Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:28

Jaa leuk! Super benieuwd naar mijn lootje! *stalkmodus aan* }:)

candalisa

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:29

Ik heb “gestalkt” :=

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:39

Dankjullie wel allemaal! We wachten het nog even af. Maar voor nu lijkt alles weer redelijk ok te gaan.

Ohh lootje <3

Had ze nog niet verwacht vandaag!
Zo leuk!!!!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:40

Wat fijn Saul. Alsnog veel sterkte :(:)

Ik heb al een boodschappenlijstje :D

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:45

Haha, ik ben nog bezig. Besef me wel dat ik misschien geen makkelijke ben. Zelf namelijk een hele tijd minder actief geweest. En door een stalker uiteindelijk een nieuw account gekregen (met toestemming), dus veel info is weg :o

Voor wat betreft de koffie vraag: ik drink geen koffie. Mijn man drinkt nespresso. Ik drink thee. Geen zwarte en geen hele fruitige smaken of vanille. Witte thee, groene thee en rooibos lust ik graag. Zowel losse als in zakjes. Maar heb sinds kort hele fijne theezeven, dus wel steeds vaker losse thee. Jasmijnthee is het aller lekkerst. Mijn jongste is dan ook vernoemd :P
Mokka en dergelijke vind ik dan weer wel heel lekker. En als ik dat zelf maak, maak ik er ook wel zelf koffie voor.

Ik ga er morgen eens goed voor zitten en een soort lijstje maken. En alvast knutselen <3 . Grote doos komt vast goed als ik de Sint bestellingen heb gedaan. Ik zag al wat ideeën om toe te voegen uit eigen collectie, dus alleen maar leuk!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 20:16

Yes yes yes tien windjes in een fles - ook ik heb mijn lootje! Super tof. *\%/* Kijk er naar uit om nu echt van start te gaan.

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 20:16

Woehoee lootjes!!

Ik zit helaas zonder internet dus reageren in het topic gaat een beetje lastig gezien mijn internet abonnement van mijn telefoon er inmiddels ook doorheen is. Zal later deze week even een inhaalslag maken!

Maar ik heb wel een onwijs leuk lootje zag ik, zo'n zin om inkopen te gaan doen!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 20:37

AfricanLady schreef:
Zijn jullie meer van de koffie of thee of warme chocomel

En watvoor koffieapparaat hebben jullie thuis?

Ik ben van de cappuccino en latte machiato.
Heel af en toe drink ik thee
En ik ben dol op warme chocolademelk wel met slagroom.

Ik heb thuis een espressomachine staan en in mijn trimsalon een senseo apparaat.

Alles met koffie smaak vind ik vies... Ik heb een senseo in huis speciaal voor visite. De pads zijn al over datum want ik krijg niet veel koffie visite blijkbaar haha.

Ik ben van de thee. Rooibos. En chocomel is ook lekker, maar niet te spannende smaken. Gewoon gewone :))

Super leuk lootje heb ik :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 20:47

Saul schreef:
Dankjullie wel allemaal! We wachten het nog even af. Maar voor nu lijkt alles weer redelijk ok te gaan.

Ohh lootje <3

Had ze nog niet verwacht vandaag!
Zo leuk!!!!

Hopelijk blijft het positief gaan! Sterkte allezins nog!

Ik heb zo'n leuk lootje! Helemaal blij mee! :D

Koffiezetapparaat hebben we niet... We gieten onze koffie met de hand op. :) En thee drinken we vooral groene thee met een fruit smaakje.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 20:58

Ben al volop aan het stalken en heb al veel ideeën, heb echt een leuk lootje *\o/*

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:00

Ik ben geen koffie fan, ook geen koffie apparaat in huis. :') Hou wel chocomelk en thee.

Hoop dat de gene die mij misschien nu aan het stalken is mij een leuk lootje vind, lieve sss ik ben snel tevreden en laat me verrassen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:00

Hier ook een koffiehater. Maar mokkagebak lust ik weer wel. Een echte theedrinker en vooral jasmijn is heerlijk. En chocolademelk.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:02

AfricanLady schreef:
Zijn jullie meer van de koffie of thee of warme chocomel

En watvoor koffieapparaat hebben jullie thuis?

