Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandarijn schreef:Kennen jullie dat, wanneer je thuiswerkt en even snel in je allermooist uitgezochte outfit de hond gaat uitlaten, en uiteraard dan mensen tegenkomt die je kent? Dat dus.
Rytir schreef:Yay! Hopelijk blijven anderen er dit keer met hun takketengels van af!Lang leve de action! Die hadden mijn ordinaire solar lampjes nogKan ik vanavond weer uitkijken op cactussen, flamingo's en ananassen
_Lois_ schreef:Na 2 weken veel op mn gat zitten ivm leren voor tentamens weer eens gaan sporten vanochtend, was een groot succes.
Te intensief getraind met gebrek aan airco in basic fit dus voelde me erg naar![]()
Daarnaast op domme manier een stang weggelegd/niet goed getild en ja hoor het schoot in mn rug
Nyaleti schreef:_Lois_ schreef:Na 2 weken veel op mn gat zitten ivm leren voor tentamens weer eens gaan sporten vanochtend, was een groot succes.
Te intensief getraind met gebrek aan airco in basic fit dus voelde me erg naar![]()
Daarnaast op domme manier een stang weggelegd/niet goed getild en ja hoor het schoot in mn rug
Geen airco in een sportschool?![]()
Mkango schreef:Dat ik echt zoveel moeite heb momenteel om voldoende calorieën binnen te krijgen.
Nyaleti schreef:Punt is dat ik niet teveel in de gewoonte wil raken om niet "normaal" te eten.Mkango schreef:Dat ik echt zoveel moeite heb momenteel om voldoende calorieën binnen te krijgen.
Calorieën drinken werkt voor mij dan beter. Geen moeite en kauwen is soms ook zoveel moeite![]()
Smoothies, sapjes, Yfood is ook wel oké, van die Goedemorgen ontbijt shakes (die niet perse gezond zijn maar ok)