werken.
En als ik geen werk heb dan ZOEK ik werk.. En neem ik aan wat ik kan krijgen.
Kijk.. dat wilde ik gewoon als antwoord, niet alle mikmak er omheen....
hittepit_12 schreef:Kiwiko even off topic wat zijn de haken en ogen van aplhahulp?
4EverHobbes schreef:Wat zou ik doen als ik een financiële tegenvaller heb... hmmm even denken hoor.
Ten eerste zou ik mijn parttime baan opzeggen, want wat heb je nou aan dat halve werk. Vervolgens zou ik van mijn laatste salaris een stuk of wat nieuwe sjabrakkies of dekens of 'peesjes en strijkjes' voor mijn paard kopen (ook in mindere tijden moet je er netjes bij lopen natuurlijk). En de auto voltanken, zodat ik nog wel even naar stal kan. Want fietsen?? Daar begin ik niet aan. Veel te vermoeiend.
Tja, en dan elke dag lekker uitslapen en vooral naast de telefoon blijven zitten tot óf de man van mijn dromen, die uiteraard multimiljonair is, belt en me meeneemt naar zijn kasteel, óf de baan van mijn leven me wordt aangeboden (wat wel more likely is, zo realistisch ben ik dan ook wel weer). Zo spaar ik al mijn energie om me straks in een compleet nieuw leven te storten, waarbij ik elke maand een enorm bedrag op mijn rekening krijg gestort. En dan zijn mijn problemen opgelost. En kan ik weer een nieuwe deken voor mijn paard kopen.
Heb je hier wat aan misschien?
4EverHobbes schreef:Wat zou ik doen als ik een financiële tegenvaller heb... hmmm even denken hoor.
Ten eerste zou ik mijn parttime baan opzeggen, want wat heb je nou aan dat halve werk. Vervolgens zou ik van mijn laatste salaris een stuk of wat nieuwe sjabrakkies of dekens of 'peesjes en strijkjes' voor mijn paard kopen (ook in mindere tijden moet je er netjes bij lopen natuurlijk). En de auto voltanken, zodat ik nog wel even naar stal kan. Want fietsen?? Daar begin ik niet aan. Veel te vermoeiend.
Tja, en dan elke dag lekker uitslapen en vooral naast de telefoon blijven zitten tot óf de man van mijn dromen, die uiteraard multimiljonair is, belt en me meeneemt naar zijn kasteel, óf de baan van mijn leven me wordt aangeboden (wat wel more likely is, zo realistisch ben ik dan ook wel weer). Zo spaar ik al mijn energie om me straks in een compleet nieuw leven te storten, waarbij ik elke maand een enorm bedrag op mijn rekening krijg gestort. En dan zijn mijn problemen opgelost. En kan ik weer een nieuwe deken voor mijn paard kopen.
hittepit_12 schreef:Ik werk nu als alpha, en dit wist ik allemaal al, wat dat beterft is het sclecht geregeld eigenlijk, ik dacht dat er nog meer was.........
montoya schreef:4EverHobbes schreef:Wat zou ik doen als ik een financiële tegenvaller heb... hmmm even denken hoor.
sorry hoor maar denk dat ze hier dus niks aan heeft dit is met modder gooien ze heeft toch gezegd dat ze het anders gaat doen.
Annetje_ schreef:Miracle_ schreef:Nou het is ook wel eens een slechte eigenschap, zoals nu!
Ik snap je punt nu ook wel hoor, alleen t komt allemaal behoorlijk rot over hier.. Ik ben gewoon zeker niet lui, ik wil het gewoon écht goed doen.. maar ik besef nu ook dat dat niet altijd kan!
Ik ben 18, ik moet nog veel leren, en ik had dus gewoon ff niet nagedacht bij de dingen die er echt toe doen zegmaar..
Ik wilde gewoon te veel, te snel, en te goed doen....
Misschien kun je er weer een goede eigenschap van maken!Wie weet duurt het nog even voordat je je fulltime baan hebt gevonden (dat hopen we natuurlijk niet!), maar als dat wel zo is, kun je je voor de volle 100% inzetten om een geschikte baan te vinden voor die tussenperiode, en zo je paardje te kunnen onderhouden.
Verder ben ik ook zo'n ramptoerist, alles moet gewoon goed zijn, en goed kloppen (en dan ben ik nog geeneens 18, en heb ik eigenlijk helemaal geen recht van spreken hier hahaha, dat wordt nog wat later).
)Miracle_ schreef:4EverHobbes schreef:Wat zou ik doen als ik een financiële tegenvaller heb... hmmm even denken hoor.
grappig....
montoya schreef:ja wie droomt er niet van een rijke man . mmmmmmmmmm james rijd jij de auto effe voor hahahahahah.
montoya schreef:ja wie droomt er niet van een rijke man . mmmmmmmmmm james rijd jij de auto effe voor hahahahahah.
Hij zit dik onder de plak
Hij gaat me overigens wel begeleiden in mn zoektoch naar mn ideale én rijke vent
KiWiKo schreef:montoya schreef:ja wie droomt er niet van een rijke man . mmmmmmmmmm james rijd jij de auto effe voor hahahahahah.
ik wil er een van 80 plus.,,,,,,,,,,,,,,,,, die is echt na de hiwelijksnacht mijn
montoya schreef:hittepit_12 schreef:Ik werk nu als alpha, en dit wist ik allemaal al, wat dat beterft is het sclecht geregeld eigenlijk, ik dacht dat er nog meer was.........
niet dat me zo te binnen schiet wacht ook op wat kiwiko zegt .
pretletter17 schreef:Goed, met modder gooien is inderdaad niet nodig. Maar nu hebben 'wij' dus allemaal gezegd wat 'wij' zouden doen bij een financiële tegenvaller, maar wat zou (lees: ga) jíj doen bij zo'n tegenvaller? Goed bedoeld hoor en zeker geen aanval, ik ben gewoon benieuwd hoe je nu deze (en misschien ook nog wel volgende) maand je stalgeld gaat betalen en wat je verder voor oplossingen hebt. Leren anderen misschien ook nog wat