. Naast dat t er lelijk uit ziet, geeft het vooral een hoop onnodige troep. Kan best milieuvriendelijker. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:_San87_ schreef:Ik ook, dat slaat gewoon nergens op. Naast dat t er lelijk uit ziet, geeft het vooral een hoop onnodige troep. Kan best milieuvriendelijker.
Ik snap wat je zegt, zou er ook niet blij van worden, maar als er iets
niet milieuvriendelijk is dan is het eigenlijk Vinted wel
. BloemBloem schreef:_San87_ schreef:Ik ook, dat slaat gewoon nergens op. Naast dat t er lelijk uit ziet, geeft het vooral een hoop onnodige troep. Kan best milieuvriendelijker.
Ik snap wat je zegt, zou er ook niet blij van worden, maar als er iets
niet milieuvriendelijk is dan is het eigenlijk Vinted wel
MyWishMax schreef:Voor kleding zal ik er niet blij mee zijn en iedereen die hier reageert koopt vooral kleding enzovoorts toch?
Maar kaarten of anderen breekbare of buigzame dingen wil je liever te goed verpakt krijgen dan beschadigd toch?
. MyWishMax schreef:Zeker waar. Voor een keer zou ik het niet zo erg vinden of zelf ook doen, maar daarna wel andere manier zoeken.
en het gaat hier om pokemonkaarten, die wil je niet gebogen of gescheurd in ontvangst nemen dus lijkt mij dat je er alleen maar blij mee moet zijn dat het waterdicht en super stevig verpakt is dat je kaarten geen schade zullen krijgen? 
helaas zelf meerdere keren een leeggeplunderde envelop ontvangen of een envelop met losse kaarten erin dat ze allemaal beschadigd waren. Word je niet blij van
. _San87_ schreef:Ik wil ook niet dat mijn tekeningen schade krijgen, maar daarvoor hoef ik ze niet te verpakken alsof ze een kernoorlog moeten overleven.
er is bij mij honderden euro’s aan kaarten uit enveloppen gestolen door nalatigheid van verkopers dat ze er geen extra tape over hebben gedaan, nu kunnen mensen niet zien wat er in de envelop zit en onmogelijk openmaken zonder dat het opvalt. Met tekeningen verzenden doe je het puur dat het heel aankomt, ik doe het omdat het onherkenbaar moet zijn en onmogelijk om ongezien te kunnen openen. Ik wou dat de verkopers het bij mij hadden gedaan, dan had ik niet met de gebakken peren gezeten.
die mag ik dus niet delen hier? Want dan mag er wel specifiek in de OP komen dat het alleen over kleding mag gaan… Vinted heeft een gigantische markt voor pokemonkaarten…