paasei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cyrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 13:20

Wel weer een ander uiterste, maar fijn dat je in je nopjes bent Tazzey ;)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 13:23

Tazzey schreef:
Oh ik ben echt totaal in mijn nopjes. Het waait, het komt met bakken uit de hemel, het is 9 graden. Ik moest net weg en bij thuiskomst liep het regenwater met straaltjes uit mijn onderbroek vandaan. Een lekker warme douche, warm kopje thee en nu lekker onder een elektrisch dekentje aan het werk. Zalig! Ik kan hier echt zo ontzettend gelukkig van worden. Overal weer knusse lichtjes aan in huis. <3

Wat een positief bericht haha.

Ik ben niet echt in mijn nopjes, hou ook niet van die harde wind en heb alweer een koutje te pakken. Maar vind de temperatuur an sich wel oke.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 13:45

Ik vind dit echt heerlijk. Onze kat ook. Die zit al de hele dag voor het raam, blaadjes te ‘vangen’ :') Die heeft de tijd van d’r leven hahaha. Ik houd er ook echt van om met deze temp, windje en af en toe zon met de hond lekker er op uit te gaan. Jammer genoeg lukt me dat nog niet momenteel, maar hopelijk snel.

En lekker vroeger donker in de avonden, waardoor de lampjes/kaarsjes e.d. weer aan kunnen. Ik geniet intens <3 Of zoals gisteren met de regen…. yes please, gezellig <3

Sluit me bij Yazzey aan haha :j

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 13:57

Ik vind het ook heerlijk, alleen moet ik een extra jasje in de auto leggen, want gisteren moest ik helaas de wandeling afbreken omdat mijn hondje drijfnat was. Arme ding ziet er dan uit als een soort naakthondje.

Daarna lekker warme douche idd en lekker met een theetje onder een dekentje.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 14:18

Miepmiept schreef:
Ik vind het ook heerlijk, alleen moet ik een extra jasje in de auto leggen, want gisteren moest ik helaas de wandeling afbreken omdat mijn hondje drijfnat was. Arme ding ziet er dan uit als een soort naakthondje.

Ah gut, arm ding :(:)

Ik ben ook helemaal blij met het weer nu. Wel zit ik in het oosten, tot zojuist was het hier droog met af en toe een zonnetje erbij, wel flinke wind.

Gisteravond naar Eindhoven gereden en dat was wel echt link, ontzettend veel regen onderweg en flink onweer ook.

Eik

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 16:00

Ik vind de temperatuur heerlijk, gewoon weer lekker een dik vest aan kunnen doen! In de avond weer de kaarsjes aan, ook al zo heerlijk!

Hoop alleen niet dat het weer zoveel gaat regenen als sep 2023 tot juli 2024 want dan is het toch echt minder heerlijk.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 17:55

Ik ben ook gelukkig! <3 <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 18:19

Ik ben niet gelukkig :+ Bak is verzopen, weiland is verzopen, ik heb last van mijn lijf en het waait keihard.

Wat is er mis met 15 graden, droog en een briesje? Gewoon, normaal en dróóg herfstweer in plaats van deze eindeloze regen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 18:19

Ik ben ook blij!

Denk dat dit topic bijna weer in winterslaap kan, tot het voorjaar.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 18:21

Ja, dat is het enige nadeel van dit weer, een pijnlijk lijf. Ik kleed me nu extra goed aan en thuis en op het werk heb ik infrarood kussens in mijn rug en thuis een infrarood dekentje om alles warm te houden. Net voor de derde keer vandaag een heel hete douche genomen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 18:22

Supervixen schreef:
Ik ben ook blij!

Denk dat dit topic bijna weer in winterslaap kan, tot het voorjaar.