Ik lust alles! :D En het hangt van moment tot moment af waar ik zin in heb. 's Avonds drink ik graag een kopje thee - ik heb onlangs de kaneel appel thee van Pukka gekocht en die is echt heerlijk. Vorige keer de kamille, vanille en manuka honing genomen en die viel hier ook erg in de smaak.

Elke ochtend drink ik een tas (oplos)koffie. Mijn ouders hebben een heel basic koffiezet apparaat maar ik ben te lui om die te gebruiken, is ook veel te veel koffie voor mij alleen. :') Als ik in de stad koffie haal, neem ik vaak een cappuccino. Als dat met plantaardige melk kan, heeft dat de voorkeur.

Warme chocomelk kan ik ook 's avonds of na een koude dag buiten erg appreciëren. Hier thuis maak ik het vaak gewoon met simpel Nesquick poeder maar met echte chocola is ook wel eens lekker. Ook witte chocolademelk smaakt me wel.

Ik heb mijn lootje ook al lekker lopen stalken en ben alles in een Word documentje aan het gieten. Ik denk dat ik ook al wat ga rondneuzen online voor cadeau ideetjes. Kwestie van goed voorbereid te zijn :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:04

Oeh, ik heb echt een heel leuk lootje!! *\o/* Ik heb al gestalkt, en zit boordevol ideeën! Ik kijk uit naar het shoppen!
Nu nog een hint bedenken :')

Edit: ik heb eigenlijk een paar vragen voor mijn lootje :+ Hoe pak ik dat aan, wanneer mag ik deze via het beheer stellen?
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 31-10-22 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:05

Ik heb een dolce gusto. Koffie drink ik wel, chocolademelk ook. Thee eigenlijk nooit.
Alleen als ik verkouden ben met honing :+

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:17

Zoooo lootje is binnen, meteen het pakket maar op de post gedaan :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:19

Geen koffie wel thee en warme chocomel in allerlei smaken. Ik zou zeggen verras me! :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:25

Kaatastrof schreef:
Yes yes yes tien windjes in een fles

Hahahahah briljant! Dat zeiden Big en Betsy altijd, heerlijk programma was dat. :))

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:33

Jaaa lootjes!
Daar gaan we. Echt zin in en een heel leuk lootje vlg mij! :j

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:34

Oehh, ik heb een leuk lootje. We hebben ook veel gemeen geloof ik. :D Ik heb zin om te gaan shoppen. :):)

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:39

Ik heb ook al even mijn lootje "bekeken" <<) Ook al wat ideetjes opgedaan :D
Ik ben echt gek op thee. Losse thee (wel in een verpakking uiteraard) :+ en een fijn zeefje mogen ook zeker in mijn pakket. Alleen liever geen groene thee en sterrenmunt achtige smaken. Earl Grey aan de andere kant :9

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:48

Ik ben een echte koffieleut :9, al staat dat momenteel op een laag pitje. Te veel last van de caffeïne en ik vind decaf nou niet echt heel erg lekker.. Om die reden drink ik ook weinig zwarte thee; ik reageer snel op de theïne.

(Warme) chocolademelk vind ik héérlijk, maar drink het met mate, want krijg snel last van mijn buik.

Weet iemand van jullie of je amandel/havermelk ook kunt gebruiken om van die chocoladeblokken in op te lossen? Is dat een beetje te nassen? Heb het nog nooit geprobeerd.. :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:49

Noisy schreef:
Ik heb ook al even mijn lootje "bekeken" <<) Ook al wat ideetjes opgedaan :D
Ik ben echt gek op thee. Losse thee (wel in een verpakking uiteraard) :+ en een fijn zeefje mogen ook zeker in mijn pakket. Alleen liever geen groene thee en sterrenmunt achtige smaken. Earl Grey aan de andere kant :9

“Gooit een bus losse thee in een grote doos” zit toch in een verpakking :j hahaha

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:54

Ik heb al een aardig shop lijstje kunnen maken na wat stalkwerk <<)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:56

Jaaa lootjesdag! *\o/*
Succes met stalken, allemaal }:)