Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 10:58

Stom lijf, ik heb al bijna 2,5 jaar last van een ingroeiende teennagel en ik word hier gek van. Ben al 2x eraan geopereerd, loop bij de medisch pedicure, heb al tijden een nagelbeugel en dan nog gaat het wéér mis met constant ontstekingen en weer opnieuw ingroeien. Suf gedoe :roll: ik wil eigenlijk de huisarts bellen voor een afspraak voor een wigexcisie maar dat doet zeer en dan kan ik een paar dagen niks, en daar maak ik mij ook weer zenuwachtig voor.
Kak gewoon ^)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:04

Telpeva schreef:
Stom lijf, ik heb al bijna 2,5 jaar last van een ingroeiende teennagel en ik word hier gek van. Ben al 2x eraan geopereerd, loop bij de medisch pedicure, heb al tijden een nagelbeugel en dan nog gaat het wéér mis met constant ontstekingen en weer opnieuw ingroeien. Suf gedoe :roll: ik wil eigenlijk de huisarts bellen voor een afspraak voor een wigexcisie maar dat doet zeer en dan kan ik een paar dagen niks, en daar maak ik mij ook weer zenuwachtig voor.
Kak gewoon ^)

toch laten doen :j
Ja is even balen, maar duurt uiteindelijk korter dan keer op keer die ontstoken teen.

Ik was 17-18 of zo toen ze bij mij een deel weggehaald hebben, nadat een paard er op had gestaan en het telkens fout ingroeide.
Daarna nooit meer last gehad.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:11

Polarize schreef:
Literatuurlijst is binnen...16 boeken, waarvan een aantal alleen maar 2e hands vekrijgbaar en de goedkoopste is 40 euro :+

Heb afgelopen jaar ook maar één boek regelmatig gepakt, dus ze zoeken het maar uit

En de duurste?

Ik vind 40 euro voor studieboeken nog meevallen. Maar mijne waren dan ook tussen de 150 en 200 per stuk :').

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:23

Had een online afspraak (van een uur), bleek dat ik de laptop erbij moest pakken want een telefoon vond hij niet werken. Nope, had ik al eerder aangegeven dit niet te doen. Dat werd dus een gesprek van vijf minuten :Y)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:23

_San87_ schreef:
Polarize schreef:
Literatuurlijst is binnen...16 boeken, waarvan een aantal alleen maar 2e hands vekrijgbaar en de goedkoopste is 40 euro :+

Heb afgelopen jaar ook maar één boek regelmatig gepakt, dus ze zoeken het maar uit

En de duurste?

Ik vind 40 euro voor studieboeken nog meevallen. Maar mijne waren dan ook tussen de 150 en 200 per stuk :').

100 euro, maar die heb ik al van vorig jaar :')

40 euro valt mee, maar (na opnieuw tellen) voor 12 boeken telt dat alsnog heel snel op :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:29

Polarize schreef:
_San87_ schreef:

En de duurste?

100 euro, maar die heb ik al van vorig jaar :')

40 euro valt mee, maar (na opnieuw tellen) voor 12 boeken telt dat alsnog heel snel op :')

Ja, daar kon ik over mee praten met 8 boeken van 150+ per stuk :').

Is het boek niet digitaal beschikbaar?

Shadow0

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:45

De ah steekproef...

Ik wil 2 broodjes scannen, klik dus op het broodje, daarna op de 1 en de +, dan staat er twee... daarna steekproef waarbij er maar 1 broodje is gescand. Ik kon het niet controleren maar moet je dan nog op ok klikken ofzo? In elk geval, het systeem had door dat ik 2 broodjes wilde scannen en dat dat toch niet gelukt was en daar kwam de steekproef op... als dat probleem bekend is, kunnen ze die software dan niet verbeteren? Nu heb ik een gemist item op mijn naam staan terwijl ik die nadrukkelijk wel had ingevoerd.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 12:09

@san, ik gok van wel, maar digitaal werkt niet met mijn hoofd :') ik heb gelukkig gewoon hele lieve ouders die mijn schoolgeld en boeken betalen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 12:40

Heel m'n rechter arm is vrij kapot, vooral schouders.
Eerst week kantoorbaan ging echt zo goed, beetje stijf maar echt niks bijzonders.
En nu, nu al zo'n pijn en zeurderig gevoel want je ook niet kan negeren.
Ben al gaan staan, 10x met hoogtes etc zitten prullen maar het wil niet weg -O- oliebol.
Hopelijk gewoon gek geslapen en geen voorbode.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 12:52

Rioolbuis in de kelder lekt. Stinkt als een malle en er kan morgen pas iemand langskomen :=

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 13:09

Ik ben zo dom. Ik heb gewoon verlof vandaag, maar dat was ik vergeten, dus ik zat vanochtend mooi op tijd achter de laptop :+ Heb er nu maar een halve dag van gemaakt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-25 13:11

Nyaleti schreef:
Eerst week kantoorbaan ging echt zo goed, beetje stijf maar echt niks bijzonders.
Ben al gaan staan, 10x met hoogtes etc zitten prullen maar het wil niet weg -O- oliebol.

Heb je ergonomisch materiaal aan je bureau? Ergonomisch toetsenbord, evt. verticale muis?

