Kak gewoon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Stom lijf, ik heb al bijna 2,5 jaar last van een ingroeiende teennagel en ik word hier gek van. Ben al 2x eraan geopereerd, loop bij de medisch pedicure, heb al tijden een nagelbeugel en dan nog gaat het wéér mis met constant ontstekingen en weer opnieuw ingroeien. Suf gedoeik wil eigenlijk de huisarts bellen voor een afspraak voor een wigexcisie maar dat doet zeer en dan kan ik een paar dagen niks, en daar maak ik mij ook weer zenuwachtig voor.
Kak gewoon
Polarize schreef:Literatuurlijst is binnen...16 boeken, waarvan een aantal alleen maar 2e hands vekrijgbaar en de goedkoopste is 40 euro
Heb afgelopen jaar ook maar één boek regelmatig gepakt, dus ze zoeken het maar uit
_San87_ schreef:Polarize schreef:Literatuurlijst is binnen...16 boeken, waarvan een aantal alleen maar 2e hands vekrijgbaar en de goedkoopste is 40 euro
Heb afgelopen jaar ook maar één boek regelmatig gepakt, dus ze zoeken het maar uit
En de duurste?
Ik vind 40 euro voor studieboeken nog meevallen. Maar mijne waren dan ook tussen de 150 en 200 per stuk.
Polarize schreef:_San87_ schreef:
En de duurste?
Ik vind 40 euro voor studieboeken nog meevallen. Maar mijne waren dan ook tussen de 150 en 200 per stuk.
100 euro, maar die heb ik al van vorig jaar
40 euro valt mee, maar (na opnieuw tellen) voor 12 boeken telt dat alsnog heel snel op
Nyaleti schreef:Heel m'n rechter arm is vrij kapot, vooral schouders.
Eerst week kantoorbaan ging echt zo goed, beetje stijf maar echt niks bijzonders.
En nu, nu al zo'n pijn en zeurderig gevoel want je ook niet kan negeren.
Ben al gaan staan, 10x met hoogtes etc zitten prullen maar het wil niet wegoliebol.
Hopelijk gewoon gek geslapen en geen voorbode.
Telpeva schreef:Stom lijf, ik heb al bijna 2,5 jaar last van een ingroeiende teennagel en ik word hier gek van. Ben al 2x eraan geopereerd, loop bij de medisch pedicure, heb al tijden een nagelbeugel en dan nog gaat het wéér mis met constant ontstekingen en weer opnieuw ingroeien. Suf gedoeik wil eigenlijk de huisarts bellen voor een afspraak voor een wigexcisie maar dat doet zeer en dan kan ik een paar dagen niks, en daar maak ik mij ook weer zenuwachtig voor.
Kak gewoon
Nyaleti schreef:Heel m'n rechter arm is vrij kapot, vooral schouders.
Eerst week kantoorbaan ging echt zo goed, beetje stijf maar echt niks bijzonders.
En nu, nu al zo'n pijn en zeurderig gevoel want je ook niet kan negeren.
Ben al gaan staan, 10x met hoogtes etc zitten prullen maar het wil niet wegoliebol.
Hopelijk gewoon gek geslapen en geen voorbode.
Moska schreef:Ik ben zo dom. Ik heb gewoon verlof vandaag, maar dat was ik vergeten, dus ik zat vanochtend mooi op tijd achter de laptopHeb er nu maar een halve dag van gemaakt
DuoPenotti schreef:Geen warm water meer, monteur is onderweg.
Scherven brengen een beetje geluk.
Ik wilde pas later vanmiddag stofzuigen.
Maar ik stootte vanmorgen bij het uit de kast halen van een glas deze kapot en viel in scherven op de grond.
En moest toen uiteraard meteen stofzuigen.
Wel fijn, is het geen halve paardenstal nu die monteur komt....
imaudy schreef:De canvas shopper mand van AH
fleurtjeuh schreef:Zaterdag eindelijk mijn koppel visjes in mn aquarium.
Was een verjaardags cadeau van mn schoonzus en haar man.
Maar nou is t vrouwtje al dood
Baal echt als een stekker
Alle waardes zijn verder goed..