Laten we het hopen. <3

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 18:38

Ik heb mijn Oodie weer uit de kast getrokken *\o/*

Vanmiddag wel compleet verzopen tijdens het uitmesten van de paddock :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 18:40

Berdien schreef:
Ik ben niet gelukkig :+ Bak is verzopen, weiland is verzopen, ik heb last van mijn lijf en het waait keihard.

Wat is er mis met 15 graden, droog en een briesje? Gewoon, normaal en dróóg herfstweer in plaats van deze eindeloze regen.

verzopen is het (nog) niet, maar verder helemaal met je eens

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 18:42

Eindeloze regen vind ik so far wel mee vallen waar ik zit. Wij hebben bijna de hele dag zon gehad vandaag tot in de namiddag, wel flink wind, en max 15 graden. We hebben ook even regen gehad in de namiddag, maar ik denk 2uurtjes op de hele dag? En de afgelopen week hebben we ook regen gehad, maar ook veel droge uren op een dag.

Maar ik vind regen ook niet erg. Ik maak graag regenwandelingen met de hond ook. Lekker rustig buiten en kan echt genieten ervan om dan door de bossen te lopen bv <3 *hier geen paard meer, dus dingen doen op/rondom stal heb ik niet meer, dat scheelt wel haha.

En jaa, de oodie mag weer uit de kast; heerlijk <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 19:07

Hier zeikt het echt al sinds afgelopen nacht. De vijver heeft een identiteitscrisis en is nu een meer :D

Oh en de Oodie, die ga ik ook weer even uit de kast trekken. De Oodie pyjama’s gebruik ik wel het hele jaar en de mega truien alleen in deze tijd. Ik kan echt wonen in die dingen. <3

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 20:46

Ik lig lekker op de bank met een thee’tje en mijn kleedje. Buiten wat kleine buitjes nu. Vanavond was ik op stal maar de buitenbak was een zwembad helaas. Heb paard lief lekker zijn brok en ruwvoermix gegeven en ben weer naar huis gegaan. Morgen maar weer een poging doen :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 09:51

Vanmorgen is heerlijk.
Frisjes, half zonnig, half bewolkt, droog, lichte wind.
Ik ben na de uitlaatronde weer in bed gekropen, lekker onder een all seasons lazy dekbed met het raam open, serietje op, kop thee erbij. <3
Heerlijk begin vd dag. +:)+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:49

Raad eens wat? Ik zit in de zon nu! De temperatuur is nu top om in de zon te zitten. Het is heerlijk nu in mijn t-shirtje. Ik denk nog even genieten van het weer voordat het gaat regenen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:52

Ik heb net bij het voetbalveld ook staan bakken in de zon zonder jas ja :j

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:58

Ik vind dit ook echt heerlijk weer! Alleen je er op kleden is lastig.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 14:24

Dit weer is geweldig!
'S avonds dikke vrienden met mijn fleecedeken en in de middag heerlijk genieten van de zon.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 14:31

Gisteren terwijl ik bezig was ook heerlijk in shirt gelopen. Alleen met stil zitten wat aan gedaan.

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 10:10

Het is heerlijk momenteel! Ik geniet vol op van het bos, helaas vele mensen met mij in het weekend. Maar gelukkig kan ik doordeweeks ook vaak genoeg in alle rust genieten van het bos.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 10:12

Eik schreef:
helaas vele mensen met mij in het weekend

Ja hehe, iedereen wil graag naar buiten met dit weer :D beetje delen is oke.

Heb zelf gisteren lekker gekitesurft, was ook druk. Nog een duitser die zijn kite op mijn hoofd wilde landen... Dat was wat minder.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 12:25

Heerlijk is het hè om met dit weer te wandelen. Ons park is altijd uitgestorven op een enkel hondenbaasje na dus het is heerlijk rustig wandelen.
Ik hoop dat mijn lijf vandaag een beetje mee wil werken zodat ik nog even een frisse neus kan halen.

Winged, je had er mooi weer voor. Wel balen van de Duitser, maar gelukkig is het goed afgelopen.