Mijn rechterarm is niet kapot maar ik krijg zelfs last met een normale muis (kantoorbaan 32u/pw). Ik heb een Logitech Lift muis, geen ergo toetsenbord maar die zijn er ook. Heeft er een arbodeskundige o.i.d. meegekeken bij het instellen van je bureau?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 13:50

Telpeva schreef:
Kak gewoon ^)

Ik heb ook lang ellende gehad. Ze hebben stuk weggehaald maar dat groeide gewoon weer aan. Nu is Gehwol nagelweker mijn beste vriend. Paar keer per week erop en de nagel blijft nu zo zacht dat hij niet kan ingroeien.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 14:11

Wat zitten er toch ongelooflijke idioten achter het stuur -O-

Net bij de stoplichten, ik sta rechts, eentje voor mij. Gaan er een paar links staan die er dan iets verderop weer tussen moeten. Degene voor mij trekt lekker vlot op, ik dus ook, degene die links vooraan stond voegt in tussen mij en mijn voorganger en vervolgens wordt er keihard getoeterd naast mij, want de Mercedes die daar reed kon mij niet meer voorbij. Ja vriend, dan had je beter moeten anticiperen en niet mij koste wat kost voorbij willen. Maargoed, met je snelle auto en je kleine piemeltje achter een Daihatsu aansluiten, dat kan natuurlijk ook niet :roll:

Verderop weer stoplichten waar hij me knetterhard rechts inhaalt en vervolgens gaat zitten filmen door de achterruit. Ik heb maar even gezwaaid.... Blijkt hij vervolgens achter iemand te zitten die niet heel vlot doorrijdt en ook die wordt serieus gevaarlijk ingehaald.

Iets met jeuk en korte armpjes...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 14:23

Nyaleti schreef:

Heb je armsteunen? Misschien dat die te hoog staan. Kan ook gewoon wennen zijn hoor. Vervelend is het natuurlijk wel.
Moska schreef:
Ik ben zo dom. Ik heb gewoon verlof vandaag, maar dat was ik vergeten, dus ik zat vanochtend mooi op tijd achter de laptop :+ Heb er nu maar een halve dag van gemaakt

Dat is met recht een ergernis. In ieder geval nog een half dag tegoed :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 14:35

Trampoline besteld, zou binnen 2 weken bezorgd worden. Krijg na 8 dagen melding dat het product geannuleerd wordt omdat er geen voorraad is. Ergens anders besteld, na 6 dagen de melding dat het product geretourneerd is voordat ik hem überhaupt had. Andere trampoline ergens anders besteld. Belt de leverancier dat het niet compleet is dat hij over 3 weken een complete kan bezorgen of een ander merk in een andere kleur die wat duurder is, maar mocht voor hetzelfde bedrag. Dat laatste is natuurlijk super, maar ben nou al 3 weken bezig met 3 geannuleerde trampolines :oo

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 14:41

Geen warm water meer, monteur is onderweg.

Scherven brengen een beetje geluk.
Ik wilde pas later vanmiddag stofzuigen.
Maar ik stootte vanmorgen bij het uit de kast halen van een glas deze kapot en viel in scherven op de grond.
En moest toen uiteraard meteen stofzuigen.

Wel fijn, is het geen halve paardenstal nu die monteur komt....

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 15:04

De canvas shopper mand van AH :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 15:05

DuoPenotti schreef:
Geen warm water meer, monteur is onderweg.

Scherven brengen een beetje geluk.
Ik wilde pas later vanmiddag stofzuigen.
Maar ik stootte vanmorgen bij het uit de kast halen van een glas deze kapot en viel in scherven op de grond.
En moest toen uiteraard meteen stofzuigen.

Wel fijn, is het geen halve paardenstal nu die monteur komt....

Ja alsof je dan 2 maanden niet hebt schoongemaakt he :D

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 15:21

haha, ja soms wel ja :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 15:23

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 15:56

Zaterdag eindelijk mijn koppel visjes in mn aquarium.
Was een verjaardags cadeau van mn schoonzus en haar man.
Maar nou is t vrouwtje al dood :(
Baal echt als een stekker

Alle waardes zijn verder goed..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 16:06

Reed op de rotonde vergeet een muts in een dikke vette BMW dat ik daar rij. Scheelde niet veel of was op de bumper geplakt.

Ze was drukker bezig met haar peuk.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 17:38

fleurtjeuh schreef:
Zaterdag eindelijk mijn koppel visjes in mn aquarium.
Was een verjaardags cadeau van mn schoonzus en haar man.
Maar nou is t vrouwtje al dood :(
Baal echt als een stekker

Alle waardes zijn verder goed..

Dat ik dus vorige week met een aantal garnalen.. nog geen dag geleefd.
Deze kwamen bij de dierenwinkel vandaan.

Ik had ze in mijn bak gezet met de babyvisjes en alle testen waren goed.

In mijn andere 2 aquariums gaan de garnalen juist goed en heb ik ook al jongen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 17:39

Sta ik met m’n goede gedrag eten te koken. Ik heb al niet echt een hele goede dag vandaag. Dus dan ben ik geneigd om patat oid te eten. Maar ondanks dat ik honger had heb ik gezonde boodschappen gehaald. *D

Maar ik ging taco’s maken. Leek me iets voedzamer. Eerst spetterde de olie overal heen. Inclusief op m’n arm. Daar zit nu een brandwond. En kon de halve keuken ontvetten. :+

Daarna besloot een taco dat hij liever een vogel was. En vloog dat ding zo IN het rooster van de airfryer. Heb ik echt nog nooit gehad. Moest dat hele ding uitzetten en toen met een mes de taco tussen het rooster uit peuteren. 8)7

Taco’s waren lekker maar het was het niet waard. Patat had mij dit nooit aangedaan. :=