Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 13:02

Dat kaartje halen en versturen kan ik wel :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 13:14

Niet zozeer een ergernis als wel een gedachte die ik moet delen. Maar die Camilla van Charles is echt letterlijk queen of the side hoe's. H

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 13:28

Netjes ingezet hoor rawr voor iemand die net is begonnen.

Hier is mijn terp/tarp/ schaduwdoek/ inclusief bevestigingspunt naar de nering gewaaid vannacht.

Afbeelding

Het ergste is dat het mijn superleuke zomerse solarlampjes heeft meegenomen in zijn ondergang -O- Ze waren niet duur maar ze stonden wel super gezellig...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 13:33

Ooh dat is kak! Die lampjes zijn zo gezellig!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 13:35

Kennen jullie dat, wanneer je thuiswerkt en even snel in je allermooist uitgezochte outfit de hond gaat uitlaten, en uiteraard dan mensen tegenkomt die je kent? Dat dus. :')

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 14:19

@Manderijn, dat is mijn dagelijkse leven. Of althans minstens 3 dagen in de week :')

Je zou denken dat mijn buren er na meer als een jaar aan gewend zijn...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 15:18

Zoon moest bouw oefenen, dat zou hij bij ex gaan doen. 3x raden wat hij niet gedaan heeft.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 15:20

Mijn buren ( verderop op de galerij ) dachten in corona tijd dat ik verhuisd was :+
Maar nee ik werkte thuis, woon alleen en op bezoek gaan etc kon niet. Ik ging dus niet op de gebruikelijke tijden naar mijn werk / kwam weer thuis etc… :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 15:21

warm weer, schoenen en mijn eczeem. Ellende!

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 15:24

Mandarijn schreef:
Kennen jullie dat, wanneer je thuiswerkt en even snel in je allermooist uitgezochte outfit de hond gaat uitlaten, en uiteraard dan mensen tegenkomt die je kent? Dat dus. :')

Of dat je er even anders wilt uitzien (uit je comfort zone stappen met kleding bv) en dat er dan mensen zijn die je kent die je aankijken van “what??” |o

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 15:25

Lang leve de action! Die hadden mijn ordinaire solar lampjes nog *\o/* Kan ik vanavond weer uitkijken op cactussen, flamingo's en ananassen :))

Alweer een nieuwe dikke ergernis deze week; de vriendin van mijn neef heeft hem aan de kant gezet... Kan natuurlijk, soms besluit je iemand toch niet zo lief en leuk te vinden. Maar hij wil haar en haar kinderen goed verzorgd achter te laten (gentleman) en zij hangt daar, financieel, net te goed in... >;)

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 15:55

Dag 2 ziek (misselijk en hoofdpijn) maar moeten door, morgen ochtend moet scriptie af -O-

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 16:58

De glazen douchedeur is vannacht met een keiharde knal spontaan in tienduizend stukjes gevallen, leuk dat veiligheidsglas. Gelukkig een jaar geleden vergeten de extra glasdekking uit te zetten van m'n nieuwe inboedelverzekering waardoor het gedekt is. :)

Rytir schreef:
Lang leve de action! Die hadden mijn ordinaire solar lampjes nog *\o/* Kan ik vanavond weer uitkijken op cactussen, flamingo's en ananassen :))
Yay! Hopelijk blijven anderen er dit keer met hun takketengels van af!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 17:14

0.0% motivatie om te gaan leren :Y)

SulikoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 17:24

Appeltje_1 schreef:
0.0% motivatie om te gaan leren :Y)

RT voor het verder schrijven aan een paper

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 17:46

Rawr schreef:
Rytir schreef:
Yay! Hopelijk blijven anderen er dit keer met hun takketengels van af!

Hahaha dat is wel een mooie reactie Rawr!

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 18:37

Na 2 weken veel op mn gat zitten ivm leren voor tentamens weer eens gaan sporten vanochtend, was een groot succes.
Te intensief getraind met gebrek aan airco in basic fit dus voelde me erg naar %)
Daarnaast op domme manier een stang weggelegd/niet goed getild en ja hoor het schoot in mn rug :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 19:16

Postnl met een klantenservice met kantooruren :') Ik heb de hele dag geen tijd gehad mijn dm's en privémail te checken (iets met werken in de zorg, zeer druk en had pas om half 3 geluncht terwijl mijn shift tot 15:15 duurde 8-) ) en zij geven dus aan: verzender moet klacht maken, geen idee waar je pakketje is! Verzender kan doordat PostNL aangeeft dat er mogelijk vertragingen zijn, geen klacht maken (met screenshot van de melding die zij krijgen, dus lijkt me wel kloppen). :roll:
Dus moet morgen maar even boos aan de telefoon hangen gok ik, had ik alleen niet echt zin in op mijn vrije dag..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 19:57

_Lois_ schreef:
Na 2 weken veel op mn gat zitten ivm leren voor tentamens weer eens gaan sporten vanochtend, was een groot succes.
Te intensief getraind met gebrek aan airco in basic fit dus voelde me erg naar %)
Daarnaast op domme manier een stang weggelegd/niet goed getild en ja hoor het schoot in mn rug :')

Geen airco in een sportschool? := :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 20:43

Dat ik echt zoveel moeite heb momenteel om voldoende calorieën binnen te krijgen. :x

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 20:45

Nyaleti schreef:
_Lois_ schreef:

Geen airco in een sportschool? := :evaw:

Ja zodra het boven de 15 graden is raak je daar al oververhit, boven is het nog erger door platte dak, 3x raden waar alle loopbanden staan :+
Heb nu een andere sportschool gemaild of zij airco hebben, zo ja dan ga ik daar tijdens de zomer maanden wel trainen en daarna terug naar basic :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 20:47

Mkango schreef:
Dat ik echt zoveel moeite heb momenteel om voldoende calorieën binnen te krijgen. :x

Ruilen? Ik heb totaal geen moeite calorieën binnen te krijgen ;(.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 20:51

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Ruilen? Ik heb totaal geen moeite calorieën binnen te krijgen ;(.
Deal!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 21:00

Mkango schreef:

Calorieën drinken werkt voor mij dan beter. Geen moeite en kauwen is soms ook zoveel moeite :')
Smoothies, sapjes, Yfood is ook wel oké, van die Goedemorgen ontbijt shakes (die niet perse gezond zijn maar ok)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 21:03

Nyaleti schreef:
Mkango schreef:

Calorieën drinken werkt voor mij dan beter. Geen moeite en kauwen is soms ook zoveel moeite :')
Smoothies, sapjes, Yfood is ook wel oké, van die Goedemorgen ontbijt shakes (die niet perse gezond zijn maar ok)
Punt is dat ik niet teveel in de gewoonte wil raken om niet "normaal" te eten. :o