Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Grote doos komt vast goed als ik de Sint bestellingen heb gedaan. Ik zag al wat ideeën om toe te voegen uit eigen collectie, dus alleen maar leuk!
Kijk er naar uit om nu echt van start te gaan. AfricanLady schreef:Zijn jullie meer van de koffie of thee of warme chocomel
En watvoor koffieapparaat hebben jullie thuis?
Ik ben van de cappuccino en latte machiato.
Heel af en toe drink ik thee
En ik ben dol op warme chocolademelk wel met slagroom.
Ik heb thuis een espressomachine staan en in mijn trimsalon een senseo apparaat.
Saul schreef:Dankjullie wel allemaal! We wachten het nog even af. Maar voor nu lijkt alles weer redelijk ok te gaan.
Ohh lootje![]()
Had ze nog niet verwacht vandaag!
Zo leuk!!!!

En thee drinken we vooral groene thee met een fruit smaakje. AfricanLady schreef:Zijn jullie meer van de koffie of thee of warme chocomel
En watvoor koffieapparaat hebben jullie thuis?
En het hangt van moment tot moment af waar ik zin in heb. 's Avonds drink ik graag een kopje thee - ik heb onlangs de kaneel appel thee van Pukka gekocht en die is echt heerlijk. Vorige keer de kamille, vanille en manuka honing genomen en die viel hier ook erg in de smaak.
Als ik in de stad koffie haal, neem ik vaak een cappuccino. Als dat met plantaardige melk kan, heeft dat de voorkeur.
Ik heb al gestalkt, en zit boordevol ideeën! Ik kijk uit naar het shoppen!
Hoe pak ik dat aan, wanneer mag ik deze via het beheer stellen?
, al staat dat momenteel op een laag pitje. Te veel last van de caffeïne en ik vind decaf nou niet echt heel erg lekker.. Om die reden drink ik ook weinig zwarte thee; ik reageer snel op de theïne.
Noisy schreef:Ik heb ook al even mijn lootje "bekeken"Ook al wat ideetjes opgedaan
![]()
Ik ben echt gek op thee. Losse thee (wel in een verpakking uiteraard)en een fijn zeefje mogen ook zeker in mijn pakket. Alleen liever geen groene thee en sterrenmunt achtige smaken. Earl Grey aan de andere kant
hahaha