Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Ik vind het melden alleen wel heel spannend.... ben dan toch wel bang tegenwoordig met al dat geweld waar mensen ook niet vies van zijn om te gebruiken.
Ik dacht nog anders geef ik mijzelf soort van aan dat ik dan ook gecheckt wordt. Zodat het minder opvalt en lijkt alsof het via een andere weg komt.
Ik wil gewoon niet gezien worden als melder dat vind ik te link. Als ik nu ging verhuizen zou ik denken ik meldt het en zoek het uit. Maar ik moet hier wel blijven wonen.

Nu de bestrating bij de paarden maar met de onderkruid machine schoon “geveegd”
als er iets is op het spoor vallen de sprinters als eerste uit, en dan kan ik nergens heen, want de bus gaat maar eens per uur hier en ik heb geen andere manier om (veilig) bij een station te komen waar intercity's stoppen Polarize schreef:Ik moet eerst maar op school zien te komen morgenals er iets is op het spoor vallen de sprinters als eerste uit, en dan kan ik nergens heen, want de bus gaat maar eens per uur hier en ik heb geen andere manier om (veilig) bij een station te komen waar intercity's stoppen
MarlindeRooz schreef:Polarize schreef:Ik moet eerst maar op school zien te komen morgenals er iets is op het spoor vallen de sprinters als eerste uit, en dan kan ik nergens heen, want de bus gaat maar eens per uur hier en ik heb geen andere manier om (veilig) bij een station te komen waar intercity's stoppen
Heb je al bedacht welke pyjama je morgen aan gaat doen wanneer je sneeuwvrij hebt en met je hondje op bed ligt de hele dag?